Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fietskar

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fietskar Empty Fietskar

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 20:47

Aangezien ik best een eindje moet fietsen naar het KDV en het er niet naar uit ziet dat we ooit nog mooi weer krijgen laughcry , wil ik graag een fietskar aanschaffen. Nu heb ik twee betaalbare gevonden:

De bekende HEMA-kar:
Fietskar Fiets-_en_wandelwagen-41121986-big

Of deze merkloze (die maar 100 euro kost :shock: ):
Fietskar File_name_26459

Heeft hier iemand ervaring met één van deze karren? Ik wil graag weten of ze makkelijk in te klappen zijn. Het zal namelijk vaak voorkomen dat ik de kar wil laten staan op het KDV en dat mijn man de kar in de auto mee terug neemt. Is dat een beetje te doen? En past zo'n ding uberhaupt wel in een auto?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  loesje do 25 aug 2011 - 20:52

wij hebben een fiets kar maar waar je op moet letten of er ook een maci-cosie in kan want dat kan niet bij alle fietskarren (ben ik achter gekomen met die van onze) Sad . a hangt er nu een beetje in hij zit wel vast maar hij glijd steeds naar beneden dus niet echt handig.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Susan do 25 aug 2011 - 20:53

Wij hebben die fietskar van de HEMA, maar die hebben we bijna niet gebruikt omdat ik het gewoon niet fijn vind om met een fietskar te fietsen. We hebben nu een Zigo bakfiets, de bak is ook een soort fietskar die je los kan maken van de fiets (en eventueel ook achter de fiets kan bevestigen maar dat doe ik dus niet), dat vind ik wel heel ideaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:00

Susan schreef:Wij hebben die fietskar van de HEMA, maar die hebben we bijna niet gebruikt omdat ik het gewoon niet fijn vind om met een fietskar te fietsen. We hebben nu een Zigo bakfiets, de bak is ook een soort fietskar die je los kan maken van de fiets (en eventueel ook achter de fiets kan bevestigen maar dat doe ik dus niet), dat vind ik wel heel ideaal.


En kun je dan ook weer verder fietsen zonder de bak eraan? Ik zie dan zo voor me dat je geen stuur meer hebt Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Pien do 25 aug 2011 - 21:05

loesje schreef:wij hebben een fiets kar maar waar je op moet letten of er ook een maci-cosie in kan want dat kan niet bij alle fietskarren
ik denk alleen niet dat de kids van minneke nog in een maxi cosi zitten...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  loesje do 25 aug 2011 - 21:06

haar jongste scheelt maar 2 maanden met mijn zoontje en ik weet niet hoe groot hij is? a is 74 cm lang
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Susan do 25 aug 2011 - 21:07

Minneke schreef:
Susan schreef:Wij hebben die fietskar van de HEMA, maar die hebben we bijna niet gebruikt omdat ik het gewoon niet fijn vind om met een fietskar te fietsen. We hebben nu een Zigo bakfiets, de bak is ook een soort fietskar die je los kan maken van de fiets (en eventueel ook achter de fiets kan bevestigen maar dat doe ik dus niet), dat vind ik wel heel ideaal.


En kun je dan ook weer verder fietsen zonder de bak eraan? Ik zie dan zo voor me dat je geen stuur meer hebt Suspect

Ja hoor, het stuur zit gewoon aan de fiets, je moet dan alleen wel het extra voorwiel bij je hebben, er zit een speciaal vakje op de fietskar waar je dat wiel in mee kan nemen. Ik gebruik 'm trouwens zelf meestal andersom, dat ik de fiets ergens stal, de fietskar eraf haal en de stad in wandel, maar in jouw geval kan je dus ook op alleen de fiets verder.

Ze zijn alleen wel duur, nieuw, wij hebben 'm van Marktplaats. Het frame is ook wel klein, wat voor mij geen punt is, maar ik weet niet hoe het is als je lang bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:12

Ik heb even gekeken Susan, maar ik denk dat hij voor mij inderdaad wel erg klein is. Ik moet na het wegbrengen nog tien kilometer heen én tien kilometer terug gaan fietsen naar mijn nieuwe werk. Ik wil dus wel een fijne fiets hebben om een beetje op door te rijden.

Wil je je HEMA-kar niet door verkopen? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Susan do 25 aug 2011 - 21:15

Minneke schreef:

Wil je je HEMA-kar niet door verkopen? angel

Oh, ja hoor. Die wilde ik eigenlijk al wegdoen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:17

Susan schreef:
Minneke schreef:

Wil je je HEMA-kar niet door verkopen? angel

Oh, ja hoor. Die wilde ik eigenlijk al wegdoen.

Echt waar?? Past hij in de kofferbak (is wel essentieel voor ons)? Wat zouden jullie er voor willen hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Susan do 25 aug 2011 - 21:23

Minneke schreef:

Echt waar?? Past hij in de kofferbak (is wel essentieel voor ons)? Wat zouden jullie er voor willen hebben?

Volgens mij past ie wel makkelijk in de kofferbak. Wat we ervoor willen hebben... jeetje, geen idee, haha.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Darius do 25 aug 2011 - 22:13

Ik heb de hema kar ook. Pepijn zit daar nu met maxicosi en al in, en laurens op het fietsstoeltje bij mij op de fiets. Heb er wel een babyschaal bij, maar dat is dikke ellende op m daar in te krijgen. Ik hoop dat t.hije er wel zo in kan.

Maar goed, volgens mij is het al geregeld!

Bij ons past ie wel in de achterbak btw, we hebben een vw passat station. Maar ik denk dat ie zelfs wel in mijn 106je past. Alle wielen kunnen er vanaf.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  mauwmauw vr 26 aug 2011 - 7:53

Darius schreef:Ik heb de hema kar ook. Pepijn zit daar nu met maxicosi en al in, en laurens op het fietsstoeltje bij mij op de fiets. Heb er wel een babyschaal bij, maar dat is dikke ellende op m daar in te krijgen. Ik hoop dat t.hije er wel zo in kan.

Maar goed, volgens mij is het al geregeld!

Bij ons past ie wel in de achterbak btw, we hebben een vw passat station. Maar ik denk dat ie zelfs wel in mijn 106je past. Alle wielen kunnen er vanaf.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen om de maxi cosi erin te krijgen?wij hebben ook de hema kar maar met een baby schaal erin.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fietskar Empty Re: Fietskar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum