Weekendplannen?
+28
Kamperseboekenwurm
_Lacey_
studiebol
sanne-84
pitbullgup
Rovine
fryskfamke1
Davinia
SoGood
MAS
Mida4you
Middleme
Okidoki
Sarah1985
Hoochie
Sorella
Rush
Saxy
Zonnetje
Flippin' Bitch
love
Raindrop
Snack a Jack
Error
Marin
GreenGrass
Mizz_S
Oasis
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Weekendplannen?
Vandaag: ouders ophalen op Schiphol en vanavond naar verjaardag.
Morgen: werken van 9 tot 5
Zondag: werken van 10 tot 5
Morgen: werken van 9 tot 5
Zondag: werken van 10 tot 5
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vrijdag: werken van 13.00 uur tot 21.00 uur
Zaterdag: wat leuks doen met z'n 3en, maar wat weten we nog niet precies
Zondag: niet veel want mijn man vertrekt voor 4 dagen voor zijn werk naar België en gaat zondagmiddag al weg
Zaterdag: wat leuks doen met z'n 3en, maar wat weten we nog niet precies
Zondag: niet veel want mijn man vertrekt voor 4 dagen voor zijn werk naar België en gaat zondagmiddag al weg
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Princess schreef:Vrijdag overdag n beetje thuis rommelen, 's avonds paaldansen en daarna de staf in.
Zaterdag overdag niet veel doen, 's avonds werken.
Zondag personeelsdag van mn oude werk, heel de dag naar scheveningen!
Je gaat eerst paaldansen en daarna de staf in (van sinterklaas) hahahaha...Leuke typefout..
Ik ga vanavond naar de stad.
Zaterdag een verjaardag.
Zondag nog niks (erg fijn!!!)
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag is mijn vriend vrij, we gaan een nieuwe fiets kopen, naar de bios en misschien nog een beetje winkelen.
Morgen komt mijn zus lunchen en gaan we de stad in. 's Avonds een feestje.
Zondag weet ik nog niet.
Morgen komt mijn zus lunchen en gaan we de stad in. 's Avonds een feestje.
Zondag weet ik nog niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Vanavond ga ik met m'n vriend naar de Formido, daar zijn alle Grohe kranen 20%, dus dat scheelt toch weer wat!
Morgen zou ik met een vriendin naar Summer Dreamers gaan, maar heb geen idee of dat nog door gaat. Ik hoor haar er niet meer over en bovendien is het wel erg slecht weer.
Zondag gaan we mosselen eten bij m'n schoonvader. Is ieder jaar een traditie om dat met het hele gezin te gaan doen (dus ook de kinderen van z'n nieuwe vrouw).
Morgen zou ik met een vriendin naar Summer Dreamers gaan, maar heb geen idee of dat nog door gaat. Ik hoor haar er niet meer over en bovendien is het wel erg slecht weer.
Zondag gaan we mosselen eten bij m'n schoonvader. Is ieder jaar een traditie om dat met het hele gezin te gaan doen (dus ook de kinderen van z'n nieuwe vrouw).
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Wij hebben deze week feestweek dus:
Vrijdag: vanmiddag eerst bingo, daarna zeskamp en s'avonds op stap
Zaterdag: Eerst bijkomen van de zeskamp daarna naar de markt die we in het dorp hebben. Als het mooi weer is het terras op en daar lekker eten. S'avonds weer op stap, Jelle B komt in het dorp
Zondag: Uitslapen en bijkomen en Feyenoord-Sc Heerenveen kijken
Vrijdag: vanmiddag eerst bingo, daarna zeskamp en s'avonds op stap
Zaterdag: Eerst bijkomen van de zeskamp daarna naar de markt die we in het dorp hebben. Als het mooi weer is het terras op en daar lekker eten. S'avonds weer op stap, Jelle B komt in het dorp
Zondag: Uitslapen en bijkomen en Feyenoord-Sc Heerenveen kijken
fryskfamke1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 59
Registratiedatum : 24-11-10
Vandaag: ik heb net m'n nieuwe bed, nachtkastjes, televisiekastje en kledingkast gekregen. Straks komt m'n moeder en dan gaat ze me helpen met schoonmaken en opruimen. Eind van de middag even tennissen en m'n ouders blijven hier eten.
Zaterdag: met m'n moeder naar de Ikea en voor de rest het huishouden.
Zondag: nog geen concrete plannen.
Zaterdag: met m'n moeder naar de Ikea en voor de rest het huishouden.
Zondag: nog geen concrete plannen.
Gast- Gast
Vanavond: Koekjes bakken en haar verven
Zaterdag: vrijgezellenfeestje
Zondag: heel hard niksen en relaxen
Maandag: bruiloft
Zaterdag: vrijgezellenfeestje
Zondag: heel hard niksen en relaxen
Maandag: bruiloft
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag; werken, paardrijden en vanavond naar vriendin dingen door spreken voor haar bruiloft (ben ceremoniemeester)
Zaterdag; boodschappen, paardrijden, huis poetsen, hapjes voor vejaardag maken en s'avonds klein "vrijgezellen-feestje" voor de moeder van mijn vriendin.
Zondag; Jarig zijn paardrijden, verjaardag vieren.
Zaterdag; boodschappen, paardrijden, huis poetsen, hapjes voor vejaardag maken en s'avonds klein "vrijgezellen-feestje" voor de moeder van mijn vriendin.
Zondag; Jarig zijn paardrijden, verjaardag vieren.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
vandaag: 'smiddags bezoekuur mama, vanavond komt een oom eten en 'savonds naar vrienden om hun fotoboek te bekijken
zaterdag; lunchen en winkelen in de stad met vriendin. 'savonds denk ik met vriendlief bankhangen
zondag: werken tot 15uur. verder nog geen plannen
zaterdag; lunchen en winkelen in de stad met vriendin. 'savonds denk ik met vriendlief bankhangen
zondag: werken tot 15uur. verder nog geen plannen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag zijn we druk bezig geweest met de kinderkamer verder inrichten en met de kubus jacht, wandelwagen in elkaar gezet.
Morgen moet ik nog wat boodschappen doen en verder in huis opruimen en savonds hebben we een verjaardag.
Zondag gaat mijn vriend weg en ben ik een dagje alleen, weet nog niet wat ik ga doen heerlijk ik zie het wel!
Morgen moet ik nog wat boodschappen doen en verder in huis opruimen en savonds hebben we een verjaardag.
Zondag gaat mijn vriend weg en ben ik een dagje alleen, weet nog niet wat ik ga doen heerlijk ik zie het wel!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Morgen ga ik naar het verjaardagsfeest van een vriendin.
Voor zondag heb ik nog geen plannen, maar als het goed is, wordt mijn bestelde boek morgen bezorgd, dus ik denk dat het lekker lui op de bank gaat worden.
Voor zondag heb ik nog geen plannen, maar als het goed is, wordt mijn bestelde boek morgen bezorgd, dus ik denk dat het lekker lui op de bank gaat worden.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Vandaag: rustig dagje, boodschappen doen, vroeg eten, met vriend nog even naar de welkoop om spul voor de dieren te halen.
Morgen: ´s ochtends werken en ´s middags met vriend nog een aantal dingen voor in de tuin halen, ´s avonds nog onbekend
Zondag: Hopelijk uitslapen, vanaf 3 uur een verjaardag, auto naar de garage brengen en nog even langs mijn ouders
Morgen: ´s ochtends werken en ´s middags met vriend nog een aantal dingen voor in de tuin halen, ´s avonds nog onbekend
Zondag: Hopelijk uitslapen, vanaf 3 uur een verjaardag, auto naar de garage brengen en nog even langs mijn ouders
Gast- Gast
Zaterdag --> Familiedag van de familie van mijn vriend. We gaan varen in de Biesbosch, onderweg picknicken en daarna hebben we een Italiaans buffet.
Zondag --> Uitslapen, beetje huishouden en relaxen!
Zondag --> Uitslapen, beetje huishouden en relaxen!
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Vanavond heb ik een verjaardag en daarna ga ik naar mij ouders (die wonen in zeeland). Ik blijf daar een nachtje slapen en morgen ga ik naar de havendagen. Zondag gaan we naar Amsterdam.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Vandaag moest ik gewoon werken, het is rustig, ik moet nog even op een telefoontje wachten en dan ga ik denk ik over een uurtje naar huis, mag ook wel een keertje!
Vanavond ga ik lekker met vriend uit eten, het kan zomaar zijn dat we nog met vrienden de kroeg in gaan of we brengen samen de avond door op de bank met een filmpje.
Morgen ga ik " uitslapen" en dan ga ik een dagje naar mijn ouders en nog even bij een vriend op bezoek die daar ook in de buurt woont. Na het eten neem ik de trein weer richting Amsterdam.
Zondag hoef ik helemaal niks, behalve even boodschappen doen e.d. Verder misschien even kijken op de uitmarkt of even de stad in, maar net waar ik zin in heb.
Vanavond ga ik lekker met vriend uit eten, het kan zomaar zijn dat we nog met vrienden de kroeg in gaan of we brengen samen de avond door op de bank met een filmpje.
Morgen ga ik " uitslapen" en dan ga ik een dagje naar mijn ouders en nog even bij een vriend op bezoek die daar ook in de buurt woont. Na het eten neem ik de trein weer richting Amsterdam.
Zondag hoef ik helemaal niks, behalve even boodschappen doen e.d. Verder misschien even kijken op de uitmarkt of even de stad in, maar net waar ik zin in heb.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Heel afwisselend weekend:
Vanavond: naar de corsowagen. Stormschade opruimen
Morgen: naar de corsowagen. Stormschade opruimen en ik hoop verder met het papieren van de wagen. 's Avonds lekker niets.
Zondag: eerst uitslapen, dan naar de corsowagen en 's avonds weer lekker niets.
Zo zien mijn weekenden er de komende weken uit.
Vanavond: naar de corsowagen. Stormschade opruimen
Morgen: naar de corsowagen. Stormschade opruimen en ik hoop verder met het papieren van de wagen. 's Avonds lekker niets.
Zondag: eerst uitslapen, dan naar de corsowagen en 's avonds weer lekker niets.
Zo zien mijn weekenden er de komende weken uit.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Vandaag: een luierdag!
Morgen: Wss een indoorspeeltuin en ergens een hapje eten met m'n mannen.
Zondag: M'n verjaardag vieren, hopelijk met een leuk dagje weg als het weer mee zit!
Maandag: Ben ik echt jarig en krijg ik nog wat familiebezoek.
Morgen: Wss een indoorspeeltuin en ergens een hapje eten met m'n mannen.
Zondag: M'n verjaardag vieren, hopelijk met een leuk dagje weg als het weer mee zit!
Maandag: Ben ik echt jarig en krijg ik nog wat familiebezoek.
Gast- Gast
Allereerst fijn weekend allemaal!
Vandaag ; lekker luierdagje!
Morgen ; zomerfeest (lekker weer ook!) op mijn werk, dat zal zo rond 14 uur klaar zijn denk ik, en dan ga ik daarna met een collegaatje even thee drinken. S'avonds geven mijn schoonouders een feestje.
Zondag ; helemaal NIKS. Mijn vriend gaat denk ik de gordijnen in de babykamer ophangen en ik ga genieten van mijn laatste vakantiedagje. Maandag weer aan de slag, en dan nog 8 weken werken! Ik heb maandag ook een ontwikkelingsgesprek op mijn werk, waarschijnlijk ga ik daar ook nog mijn leerdoelen voor bijwerken.
Vandaag ; lekker luierdagje!
Morgen ; zomerfeest (lekker weer ook!) op mijn werk, dat zal zo rond 14 uur klaar zijn denk ik, en dan ga ik daarna met een collegaatje even thee drinken. S'avonds geven mijn schoonouders een feestje.
Zondag ; helemaal NIKS. Mijn vriend gaat denk ik de gordijnen in de babykamer ophangen en ik ga genieten van mijn laatste vakantiedagje. Maandag weer aan de slag, en dan nog 8 weken werken! Ik heb maandag ook een ontwikkelingsgesprek op mijn werk, waarschijnlijk ga ik daar ook nog mijn leerdoelen voor bijwerken.
Gast- Gast
Zo: werken.
Morgen: werken van 12.00 tot ??
Zondag: werken van 13.00 tot ??
Heel veel werken dus, maar het is Club Culinair dus ook onwijs leuk en weer eens wat anders!
Morgen: werken van 12.00 tot ??
Zondag: werken van 13.00 tot ??
Heel veel werken dus, maar het is Club Culinair dus ook onwijs leuk en weer eens wat anders!
Gast- Gast
Vrijdag: vandaag hele dag gewerkt, zo boodschappen doen en verder ?
Zaterdag: jarig!! s'avonds verwachten we een heel huis vol visite, gezellig!!! ...
zondag: overdag lekker niksen, savonds uiteten met een vriendinnetje die aan 200 km van me vandaag woont en dit weekend een weekendje weg is hier in de buurt.... (nou ja nog een uurtje rijden )
Gelukkig kan ik maandagochtend lekker uitslapen van een druk vermoeiend maar leuk weekend!!
Zaterdag: jarig!! s'avonds verwachten we een heel huis vol visite, gezellig!!! ...
zondag: overdag lekker niksen, savonds uiteten met een vriendinnetje die aan 200 km van me vandaag woont en dit weekend een weekendje weg is hier in de buurt.... (nou ja nog een uurtje rijden )
Gelukkig kan ik maandagochtend lekker uitslapen van een druk vermoeiend maar leuk weekend!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: