Raam open of airco in de auto
+4
Happydobby
Rush
sheila123
silly_85
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raam open of airco in de auto
ff een vraagje, wat 's eigenlijk beter voor een kleine ...
I. Is nu 10 maanden, ik heb airco in de auto maar vind het prettiger om het raam een stukje open te hebben.
Kan het alle 2 of ?
Ik hoop dat het een beetje te lezen 's want doe het via me telefoon.
I. Is nu 10 maanden, ik heb airco in de auto maar vind het prettiger om het raam een stukje open te hebben.
Kan het alle 2 of ?
Ik hoop dat het een beetje te lezen 's want doe het via me telefoon.
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Raam open of airco in de auto
Als je kindje achterin zit zou ik zoieso geen raam open doen voor dan tocht t snel!
Wij hebben climate controle en deze gaat dan gewoon aan, niet op ijskoud natuurlijk maar op 18 graden ofzo!
Wij hebben climate controle en deze gaat dan gewoon aan, niet op ijskoud natuurlijk maar op 18 graden ofzo!
Gast- Gast
Dat hebben wij ook,lijkt me beter als het raam open.Laurientje85 schreef:Als je kindje achterin zit zou ik zoieso geen raam open doen voor dan tocht t snel!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wij doen de airco dan aan. Raam open vind ik niet fijn en zoon al helemaal niet.
Gast- Gast
Raam open bij kleine kindjes? Ehhh, nee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dank jullie voor de reacties .
Maar k snap wel dat airco beter is, maar ik kan dan kiezen maar sommige mensen hebben geen airco dan kan je toch moeilijk met je raam dicht blijven rijde. Met dit weer?
Maar k snap wel dat airco beter is, maar ik kan dan kiezen maar sommige mensen hebben geen airco dan kan je toch moeilijk met je raam dicht blijven rijde. Met dit weer?
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook geen airco, maar doe m`n ramen ook niet open, dan komt er ook alleen maar meer warmte mee naar binnen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Airco! Het is inderdaad allebei niet goed natuurlijk, maar je kan moeilijk in de bloedhete zon gaan zitten in de auto.
Mijn zoontje vind het raam open echt heel vervelend en hij zit zo op de tocht, dus als het echt heel warm is zet ik de airco aan.
Mijn zoontje vind het raam open echt heel vervelend en hij zit zo op de tocht, dus als het echt heel warm is zet ik de airco aan.
Gast- Gast
Ik heb airco, maar als het cooler is geworden zet ik hem uit.
Climate control is wel beter.
Climate control is wel beter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb toch echt altijd mijn ramen een stukje open. We hebben wel airco, maar die gebruik ik alleen bij lange stukken en dan gaat die ook weer op tijd uit.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Voor korte stukjes zet ik het raam een klein beeje open.
Voor lange afstanden zet ik de airco aan, niet volle bak natuurlijk.
En een halfuur voor we er zijn ongeveer zet ik `m steeds verder uit.
Voor lange afstanden zet ik de airco aan, niet volle bak natuurlijk.
En een halfuur voor we er zijn ongeveer zet ik `m steeds verder uit.
Gast- Gast
Ik persoonlijk vind het raam open echt een stuk beter dan airco.
Van airco krijg ik geheid pijn aan mijn ogen en ga ik niezen. Om over mijn vriend al helemaal niet te spreken, die is de week erop ontzettend verkouden.
Ik zou het raam van mijn kind zelf trouwens niet openzetten, maar gewoon de 2 raampjes voorin beide op een klein stuk open zodat de 'tocht' ook gelijk is.
Airco vind ik wel zulke neppe lucht.
Van airco krijg ik geheid pijn aan mijn ogen en ga ik niezen. Om over mijn vriend al helemaal niet te spreken, die is de week erop ontzettend verkouden.
Ik zou het raam van mijn kind zelf trouwens niet openzetten, maar gewoon de 2 raampjes voorin beide op een klein stuk open zodat de 'tocht' ook gelijk is.
Airco vind ik wel zulke neppe lucht.
Gast- Gast
Ik heb geen airco in de auto, dus bij mij gaan de ramen gewoon open, met 30 graden de ramen dicht lijkt me geen pretje.
Mijn vriend heeft wel airco, dan gaat de airco gewoon aan.
Mijn vriend heeft wel airco, dan gaat de airco gewoon aan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
De ene auto heeft climate control en die hebben we eigenlijk altijd aan staan op 20graden en de andere auto gaat de normal airco aan. maar als het echt heel warm is in de auto als we er net inzitten en rijden doen we gerust 1 van de ramen ook open en als het wat afgekoeld is gaat hij wee rdicht.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij zetten meestal de airco aan maar daar word ik zelf echt ziek van. Maar dan gaat het raam open want in een auto van 30 graden lijkt het me ook niet gezond om te zitten. Maar waar hebben we het eigenlijk over..het is al de hele zomer -10 hier in Nederland hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» rolgordijn op raam dat open moet kunnen...
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
» Geboortesticker raam
» Kat uit het raam gevallen
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
» Geboortesticker raam
» Kat uit het raam gevallen
» Van 2 auto's naar 1 auto
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: