Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  Isa do 25 aug 2011 - 23:56

Wie kan mij helpen?
Wij hebben een kinderwagen Maxi Cosi Mura 4 gekocht. Enkele weken geleden hebben wij de autostoel (de maxi cosi) dmv de adapters erop gedaan/geklikt. Nu wil ik de autostoel in de auto gaan zetten alleen krijg ik deze met geen mogelijkheid van het onderstel van de Mura af. Ik heb al gezocht naar verborgen knopjes, maar die kan ik niet vinden. Ik weet dat je de kinderwagenbak er gewoon af kan tillen. Weet iemand hoe je dit moet doen?

Bedankt

groetjes Isa


Laatst aangepast door Isa op vr 26 aug 2011 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  Limburg85 do 25 aug 2011 - 23:59

Je moet op de grijze knopjes van de maxicosie drukken (tegelijk).
Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Maxi-cosi_cabrio_orange_flash

Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  Isa vr 26 aug 2011 - 0:05

Het is gelukt! Bedankt, ik ben hier serieus echt al een uur mee bezig Embarassed , hoe simpel kan het soms zijn. Bedankt





Hoef je bij de bak geen knopjes in te drukken? Bij de Quinny wel.[/color][/quote]
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  catgirl85 vr 26 aug 2011 - 0:06

Wij hebben ook de maxi cosi mura en je moet inderdaad die grijze knopjes tegelijk indrukken en dan de maxi cosi op tillen
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  chipa vr 26 aug 2011 - 0:42

Als je de wagenbak van de mura af willen halen moet je ook 2 grijze knopjes induwen. Bij de cabriofix ook. Maar het is je inmiddels al gelukt lees ik:)
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt ! Empty Re: Wie kan mij helpen? (autostoel) is gelukt !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum