Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !
Wie kan mij helpen?
Wij hebben een kinderwagen Maxi Cosi Mura 4 gekocht. Enkele weken geleden hebben wij de autostoel (de maxi cosi) dmv de adapters erop gedaan/geklikt. Nu wil ik de autostoel in de auto gaan zetten alleen krijg ik deze met geen mogelijkheid van het onderstel van de Mura af. Ik heb al gezocht naar verborgen knopjes, maar die kan ik niet vinden. Ik weet dat je de kinderwagenbak er gewoon af kan tillen. Weet iemand hoe je dit moet doen?
Bedankt
groetjes Isa
Wij hebben een kinderwagen Maxi Cosi Mura 4 gekocht. Enkele weken geleden hebben wij de autostoel (de maxi cosi) dmv de adapters erop gedaan/geklikt. Nu wil ik de autostoel in de auto gaan zetten alleen krijg ik deze met geen mogelijkheid van het onderstel van de Mura af. Ik heb al gezocht naar verborgen knopjes, maar die kan ik niet vinden. Ik weet dat je de kinderwagenbak er gewoon af kan tillen. Weet iemand hoe je dit moet doen?
Bedankt
groetjes Isa
Laatst aangepast door Isa op vr 26 aug 2011 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !
Je moet op de grijze knopjes van de maxicosie drukken (tegelijk).
Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.
Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Het is gelukt! Bedankt, ik ben hier serieus echt al een uur mee bezig , hoe simpel kan het soms zijn. Bedankt
Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.[/color][/quote]
Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.[/color][/quote]
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Wij hebben ook de maxi cosi mura en je moet inderdaad die grijze knopjes tegelijk indrukken en dan de maxi cosi op tillen
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Als je de wagenbak van de mura af willen halen moet je ook 2 grijze knopjes induwen. Bij de cabriofix ook. Maar het is je inmiddels al gelukt lees ik:)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: