Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Triesje: Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt!
Weegschaal en Firda: Welkom!
Jelin: Met mij gaat het goed! De vakantie heeft echt heel goed gedaan. Mijn moeder ligt nu dus in een verpleeghuis en dat gaat heel erg goed. Ze gaat met sprongen vooruit!! Donderdag ging ze al zelf in de rolstoel zitten vanuit bed, terwijl ze een paar weken geleden alleen haar hand nog maar iets op kon tillen. Ze loopt ook alweer stukken met de rollator. Als het zo blijft gaan denk ik dat het niet lang meer duurt voordat ze thuis is!
Amber: Lekker bijna vakantie! Ik mag vanaf maandag weer aan het werk. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in, en aan de andere kant kijk ik er best wel naar uit.
Weegschaal en Firda: Welkom!
Jelin: Met mij gaat het goed! De vakantie heeft echt heel goed gedaan. Mijn moeder ligt nu dus in een verpleeghuis en dat gaat heel erg goed. Ze gaat met sprongen vooruit!! Donderdag ging ze al zelf in de rolstoel zitten vanuit bed, terwijl ze een paar weken geleden alleen haar hand nog maar iets op kon tillen. Ze loopt ook alweer stukken met de rollator. Als het zo blijft gaan denk ik dat het niet lang meer duurt voordat ze thuis is!
Amber: Lekker bijna vakantie! Ik mag vanaf maandag weer aan het werk. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in, en aan de andere kant kijk ik er best wel naar uit.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut wat fijn dat t zo goed gaat met je moeder!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
hej dames,
*koffieleut, super zeg dat het goed gaat met je moeder..
Heb even een vraag.. Moet over een week ongesteld worden maar heb vandaag een beetje bloed verlies.
Mijn vriend was in de vruchtbare periode een weekendje weg maar wie weet is het net daarvoor of net daarna toch goed gekomen..
Als ik zo op internet lees, zou dit best een innesteling kunnen zijn. Hebben jullie dit wel eens gehad?
Of wil ik het gewoon te graag en is het gewoon een klein bloedvatje wat gesprongen is ofzo?
x
*koffieleut, super zeg dat het goed gaat met je moeder..
Heb even een vraag.. Moet over een week ongesteld worden maar heb vandaag een beetje bloed verlies.
Mijn vriend was in de vruchtbare periode een weekendje weg maar wie weet is het net daarvoor of net daarna toch goed gekomen..
Als ik zo op internet lees, zou dit best een innesteling kunnen zijn. Hebben jullie dit wel eens gehad?
Of wil ik het gewoon te graag en is het gewoon een klein bloedvatje wat gesprongen is ofzo?
x
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Elmo, ja, het zou kunnen. Maar staar je er niet blind op, het kan vanalles zijn...
Spannend voor je!
Spannend voor je!
Muppetje- Ratel
Heey meiden,
Even een kort berichtje, ga zo even bij mijn ouders eten....
Ondertussen heb ik sinds gisteren behoorlijke menstruatiekrampen en vandaag een beetje lichtroze/ lichte bloederige afscheiding. Heb dus goede hoop dat ik nu ongesteld word! Zou het in elk geval fijn vinden...
Elmo: moet je nog steeds even terug pm-en. Doe ik vd week echt even! Maar wbt het lichtbloedverlies, dat had ik deze maand ook... Alleen hier dus wat onzekerheid wat het nou werkelijk is... HA gaf bij mij aan dat de testen ook negatief kunnen aangeven omdat er een miskraam op komst is... Gewoon even afwachten dus. Zou leuk zijn als het raak is!
Koffieleut: wat een fijn nieuws! Lekker dat het weer wat beter gaat met je moeder.
Weegschaal: welkom! En fijn dat het weer helemaal schoon is!
Rest lees ik vd week weer even bij!
Verder heb ik deze week mijn contract getekend, en mijn huidige werkgever gisteren op de hoogte gesteld van mijn ontslag. Vond het enorm spannend aangezien ik nog in de ziektewet zat en bang was dat er geen begrip was. Ook geven ze een positieve referentie af aan mijn nieuwe werkgever. Dus al met al een goed eind! Maandag laatste gesprek en dan heb ik geheel sept. waarschijnlijk verlof en kan ik 1 okt. beginnen ipv 1 nov bij mijn nieuwe werkgever.
Wij gaan zo ook even naar vrienden, ze hebben een jongetje gekregen deze week. Ben ontzetend benieuwd naar hem!
Verder hoop ik da alles goed gaat met jullie!
Even een kort berichtje, ga zo even bij mijn ouders eten....
Ondertussen heb ik sinds gisteren behoorlijke menstruatiekrampen en vandaag een beetje lichtroze/ lichte bloederige afscheiding. Heb dus goede hoop dat ik nu ongesteld word! Zou het in elk geval fijn vinden...
Elmo: moet je nog steeds even terug pm-en. Doe ik vd week echt even! Maar wbt het lichtbloedverlies, dat had ik deze maand ook... Alleen hier dus wat onzekerheid wat het nou werkelijk is... HA gaf bij mij aan dat de testen ook negatief kunnen aangeven omdat er een miskraam op komst is... Gewoon even afwachten dus. Zou leuk zijn als het raak is!
Koffieleut: wat een fijn nieuws! Lekker dat het weer wat beter gaat met je moeder.
Weegschaal: welkom! En fijn dat het weer helemaal schoon is!
Rest lees ik vd week weer even bij!
Verder heb ik deze week mijn contract getekend, en mijn huidige werkgever gisteren op de hoogte gesteld van mijn ontslag. Vond het enorm spannend aangezien ik nog in de ziektewet zat en bang was dat er geen begrip was. Ook geven ze een positieve referentie af aan mijn nieuwe werkgever. Dus al met al een goed eind! Maandag laatste gesprek en dan heb ik geheel sept. waarschijnlijk verlof en kan ik 1 okt. beginnen ipv 1 nov bij mijn nieuwe werkgever.
Wij gaan zo ook even naar vrienden, ze hebben een jongetje gekregen deze week. Ben ontzetend benieuwd naar hem!
Verder hoop ik da alles goed gaat met jullie!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Chococupcake; Wat doe jij voor werk? Fijn dat je oude werkgever goed reageert, scheelt toch weer heel wat stress. En hoe blij je kan zijn met een ongesteldheid, geeft wel opluchting in jouw geval!
@ Elmo; Ik had geen innestelingbloeding, maar je leest het wel vaak. Dus ik duim voor je!
@ Koffieleut; Wat heeft je moeder gehad? Wel fijn dat ze zo goed opknapt!
Ik ben erg moe, nu niet meer van de zwangerschap maar door de nachtdiensten. Ben toch liever moe van het eerste…
@ Elmo; Ik had geen innestelingbloeding, maar je leest het wel vaak. Dus ik duim voor je!
@ Koffieleut; Wat heeft je moeder gehad? Wel fijn dat ze zo goed opknapt!
Ik ben erg moe, nu niet meer van de zwangerschap maar door de nachtdiensten. Ben toch liever moe van het eerste…
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
hej dames,
Thanx voor het meeleven, hoop het inderdaad ook echt. Anders ben ik misschien wel gewoon een week te vroeg ongesteld, we zullen zien.
CCC, doe maar rustig aan hoor.. Ben ondertussen geloof ik aardig op de hoogte kijk maar. Hoop bij jou ook snel duidelijkheid. Fijn zeg dat je het op je oude werk zo goed af kunt sluiten!
Weegschaal, hoe is het met je? Goede echo gehad? Kan me voorstellen dat je liever van iets anders moe wordt ja.
Fijne avond jullie allemaal vast!
x
Thanx voor het meeleven, hoop het inderdaad ook echt. Anders ben ik misschien wel gewoon een week te vroeg ongesteld, we zullen zien.
CCC, doe maar rustig aan hoor.. Ben ondertussen geloof ik aardig op de hoogte kijk maar. Hoop bij jou ook snel duidelijkheid. Fijn zeg dat je het op je oude werk zo goed af kunt sluiten!
Weegschaal, hoe is het met je? Goede echo gehad? Kan me voorstellen dat je liever van iets anders moe wordt ja.
Fijne avond jullie allemaal vast!
x
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Wat fijn dat er in ieder geval tekenen zijn dat er wat gebeurd in je lichaam CCC!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hallo Meiden,
@ Muppet, zou inderdaad kunnen dat je je piek net gemist hebt. Ga voor je duimen dat je een mooi eitje hebt gehad.
@ Weegschaal, welkom! Hoe is het nu met je?
Mijn cyclus was na mijn miskramen iets langer, zie mijn onderschrift.
@ Puggle, inderdaad een paar daagjes nog. Gaat echt snel weer deze ronde. Fijn dat je niet veel klachten hebt.
@ Koffieleut, Fijn dat de vakantie je zo goed heeft gedaan. En wat goed om te lezen dat je moeder vooruit gaat.
@ Elmo, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Welke dag van je cyclus zit je nu? Maar zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn. Helaas kun je weinig anders doen dan afwachten..
@ CCC, hopelijk zet het nu door en kun je verder in de volgende ronde. En Gefeliciteerd met het tekenen van je contract!!
@ All, hier alles goed. Heb de hele dag geschilderd in het huis van mijn zus. Morgen familiedag. Dus druk weekend.
@ Muppet, zou inderdaad kunnen dat je je piek net gemist hebt. Ga voor je duimen dat je een mooi eitje hebt gehad.
@ Weegschaal, welkom! Hoe is het nu met je?
Mijn cyclus was na mijn miskramen iets langer, zie mijn onderschrift.
@ Puggle, inderdaad een paar daagjes nog. Gaat echt snel weer deze ronde. Fijn dat je niet veel klachten hebt.
@ Koffieleut, Fijn dat de vakantie je zo goed heeft gedaan. En wat goed om te lezen dat je moeder vooruit gaat.
@ Elmo, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Welke dag van je cyclus zit je nu? Maar zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn. Helaas kun je weinig anders doen dan afwachten..
@ CCC, hopelijk zet het nu door en kun je verder in de volgende ronde. En Gefeliciteerd met het tekenen van je contract!!
@ All, hier alles goed. Heb de hele dag geschilderd in het huis van mijn zus. Morgen familiedag. Dus druk weekend.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber, veel plezier morgen, gaan jullie wat bijzonders doen met zn allen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber, veel plezier morgen, gaan jullie wat bijzonders doen met zn allen?
We hebben familiedag van de kant van mijn man. Gaan elk jaar eigenlijk hetzelfde doen, een eind fietsen en daarna een BBQ. Is altijd wel gezellig. Zijn ook vrienden van ons bij aanwezig. De neef van mijn man en zijn vrouw en nicht van mijn man en haar man zijn vrienden van ons. Dus word vast gezellig
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, veel plezier morgen, gaan jullie wat bijzonders doen met zn allen?
We hebben familiedag van de kant van mijn man. Gaan elk jaar eigenlijk hetzelfde doen, een eind fietsen en daarna een BBQ. Is altijd wel gezellig. Zijn ook vrienden van ons bij aanwezig. De neef van mijn man en zijn vrouw en nicht van mijn man en haar man zijn vrienden van ons. Dus word vast gezellig
Klinkt zeker gezellig zeg! Veel plezier morgen
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, veel plezier morgen, gaan jullie wat bijzonders doen met zn allen?
Klinkt leuk inderdaad, veel plezier
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, veel plezier morgen, gaan jullie wat bijzonders doen met zn allen?
Klinkt leuk inderdaad, veel plezier
Dankjewel meiden!!
Amber-- Ratel
Hoop trouwens wel voor je dat het morgen wat beter weer is dan vandaag Amber!
Dat hoop ik trouwens voor mezelf ook, winkelen is ook niet geweldig in de stromende regen, maarja, wij kunnen nog van winkel naar winkel hollen.
Dat hoop ik trouwens voor mezelf ook, winkelen is ook niet geweldig in de stromende regen, maarja, wij kunnen nog van winkel naar winkel hollen.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hoop trouwens wel voor je dat het morgen wat beter weer is dan vandaag Amber!
Ja dat hoop ik ook!!
Waar ga je winkelen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Hoop trouwens wel voor je dat het morgen wat beter weer is dan vandaag Amber!
Ja dat hoop ik ook!!
Waar ga je winkelen?
In Rotterdam
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Hoop trouwens wel voor je dat het morgen wat beter weer is dan vandaag Amber!
Ja dat hoop ik ook!!
Waar ga je winkelen?
In Rotterdam
Leuk!! veel plezier!
Amber-- Ratel
Thanks, komt goed, hoop ik, denk ik....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Thanks, komt goed, hoop ik, denk ik....
Is het zo bijzonder dan winkelen? haha
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Thanks, komt goed, hoop ik, denk ik....
Ja, eigenlijk wel...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Thanks, komt goed, hoop ik, denk ik....
Ja, eigenlijk wel...
Oke je houd het wel een beetje vaag..
Amber-- Ratel
Wahahaha, ja he
Ik ga morgen in Rotterdam winkelen met......
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wahahaha, ja he
..
Laatst aangepast door amber22 op za 27 aug 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
*
Laatst aangepast door Muppetje op za 27 aug 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: