DagCafé
+25
Roodkapje
xxDila
Zwerver
girli
Qiara
Burn
Tullow
Lavendel
Champagne
Susan
Silver
Jade
May
Caroow
Marin
Jordana
ExpressoB
GreenGrass
Rush
Sjaantje
VeryCherry
blondje1313
Tiana
Toet
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Gisteren op mijn laptop; de eerste aflevering van *zie ze vliegen* gekeken. Heel raar, want op upc rtl gemist stond hij niet.
Wie trouwt mijn zoon komt ook op tv, zaterdag ofzo? Heb alleen de intro's niet gekeken maar wel benieuwd naar.
15sept. sol.gesprek
Ik zit hier nog steeds in mijn badjas, oeps! Mijn geroosterde bolletje met hagelslag is een beetje zwaar gevallen, heb er nu nog last van. Ga zo wel actie ondernemen. Ik wil naar mijn vriends pas geboren neefje zien. Hij is er al geweest en ik niet en dat is niet eerlijk..
Wie trouwt mijn zoon komt ook op tv, zaterdag ofzo? Heb alleen de intro's niet gekeken maar wel benieuwd naar.
15sept. sol.gesprek
Ik zit hier nog steeds in mijn badjas, oeps! Mijn geroosterde bolletje met hagelslag is een beetje zwaar gevallen, heb er nu nog last van. Ga zo wel actie ondernemen. Ik wil naar mijn vriends pas geboren neefje zien. Hij is er al geweest en ik niet en dat is niet eerlijk..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lily schreef:is nie veel te zien, heb het gisteren gekeken maar je moet of betalen of je kan een paar fragmenten zien.
Waarvan? En ook op uitzending gemist via de tv?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ja ik wou het kijken via rtlgemist.nl maar daar moest je voor betalen. Maar had er niet bij nagedacht dat je het inderdaad ook via tv tegenwoordig terug kan kijken
Gast- Gast
Soms is het zo dat je via de tv moet betalen en op internet gratis kan kijken, vet dom.
Bijv. bij gtst, tv betalen en rtlgemist gratis.
Nou nog heel ff zitten en dan ga ik echt wat doen. Taksi splash appel/peer, smaakt naar perenijsjes, lekker!
Bijv. bij gtst, tv betalen en rtlgemist gratis.
Nou nog heel ff zitten en dan ga ik echt wat doen. Taksi splash appel/peer, smaakt naar perenijsjes, lekker!
Ik kan alleen Ned 1 2 en 3 terugkijken op de tv. Dan maar RTL gemist en wel betalen. Die 99 cent kan ik nog wel net missen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Via de tv heb ik nog nergens voor hoeven betalen
Caroow- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ik kan alleen Ned 1 2 en 3 terugkijken op de tv. Dan maar RTL gemist en wel betalen. Die 99 cent kan ik nog wel net missen
Ben jij van naam veranderd?
komt er nog een onder een steen uit
En als je `m gaat kijken wil ik graag weten wie er een staande ovatie krijgt. Die staat niet tussen de fragmeten.
En als je `m gaat kijken wil ik graag weten wie er een staande ovatie krijgt. Die staat niet tussen de fragmeten.
Gast- Gast
Expresso: Ja klopt, had even wat tijd voor mezelf nodig dus even wat afstand genomen. Had alleen niet verwacht dat het zo snel weer beter zou gaan met me
Lily, is goed, ik zal er op letten en het je laten weten!
Lily, is goed, ik zal er op letten en het je laten weten!
Marin- Lady Post-a-lot
Aaaaaaaaaaaaaaah Joy, je hebt een ticker! Hahahha, daar hadden we het in het begin nog over
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zie Ze Vliegen staat als het goed is sinds vandaag op rtlgemist, maar geen idee of het betaald is.
Gast- Gast
Oh wat leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Zie ze vliegen trekt mij echt niet.. Terwijl ik toch hele stomme humor heb.
Caroow- Lady Post-a-lot
Van wat ik aan voorstukjes zag, is het volgens mij onwijs flauw, maar misschien daarom ook wel weer grappig
Gast- Gast
Ik vond het echt te flauw. Te simpel. Het concept was heel leuk, alleen gingen ze net te lang door op de grapjes waardoor het te simpel werd, ipv gevat.
Marin- Lady Post-a-lot
ow nu weet ik wat het is haha eurootje valt. Ik heb het niet gezien maar de voorstukjes leken me wel grappig
Gast- Gast
Ik vond de voorstukjes wel leuk maar de vorm waarin ze de aflevering 'vertellen' spreekt me niet zo aan.
Gast- Gast
heb net zie ze vliegen gekeken maar vind deze wel leuker dan de engelse. Maar dat ik zeg van dit ga ik elke keer kijken, nou nee.
Gast- Gast
Zo erg, ik heb nog niks gedaan. Zelfs niet gedoucht . Maar ik heb wel een excuus.. Ik heb gister pannekoeken gegeten en ik kan niet tegen melk, dus ik heb de halve dag op het toilet gezeten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Eh, omdat het mijn lievelingseten is.. En ik denk elke keer dat het wel mee zal vallen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Lily ik had geen idee voor wie die staande ovatie was. Ik heb 't niet gezien!
Caroow, ik bak mijn pannenkoeken ook wel eens met sojamelk!
Caroow, ik bak mijn pannenkoeken ook wel eens met sojamelk!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: