Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 8 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- zo 28 aug 2011 - 22:50

@ Tittih, balen dat je ongesteld bent geworden. Waar ben je geweest?

@ CCC, hoe is het bij jou? menstruatie al doorgezet?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:51

Hi tittih welkom terug. Oh wat balen. Ik had stiekem wel op goed nieuws gehoopt bij je terugkomst. Jammer

Volgende week gaan wij lekker op vakantie. Heb er al helemaal zin in! Lekker even een (mid)weekje tussenuit!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 22:52

Tittih, jammer! Maar fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

Amber, je hebt nu vakantie toch?

Gast
Gast

Bericht  Amber- zo 28 aug 2011 - 22:57

Puggle schreef:Tittih, jammer! Maar fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

Amber, je hebt nu vakantie toch?

Nee paar daagjes nog!! Ben nu aan het werk (en dus even op het forum haha), dan morgen nog de hele dag. En woensdag tot ongeveer 10.30 denk ik, laatste dingen uitwerken. Dus bijna!! smile

@ Jetje, lekker jij ook bijna vakantie!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 28 aug 2011 - 23:51

Ben gisteren eindelijk ongesteld geworden, had het hier al neergezet, maar blijkbaar heeft niemand er naar gekeken, zag nl. wel andere reacties... Ben het nu alweer zat, zo graag dat ik ongesteld wilde worden, zo zat ben ik het al op dag 2... Kan elke 2 uur naar de wc, want ben echt mega ongesteld... Hoe apart... In elk geval lekker voor onze vakantie, we gaan volgende week woensdag weg! smile Aftellen dus! smile Ga vandaag de trap lakken, wil dat echt voor de vakantie gedaan hebben....

Amber: jij ook lekker vakantie zie ik! De laatste loodjes dus! smile

Jetje: waar gaan jullie naartoe?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- ma 29 aug 2011 - 0:02

chococupcake schreef:Ben gisteren eindelijk ongesteld geworden, had het hier al neergezet, maar blijkbaar heeft niemand er naar gekeken, zag nl. wel andere reacties... Ben het nu alweer zat, zo graag dat ik ongesteld wilde worden, zo zat ben ik het al op dag 2... Kan elke 2 uur naar de wc, want ben echt mega ongesteld... Hoe apart... In elk geval lekker voor onze vakantie, we gaan volgende week woensdag weg! smile Aftellen dus! smile Ga vandaag de trap lakken, wil dat echt voor de vakantie gedaan hebben....

Amber: jij ook lekker vakantie zie ik! De laatste loodjes dus! smile

Jetje: waar gaan jullie naartoe?

Oke, denk overheen gelezen sorry!
Balen dat je zo heftig ongesteld bent, wel fijn dat je weer waar je aan toe bent en de volgende ronde in kan. Gelukkig op vakantie dan niet ongesteld. Waar gaan jullie ook alweer naartoe.

Inderdaad gelukkig de laatste loodjes voor mij :-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 0:04

Geeft niks... Zat even in mijn ongesteldheidsbui :P en heb het weggehaald... haha Maar ben blij dat het flink heeft doorgezet, straks lekker met vakantie, en dan heb ik waarschijnlijk ook mijn eisprong, dus komt helemaal goed... En zo niet vast wel ergens in de andere rondes smile

Wij gaan naar Mallorca, lekker 10 dagen naar de zon! Tenminste daar hoop ik op! smile Ben er aantoe! En ga jij nog weg? Heb ik denkik ook even gemist...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 29 aug 2011 - 0:07

chococupcake schreef:Geeft niks... Zat even in mijn ongesteldheidsbui :P en heb het weggehaald... haha Maar ben blij dat het flink heeft doorgezet, straks lekker met vakantie, en dan heb ik waarschijnlijk ook mijn eisprong, dus komt helemaal goed... En zo niet vast wel ergens in de andere rondes smile

Wij gaan naar Mallorca, lekker 10 dagen naar de zon! Tenminste daar hoop ik op! smile Ben er aantoe! En ga jij nog weg? Heb ik denkik ook even gemist...

Komt zeker wel goed!

lekker hoor mallorca, daar is het vast mooi weer smile
Wij gaan zondag voor 2 weken naar Oostenrijk (zuiden van oostenrijk, Karinthie)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 1:12

CCC: fijn dat je ongesteld bent, maar balen dat je het meteen zo vol om je oren krijgt... Lekker hoor bijna vakantie.

Amber: jij ook lekker vakantie bijna.

Wij gaan naar de Beekse Bergen. Zal niet echt een 'uitrust' vakantie worden, maar heb er wel heel veel zin in. Lekker naar de speeltuin/het zwembad/Safaripark/dierentuin met ventje.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 1:20

Amber: leuk naar Oostenrijk! Ben er nog nooit geweest, hoe is het weer daar nu?

Jetje: ook leuk naar Beekse Bergen, staat nog steeds op mijn lijstje om eens te doen... Aankomend jaar dus maar eens plannen! Genoeg te doen daar in elk geval! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 29 aug 2011 - 1:28

chococupcake schreef:Amber: leuk naar Oostenrijk! Ben er nog nooit geweest, hoe is het weer daar nu?

Jetje: ook leuk naar Beekse Bergen, staat nog steeds op mijn lijstje om eens te doen... Aankomend jaar dus maar eens plannen! Genoeg te doen daar in elk geval! smile

Ja wel goed eigenlijk. Af en toe kans op een bui, maar verder zo rond de 24-27 graden smile

Jetje ook alvast fijne vakantie!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 1:45

Heerlijk! sunny Hebben we wel nodig na deze zomer zeg! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  S@nneke ma 29 aug 2011 - 4:54

hey meiden, ik heb weer in het land na een heerlijke vakantie.
hoe gaat het hier? is en nog nieuws? zijn er nog meiden zwanger geworden?

bij mij alles prima. als het goed is heb ik vorige week mijn eisprong gehad. dus dat was ideaal op vakantie.. Very Happy

ik ga niet ver terug lezen, ik ga het vanaf nu weer helemaal bijhouden.

2 vriendinnen van mijn zijn van de week bevallen dus dat is heel leuk. vandaag en morgen op kraamvisite.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 7:17

Heey Sanne... Heb je een fijne vakantie gehad?

Euhm... weet niet of je wat gemist hebt trouwens... Volgens mij geen zwangeren meer nadat je weg was gegaan... smile

Al op kraamvisite geweest? Leuk is dat he? Vrienden van ons hebben vorige week een zoontje gekregen, zo schattig & lief!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut ma 29 aug 2011 - 20:09

Tittih: Jammer dat je ongesteld bent geworden!! Gelukkig hebben jullie wel een leuke vakantie gehad.

CCC: Vervelend dat je zo hevig ongsteld bent! Wel heel fijn dat je in je vakantie iig niet ongesteld gaat worden. Leuk dat je eisprong in de vakantie valt! Hoe vaak hoor je niet dat vrouwen tijdens de vakantie zwanger worden...

Amber: Leuk Oostenrijk! Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er zeker nog een keer naartoe. Dat weer klinkt goed zeg!

S@nneke: Welkom terug! Wat ik net ook tegen ccc "zeg" Je hoort vaak dat mensen zwanger worden op vakantie (en laat ik nou zelf ook mijn eisprong gehad hebben toen we op vakantie waren).

Hier gaat alles goed, ben vandaag alweer vrij, na 1 middagje gewerkt te hebben! Mijn borsten doen nog steeds zeer... Maar verder heb ik nergens last van. Ik heb alleen erge hoofdpijn gehad dit weekend, maar ik denk dat dat door alle spanning van de laatste tijd komt.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Tittih ma 29 aug 2011 - 21:05

bah bah bah, mijn lichaam is me voor de gek aan het houden...ik heb vanaf vrijdagmorgen bruinverlies en zondag wat rood, dus ik dacht dat ik ongesteld werd/was. Dat rode is 2keer geweest en daarna alleen weer bruin en soms halve dagen niks. Gisteren zelfs wit en nu ook al weer even niks. Gisteravond nog weer een test er tegenaan gegooid, maar helemaal niks. Mijn nod was zondag(ik voel/merk mijn eisprong). Nu lig ik met koppijn en lichte misselijkheid op bed. Nouja ik heb er dus even de balen in.... Niet zo zeer van die negatieve test, maar dat ik niet echt ongesteld word

later weer een iets vrolijker bericht Wink

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Jelin ma 29 aug 2011 - 21:24

Tittih schreef:bah bah bah, mijn lichaam is me voor de gek aan het houden...ik heb vanaf vrijdagmorgen bruinverlies en zondag wat rood, dus ik dacht dat ik ongesteld werd/was. Dat rode is 2keer geweest en daarna alleen weer bruin en soms halve dagen niks. Gisteren zelfs wit en nu ook al weer even niks. Gisteravond nog weer een test er tegenaan gegooid, maar helemaal niks. Mijn nod was zondag(ik voel/merk mijn eisprong). Nu lig ik met koppijn en lichte misselijkheid op bed. Nouja ik heb er dus even de balen in.... Niet zo zeer van die negatieve test, maar dat ik niet echt ongesteld word

later weer een iets vrolijker bericht Wink

Ik ken er alles van. Mijn eerste ronde had ik 2 keer bloedverlies allebei de keren met oud bloedverlies en daarna gevolgd door een beetje roodverlies en dat maar een paar dagen.

Nu wel goed ongesteld geweest, maar wel 9 dagen. Dat is voor mij ook niet normaal, dus ook ik hoop nog steeds op een fatsoenlijke cyclus. En dat hoop ik voor jou ook.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  CCC ma 29 aug 2011 - 22:53

Tittih: balen zeg! Ik had dat dus ook de afgelopen weken... Om doodmoe van te worden als het niet doorzet... Hopen dat het doorzet nu, of dat je later nog een positieve test in handen hebt!

Jelin: 9 dagen is wel lang ja... Al moet ik zeggen dat ik vaak ook wel tegen de 7/8 dagen aanloop... Soms wat korter... Wel vaag eigenlijk, sommige mensen zijn maar 4 dagen ongesteld... Lijkt me heerlijk!

Pfff... Ik heb dit nog nooit meegemaakt, vannacht 3x uit bed geweest omdat ik zo doorlekte elke keer, elke 2 a 3 uur kan ik naar de wc... Maakt niet uit welk formaat tampon ik gebruik... Zou het dan heftiger zijn omdat ik een week (ong. 10 dagen) te laat ongesteld ben geworden? Naja goed, hopen dat het snel afneemt... Ben er nu wel weer klaar mee!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut di 30 aug 2011 - 0:07

Tittith: Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je hier goed de balen van hebt.

Ccc: Het is wel heel heftig zeg bij jou? Misschien heeft het er wel mee te maken hoor, dat je zoveel later ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat het heel erg vervelend is.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  CCC di 30 aug 2011 - 3:23

Ja raar he... Ik moest net naar de stad, maar was zo bang dat ik zou doorlekken... Echt vervelend, snel daarna weer naar huis gegaan en het is al iets minder gelukkig... Ja ik voel me ook zo suf om de HA te bellen om te vragen of dit nu wel normaal is dan... Het zal wel afnemen... Ben blij als er vanaf ben in elk geval!

En wie weet inderdaad tijdens de vakantie, zou wel superleuk zijn! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:22

Koffieleut, wat apart van je klachten! Nog even afwachten en dan weet je wat meer. Toch wel een beetje spannend!

Ccc, balen zeg dat je zo heftig ongesteld bent! Ik heb dat eigelijk nog nooit gehad. Hopelijk is het snel wat minden.

Àmber, vandaag is het weer spannend voor je zie ik aan je ticker! Veel succes Wink

Hier weinig nieuws. Morgen zit ik op dag 10 dus schiet ook al op. Morgenochtend bellen ze mijn man voor de uitslag van zijn zwemmers dus ben benieuwd, maar we denken niet echt dat het fout is. Maar mijn vriend was toch wel wat zenuwachtig!

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 30 aug 2011 - 6:42

Hallo Meiden,

@ Puggle, haha klopt! We zullen ons best doen Wink al heb ik het gevoel dat ik hem gister had.
kan me voorstellen dat zo'n uitslag van je man toch wel weer spannend is!

@ Koffieleut, hopelijk betekenen je klachten wat!

@ Sanne, nu dus weer wachten voor jou. Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad!

@ Tittih, balen dat je lichaam zo gek doet. Hoe is het nu?

@ CCC, raar dat je zo'n heftige menstruatie hebt. Hopelijk is het snel weer voorbij.

@ Muppet, hoe is het bij jou?

Hier alles goed. Morgen nog even naar het werk om de laatste dingen te regelen etc en denk dat ik zo rond 10.30 vakantie heb!!!! cheers
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:00

Lekker bijna vakantie! Heerlijk hoor smile fijn dat je het zelf een beetje voelt als je ei is geweest dat lijkt me wel wat Wink ja we zullen het horen morgen, hoop dat het goed is anders krijgen we dat er weer bij maar het zal wel los lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:12

Amber: thanks jij ook een hele fijne vakantie!

S@nneke: leuk zeg 2 vriendinnen die bevallen zijn! Hier staat er binnenkort ook weer een kraambezoekje op de planning. Lekkere vakantie gehad?

Koffieleut: oh spannend meid

Tittih: oh wat raar dat je lijf je zo voor de gek houdt… Kan me voorstellen dat je er even goed van baalt. Hopelijk zet het alsnog door dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Puggle: kan me voorstellen dat hij het toch een beetje spannend vindt.

Ik heb onverwachts een botterwedstrijd van mijn werk donderdag. Met de directie en het bestuur. Op zich wel weer heel leuk, maar ik ben niet zo’n held op het water haha. Dus ik ben benieuwd…
Verder vrij weinig nieuws…

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 7:16

Wat leuk jetje, alvast veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: