Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mening gevraagd (schoenen)

+10
SoGood
Melis_je
Prosecco
TukTuk
Mizz_S
VanillaRose
Kiwi86
Ugly Betty
Rush
PapillonRose
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mening gevraagd (schoenen) - Pagina 2 Empty Re: Mening gevraagd (schoenen)

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 21:41

loura schreef:
Aziraphale schreef:
loura schreef:Ik vind ze ook wel lelijk eigenlijk sorry.... Je kan het denk ik alleen combineren met skinny of legging maar ik vind ze echt niet mooi. Je hebt juist zulke leuke schoenen nu in de winkels!
Dit lees ik steeds, maar wat voor leuke schoenen dan? smile
Ik snap de TO wel, ik vind de schoenen die je in tig winkels vindt ook niet leuk. Als je deze schoenen van ART leuk vindt, dan heb je waarschijnlijk toch al een heel andere smaak dan wat er nu allemaal in de winkels ligt.

Haha ja smaken verschillen natuurlijk. Ik vind de mode nu heel leuk dit najaar dus ik kan me lol op Very Happy

Ik ook.. Ik vind serieus ook dat er zat te koop is eigenlijk. Van alles wel iets.

Maar witte laarzen dat is wat mij 'afschrikt'.. Zelfs celebs komen er niet mee weg.
*weg*

Deze outfit vind ik behoorlijk ordinair en cheap ogen. Als iemand dat niet vind, dan moet je gewoon witte laarzen kopen. Maar dat zijn inderdaad verschillen in meningen.
*weg*

Laatst aangepast door Punk'd op vr 26 aug 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 21:42

Ik vind die trui met dat shirt eronder wel leuk, maar de rest, neuh.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aziraphale do 25 aug 2011 - 22:02

Oh, maar witte laarzen/schoenen vind ik ook vreselijk hoor smile
Maar puur het model van de schoenen vind ik echt gaaf, in het zwart.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Spring vr 26 aug 2011 - 0:57

Ik vind ze niet zo mooi maar ook niet lelijk!
Vind ze wel apart en dat is juist wel leuk. En als je gewend bent om op hakken te lopen dan denk ik dat deze erg lekker lopen.
Gewoon kopen dus!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose vr 26 aug 2011 - 4:04

Wel leuk zo al die reacties en verschillende meningen! Die plaatjes met witte laarzen vind ik inderdaad ook niet echt geslaagd, vooral omdat ze wit zijn. Wel gek dat ik dan toch een keer witte laarzen leuk vind, had ik van mezelf niet gedacht.

Ik heb nog niet veel kunnen shoppen door tijdgebrek, maar ik hoop dat er nu inderdaad veel leuks is in de winkels! Want de afgelopen jaren is het steeds een hele zoektocht geweest naar laarzen. En mijn laarzen zijn lang niet allemaal apart, vorig jaar zocht ik een paar simpele grijze laarzen en heb me alsnog een ongeluk gezocht.

Leuk dat je ook van Art houdt Aziraphale, ik vind het ook echt een leuk merk. Hoewel er soms ook monsterlijke schoenen van zijn ben ik over het algemeen wel fan van art. Heb er twee jaar geleden een paar langere zwarte laarzen van gekocht en sindsdien kijk ik af en toe even wat de collectie op het moment is.

Ik ga vooralsnog denk ik maar op zoek naar wat meer klassieke laarzen, maar het liefst wel met een leuk of apart detail. En dan in het bruin denk ik, bedenk me dat mijn bruine leren laarzen waarschijnlijk deze winter niet meer gaan overleven (zijn mijn lievelingslaarzen en beginnen langzamerhand van binnenuit kapot te gaan laughcry ).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: