Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 23:57

Lily schreef:mijn man en ik vertrouwen elkaar gewoon en vinden het ook niet nodig om in elkaar telefoon en mailbox e.d. te gaan snuffelen. Ieder zijn privacy.
Dat vind ik ook maar mijn vriend en ik zijn beiden een beetje nieuwsgierig aangelegd angel dus dan wil het wel eens gebeuren dat we elkaars smsjes lezen haha. Maar we maken er beiden geen issue van.

Zijn mail lees ik sowieso want ik moet veel afhandelen voor zijn (ons) bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana di 23 aug 2011 - 23:57

Me maar is even snel bij elkaar pakken, tranen drogen en zo maar gaan werken..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 23:58

Reva schreef:Werd je genegeerd?? BELACHELIJK!!

Dan moet je alleen even een berichten posten met 'Oh neeee...' of 'Ik kan wel jánken' of iets in die richting Very Happy Succes gegarandeerd in Dagcafé.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 23:59

Jordana schreef:Me maar is even snel bij elkaar pakken, tranen drogen en zo maar gaan werken..
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:01

Van: Klantenservice
Naar: *
Onderwerp: Telefoongesprek nav bestelling

Geachte mevrouw *****,

De ontvanger van uw bestelling 7916470, mevrouw ******, heeft contact met ons opgenomen over de herkomst van deze bestelling. Mogelijk gaat het om een cadeau. In verband met onze Privacy Policy kunnen wij geen informatie over u aan de ontvanger van uw bestelling geven. Om deze reden verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de ontvanger en deze te informeren.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 24 aug 2011 - 0:02

Dit is echt een nadeel van alleen zijn. Als je ziek bent moet je alsnog zelf de deur uit om boodschappen te halen Sad Heb er eigenlijk helemaal geen puf voor, als ik al van de bank naar de wc loop ben ik al buiten adem, maar ja ik moet zo toch maar.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:03

Toch netjes dat ze niet gelijk je gegevens doorspelen maar het via jou doen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:11

Theedoosje schreef:Toch netjes dat ze niet gelijk je gegevens doorspelen maar het via jou doen. DagCafé - Pagina 19 561177

Dat vind ik dus ook echt heel netjes! Ik vroeg of ze niet alleen de voorletter kon geven, maar dat mocht niet eens. Woonplaats dan? Ook niet. DagCafé - Pagina 19 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:11

Storm schreef:
Reva schreef:Werd je genegeerd?? BELACHELIJK!!

Dan moet je alleen even een berichten posten met 'Oh neeee...' of 'Ik kan wel jánken' of iets in die richting Very Happy Succes gegarandeerd in Dagcafé.
DagCafé - Pagina 19 394967

+1 DagCafé - Pagina 19 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:19

moet wel zeggen dat ze bij bol.com goede service hadden. J had daar is iets besteld. Was het niet op voorraad kreeg ie het bedrag teruggestort en een tegoedbon t.w.v. 10 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:19

Reva schreef:Werd je genegeerd?? BELACHELIJK!!

Dan moet je alleen even een berichten posten met 'Oh neeee...' of 'Ik kan wel jánken' of iets in die richting Very Happy Succes gegarandeerd in Dagcafé.

Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:19

cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:23

Dan ga ik klagen dat mijn naam er niet op stond! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:32

Heeft er iemand zin om mijn open sollicitatie brief te keuren/controleren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:37

Hoi!

Ben zojuist bij de BDadviseur geweest. Duimen jullie met me mee dat hij ze, BD, een flinke poot uitdraait? Duim sowieso even dat ik niet hoef te betalen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:44

Ik duim voor je Maura en het zou een leuk verlaat verjaardagscadeau zijn he !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:47

Absoluut! Maar ik ben nu al heel erg blij met mijn Orchidee en kaart van Sjaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:50

May schreef:Dit is echt een nadeel van alleen zijn. Als je ziek bent moet je alsnog zelf de deur uit om boodschappen te halen Sad Heb er eigenlijk helemaal geen puf voor, als ik al van de bank naar de wc loop ben ik al buiten adem, maar ja ik moet zo toch maar.

Heb je niemand in de buurt (ouder?) die kan gaan? Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:51

Stuiterbal schreef:Ik duim voor je Maura en het zou een leuk verlaat verjaardagscadeau zijn he !

+1 ik duim heel hard mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:53

Pffffff, woonkamer is opgeruimd, schoon en gestofzuigd, evenals de keuken. Taart staat in de koelkast, post is opengemaakt en ik heb brood voor m'n neus liggen. De gevulde koeken in de kast roepen al de hele dag naar me, maar ik negeer ze. Ik negeer ze. Ik negeer ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:54

Daisy schreef:Heeft er iemand zin om mijn open sollicitatie brief te keuren/controleren?
Post maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:57

Goed bezig, Alex!

Had nog wel een leuk gesprek met de adviseur over de toeslagen. Hij vond het maar een achterlijk systeem en ik zat me te bedenken of een gezin 60 euro per maand echt mist. Zijn natuurlijk altijd schrijnende gevallen. Maar ik zat me te bedenken dat het systeem veel beter had gekunt. Dat terugbetalen/terugkrijgen/wijzigen van inkomen etc. Leuk en aardig, maar gaat meestal goed mis bij de BD. Ik zat me te bedenken dat ze dat best bij de IB in kunnen schuiven. Dat ze achteraf op het jaar, voor 1 april, gaan kijken of mensen nog recht hebben op een vergoeding en dat meestorten met het eventuele wat je krijgt van de BD. Leek mij wel een puik plan. Is het terugbetalen, teveel krijgen, te weinig krijgen, ook gelijk van de baan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:58

Naam organisatie/bedrijf/stichting/instelling
T.a.v. de heer / mevrouw …
Adresgegevens
Postcode plaats


Plaats, datum

Betreft: open sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,

Hierbij stuur ik u een open sollicitatie voor een functie op de financiële administratie binnen uw organisatie/bedrijf/stichting/instelling.

De reden dat ik juist bij uw organisatie/bedrijf/stichting/instelling solliciteer is omdat ik in September met de opleiding Bedrijfseconomie aan de NHL ga beginnen en daarbij een passende baan zoek. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Op een afdeling bestaande uit meerdere personen, je bent gezamenlijk verantwoordelijk voor alle werkzaamheden. Je bent dan aangewezen op je mede collega’s, en zij op jou. Het is dus van groot belang dat je op elkaar ingespeeld bent, elkaar ondersteunt, en dat er een goede collegiale band bestaat. Aan de andere kant kan ik ook goed zelfstandig werken en goed omgaan met een wisselende werkdruk.

Hierbij hoop ik dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn ervaring, kwaliteiten en motivatie. In de bijgevoegde CV vindt u meer informatie over mijn achtergrond, opleiding en werkervaring. Uiteraard ben ik bereid in een gesprek een nadere toelichting te geven. Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid. Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

Naam
Adresgegevens
Telefoonnummer(s)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 1:01

Daisy, een maand begint nooit met een hoofdletter, behalve aan het begin van een zin.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  May wo 24 aug 2011 - 1:01

Theedoosje schreef:
May schreef:Dit is echt een nadeel van alleen zijn. Als je ziek bent moet je alsnog zelf de deur uit om boodschappen te halen Sad Heb er eigenlijk helemaal geen puf voor, als ik al van de bank naar de wc loop ben ik al buiten adem, maar ja ik moet zo toch maar.

Heb je niemand in de buurt (ouder?) die kan gaan? Beterschap!

Nee helaas vandaag net niet. Maar ik ben inmiddels zelf geweest, inmiddels nu wel compleet buiten adem en piepen en al, maar ik heb weer pijnstillers en eten voor vanavond. Vanaf nu hoef ik de deur niet meer uit tot ik beter ben in elk geval.

May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum