Goed gelukt?
+4
Kabouter
Lejow
patjuhhh
TGR
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Goed gelukt?
ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
Gast- Gast
Youandi schreef:ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
+ 1
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
patjuhhh schreef:Youandi schreef:ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
+ 1
Ik vind trouwens wel wat die onderste beter is gelukt, omdat het minder overdreven is. Wel heeft zij/hij een heel mannelijke hand. (Links)
Gast- Gast
18+
Het is nog steeds een beetje een jongetje..
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was?
Nog steeds, volgens mij.
Gast- Gast
hahahaha.. Een beetjeTGR schreef:18+
Gast- Gast
TGR schreef:18+
Dat ziet er echt heel raar uit... en jonge'tje'? Het is niet bepaald een pinkelotje wat hij(ehm zij?) heeft hangen..
Laatst aangepast door Lejow op ma 20 dec 2010 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gekje schreef:hahahaha.. Een beetjeTGR schreef:18+
Inderdaad..maar een heel klein beetje .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
ZachtCookie schreef:patjuhhh schreef:Youandi schreef:ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
+ 1
Ik vind trouwens wel wat die onderste beter is gelukt, omdat het minder overdreven is. Wel heeft zij/hij een heel mannelijke hand. (Links)
Wat grappig dat jullie ineens op details gaan letten. Mannelijke hand omdat je wat aderen ziet lopen? En dat overdreven is natuurlijk omdat het een photoshoot is.
TGR- Kletskop
Die foto is echt bizar
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wat vinden jullie daar nou van? Is het nu een jongen of een meisje of geen van beide? Officieel is dit dan een shemale.
TGR- Kletskop
Als hij/zij nog een piemel heeft dan is het "officieel" nog een man, wat mij betreft. Diegene kan zich wel anders voelen natuurlijk.
Gast- Gast
Ik wist niet dat er een hele site van was joh.. Ik zie hem/haar regelmatig op m`n werk voorbij komen.. Altijd schrikken als er een piemel aan zit, ghehe!
Gast- Gast
Ik ook niet maar ik vind het wel mooier klinken als "het".Darcy schreef:Ik vind "shemale" echt geen mooi klinkend woord haha.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik ook niet maar ik vind het wel mooier klinken als "het".Darcy schreef:Ik vind "shemale" echt geen mooi klinkend woord haha.
True.
Gast- Gast
TGR schreef:ZachtCookie schreef:patjuhhh schreef:Youandi schreef:ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
+ 1
Wat grappig dat jullie ineens op details gaan letten. Mannelijke hand omdat je wat aderen ziet lopen? En dat overdreven is natuurlijk omdat het een photoshoot is.
Ik doel vooral op de grootte van de borsten en de kleur van het haar en wenkbrauwen enzo.
Gast- Gast
Youandi schreef:TGR schreef:ZachtCookie schreef:patjuhhh schreef:Youandi schreef:ZachtCookie schreef:In de zin dat dit een man eerder was? Dan vind ik het goed gelukt!
+ 1
Maar wel wat overdreven.
+ 1
Ik doel vooral op de grootte van de borsten en de kleur van het haar en wenkbrauwen enzo.
Ik ben het volledig oneens met je. Ik vind het helemaal niet overdreven, niet meer overdreven van suicide girls of het enorme gephotoshop wat ze doen bij celebs.
TGR- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goed nooit goed genoeg
» Joehoeeee, gelukt! :)
» Even meedenken.. Gelukt :-)
» Het is weer gelukt!
» Jaaaaa, gelukt! :-D
» Joehoeeee, gelukt! :)