Mama's met kids uit 2011
+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
+1Happydobby schreef:Ik kolf voor het slapen gaan en weer bij het ontbijt. Omdat M. doorslaapt kolf ik ook niet in de nacht.
Ik maar 1x in de nacht gekolfd toen ik stuwing had.
Wij zijn weer lekker thuis van de vakantie. Heb jullie wel gevolgd via de telefoon. Dus weet wel wat er allemaal gebeurd is.
Nu gaan we nog even genieten voordat we beide weer moeten beginnen. Ik moet maandag ook weer beginnen na meer dan een half jaar thuis te zijn geweest. Denk dat S. erg moet wennen dat ik weer moet werken maar komt denk ik wel goed.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Happydobby ik heb dat ook.. Nog nooit een druppel in de compressen gehad en laatst een keer zonder bh geslapen... Hele bed nat!
Gast- Gast
BB,welcome back!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en maandag allebei weer werken,spannend! Ik moet wel zeggen dat ik het wel weer lekker vind nu ik weer in het normale ritme zit.
Over dat lekken in bed. In bed lig je natuurlijk veel meer op je borsten en zit er meer druk op denk ik en met een bh aan slapen houd toch meer tegen denk ik. Ik durf het hier nog lang niet aan,zoogcompressen zijn iedere voeding nog zeiknat.
Over dat lekken in bed. In bed lig je natuurlijk veel meer op je borsten en zit er meer druk op denk ik en met een bh aan slapen houd toch meer tegen denk ik. Ik durf het hier nog lang niet aan,zoogcompressen zijn iedere voeding nog zeiknat.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
@ BB, welkom terug. Hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad (met nog een beetje mooi weer). Heb je zin om weer aan het werk te gaan?
@ HD, ken het probleem van niet kunnen slapen zonder bh, liep hier ook al te klagen en te doen. Ik slaap op mijn zij, dus mijn borst valt ook uit mijn bh met als gevolg kompres droog en matras nat
@ PM, ik kwam er niet uit om het online door te geven, heb het per mail gedaan. Is ook netjes verwerkt (weet alleen niet hoe het zit met de Felicitas doos). D.ean drinkt ongeveer 15 min aan de ene borst en dan nog 5 min aan de andere borst (kraamverzorgster noemde het 'het toetje'). Daarna kolf ik nog extra af omdat ik vind dat ik weinig melk aan maak en het idee heb dat D.ean niet voldaan is
@ Kruumel, heb nog geen infacol gebruikt bij D.ean, krampjes zijn weer over. Ik geef nu ook beide borsten en kolf daarna nog af.
@ Annie, kan je over het eten nog niet adviseren ben nog niet zover
@ All, D.ean had vanmiddag een schreeuw-middag waardoor ik redelijk wanhopig werd, heb extra melk afgekolft (kwam bijna niets) en hem extra gegeven en hem een keer extra verschoont (hij zat er helemaal onder), uiteindelijk na 2 uur was ie rustig en hij slaapt nu nog (wat was ik wanhopig! ) Was ook nog eens mijn eerste dag alleen, mijn vriend is weer aan het werk, voelde me gewoon ff een slechte moeder omdat ik het niet meer wist. Gelukkig nu weer rustig.
Heb een Pacco te leen gekregen en ga die vanavond eens gebruiken, ben benieuwd of het werkt. De hydrofiele luier begint zijn werking ook te verliezen, hij wurmt zich er zo snel uit.
@ HD, ken het probleem van niet kunnen slapen zonder bh, liep hier ook al te klagen en te doen. Ik slaap op mijn zij, dus mijn borst valt ook uit mijn bh met als gevolg kompres droog en matras nat
@ PM, ik kwam er niet uit om het online door te geven, heb het per mail gedaan. Is ook netjes verwerkt (weet alleen niet hoe het zit met de Felicitas doos). D.ean drinkt ongeveer 15 min aan de ene borst en dan nog 5 min aan de andere borst (kraamverzorgster noemde het 'het toetje'). Daarna kolf ik nog extra af omdat ik vind dat ik weinig melk aan maak en het idee heb dat D.ean niet voldaan is
@ Kruumel, heb nog geen infacol gebruikt bij D.ean, krampjes zijn weer over. Ik geef nu ook beide borsten en kolf daarna nog af.
@ Annie, kan je over het eten nog niet adviseren ben nog niet zover
@ All, D.ean had vanmiddag een schreeuw-middag waardoor ik redelijk wanhopig werd, heb extra melk afgekolft (kwam bijna niets) en hem extra gegeven en hem een keer extra verschoont (hij zat er helemaal onder), uiteindelijk na 2 uur was ie rustig en hij slaapt nu nog (wat was ik wanhopig! ) Was ook nog eens mijn eerste dag alleen, mijn vriend is weer aan het werk, voelde me gewoon ff een slechte moeder omdat ik het niet meer wist. Gelukkig nu weer rustig.
Heb een Pacco te leen gekregen en ga die vanavond eens gebruiken, ben benieuwd of het werkt. De hydrofiele luier begint zijn werking ook te verliezen, hij wurmt zich er zo snel uit.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie: was hier ook met de omslagdoeken, dan worden ze echt te sterk en komen ze eruit. Ja, de eerste dag alleen is spannend he? Vaak ben je dan gestressder en dat voelt de kleine.
Moest vanmiddag weg dus was vanmorgen wat gestresst en dat voelen ze gelijk.
Je kan ook tijdelijk bijvoeden met flesvoeding he, als je te weinig hebt. En dan met extra kolven je productie omhoog krijge. Maar dan is je mannetje in elk geval voldaan.
Zo heb ik het in het begin ook gedaan toen ik niet genoeg had.
Moest vanmiddag weg dus was vanmorgen wat gestresst en dat voelen ze gelijk.
Je kan ook tijdelijk bijvoeden met flesvoeding he, als je te weinig hebt. En dan met extra kolven je productie omhoog krijge. Maar dan is je mannetje in elk geval voldaan.
Zo heb ik het in het begin ook gedaan toen ik niet genoeg had.
Gast- Gast
Ik lees hier over de babydoos van Prenatal. Ik werd gebeld dit keer. Zo kon ik mijn gegevens doorgeven en de dozen ophalen.
Ik mocht er 2 meenemen, dus ook gedaan, maar kreeg vorige week een brief dat ik de doos nog niet had opgehaald, en er 1 voor me klaarstond. Dat heb ik maar niet gedaan, haha!
Ik mocht er 2 meenemen, dus ook gedaan, maar kreeg vorige week een brief dat ik de doos nog niet had opgehaald, en er 1 voor me klaarstond. Dat heb ik maar niet gedaan, haha!
Gast- Gast
Ik lees hier veel over inbakeren. Doet echt bijna iedereen dat?
Ik heb van felicitas telefoon gehad of mijn kindje al was geboren. Ze sturen dan per mail een ophaalkaart voor de babybox.
Ik heb van felicitas telefoon gehad of mijn kindje al was geboren. Ze sturen dan per mail een ophaalkaart voor de babybox.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik lees hier veel over inbakeren. Doet echt bijna iedereen dat?
Nee hoor wij hebben dat nooit gedaan was hier niet nodig.
Al die dozen hebben we nooit gehad natuurlijk dus daar heb ik geen verstand van.
Ow om je andere vraag te beantwoorden: we woonde in Canada voor het werk van mn man. Hebben daar 2.5 jaar gewoond en toen vonden we het mooi geweest. Mijn man is toen weer bij de Nederlandse vestiging gaan werken.
Waar ik trouwens maar niet aan kan wennen is de winkeltijden hier. Ben gewend dat alles elke dag open is en ook langer. De super in Vancouver was altijd tot 23u open. Maar ja ook dat zal wel wennen. Hoorde trouwens van een vriendin dat ze daar een hittegolf hebben, toch wel anders dan dat stomme weer hier.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vancity_girl, dat is wel een hele stap of niet, verhuizen naar Canada. Wel gaaf lijkt me! Kan me voorstellen dat je hier weer heel erg moet wennen. Het is al heel wat dat de winkels al op zondag open zijn tegenwoordig. Een paar jaar geleden was op zondag nog alles gesloten.
Vond je het niet moeilijk eerst alles hier achter te laten, en nu weer alles wat je daar hebt opgebouwd daar achter te laten?
Wat leuk... ik kreeg van de week een pakketje uit Canada. Van mijn penvriendin, ze wist dat ik uitgeteld was en had een pakketje gemaakt met een romper en boxpakje in het rood, met witte Canadese blaadjes erop, en 6 paar sokjes en 3 slabbers. Echt superleuk!
Vond je het niet moeilijk eerst alles hier achter te laten, en nu weer alles wat je daar hebt opgebouwd daar achter te laten?
Wat leuk... ik kreeg van de week een pakketje uit Canada. Van mijn penvriendin, ze wist dat ik uitgeteld was en had een pakketje gemaakt met een romper en boxpakje in het rood, met witte Canadese blaadjes erop, en 6 paar sokjes en 3 slabbers. Echt superleuk!
Gast- Gast
Toen was het een hele stap ja verhuizen naar de andere kant van de wereld, maar achteraf vond ik het niet zoveel voorstellen. We zouden het zo weer doen als we een goede aanbieding krijgen denk ik.
We wisten toen we hier weg gingen dat het tijdelijk zou zijn dus toen was het niet zo moeilijk om alles achter te laten. Terug naar Nederland was/is wat lastiger omdat je weet dat je ( zeer waarschijnlijk) niet meer terug gaat wonen daar en dus alles echt achter heb gelaten voor altijd. Ik heb er 1 hele lieve vriendin aan over gehouden waarvan ik nu al wel kan zeggen dat die vriendschap zal blijven. Van alle andere vrienden weet ik eigenlijk wel dat dat uiteindelijk zal verwateren.
Wat een leuk kado van je penvriendin. Wij hadden voor D een pyama in het wit met rode maple leaves ( die blaadjes dus) gekregen. Ze past hem nog niet maar dat komt wel.
We wisten toen we hier weg gingen dat het tijdelijk zou zijn dus toen was het niet zo moeilijk om alles achter te laten. Terug naar Nederland was/is wat lastiger omdat je weet dat je ( zeer waarschijnlijk) niet meer terug gaat wonen daar en dus alles echt achter heb gelaten voor altijd. Ik heb er 1 hele lieve vriendin aan over gehouden waarvan ik nu al wel kan zeggen dat die vriendschap zal blijven. Van alle andere vrienden weet ik eigenlijk wel dat dat uiteindelijk zal verwateren.
Wat een leuk kado van je penvriendin. Wij hadden voor D een pyama in het wit met rode maple leaves ( die blaadjes dus) gekregen. Ze past hem nog niet maar dat komt wel.
Vancity_girl- Prater
@Kruumel, idd, met BH nooit lekkage. Heb nu lilypadz besteld, hopelijk werkt het.
Het inbakeren heb ik 1 nacht en 1 middag gedaan, maar afgelopen nacht heeft hij wel lekker geslapen zonder.
@Scheila, mijn zoogcompressen blijven droog, maar zonder bh kan dus niet. maar ik ben dus niet de enige.
@Fearie, hoeveel kolf je? Anders kan je een beetje flesvoeding geven. Hier Huilde M. in het begin ook veel omdat hij niet genoeg had.
@VC, de laatste keer dat wij in USA waren gingen we 9 uur savonds naar de wallmart, vroeg me af hoelaat die open was maar dat bleek gewoon 24 uur te zijn.
Echt lachen, net als in de auto, in USA mag je altijd naar rechts ook al is het rood licht. Als je kan gaan mag je gaan.
Je snapt wel dat ik terug in NL meerdere malen rechtsaf door rood ging.
Bij ons is AH elke dag tot 22.00 uur open en op zondag tot 20.00. Ideaal.
Wat vind je trouwens van de babykleertjes uit USA/Canada, heb rompertjes van 0 tot 3 maanden maar M. zwemt erin.
Heb van mijn schoonouders kleertjes gekregen vanaf 3 maanden, maar krijg het gevoel dat die met 3 maanden echt nog niet gaan passen.
Het is inderdaad balen van het weer, M. niet ingebakerd vanacht, was niet nodig.
Morgen word het mooi weer, heb ik wel zin in.
Het inbakeren heb ik 1 nacht en 1 middag gedaan, maar afgelopen nacht heeft hij wel lekker geslapen zonder.
@Scheila, mijn zoogcompressen blijven droog, maar zonder bh kan dus niet. maar ik ben dus niet de enige.
@Fearie, hoeveel kolf je? Anders kan je een beetje flesvoeding geven. Hier Huilde M. in het begin ook veel omdat hij niet genoeg had.
@VC, de laatste keer dat wij in USA waren gingen we 9 uur savonds naar de wallmart, vroeg me af hoelaat die open was maar dat bleek gewoon 24 uur te zijn.
Echt lachen, net als in de auto, in USA mag je altijd naar rechts ook al is het rood licht. Als je kan gaan mag je gaan.
Wat vind je trouwens van de babykleertjes uit USA/Canada, heb rompertjes van 0 tot 3 maanden maar M. zwemt erin.
Heb van mijn schoonouders kleertjes gekregen vanaf 3 maanden, maar krijg het gevoel dat die met 3 maanden echt nog niet gaan passen.
Het is inderdaad balen van het weer, M. niet ingebakerd vanacht, was niet nodig.
Morgen word het mooi weer, heb ik wel zin in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:
Ja dat rechts af door rood heb ik ook een paar keer bijna gedaan Hier is ook wel een AH die tot 22u open is en op zondag van 16 tot 22. Maar dat is er maar 1 in plaats van alle winkels en dan sommige idd 24u per dag.
De kleertjes uit Canada zijn qua maten heel verschillend vind ik. Ik heb bijv een jurkje van GAP maat 3-6 maanden en die past ze nu eigenlijk pas goed. Maar heb ook een shirtje van Oshkosh-Bgosh ( ) die is maat 9 maanden en die past ze al lang niet meer. Van welke merk zijn de kleertjes? Van Old Navy valt meestal redelijk klein vind ik, behalve de rompers die vallen weer groot.
Vancity_girl- Prater
Heb van Old navy alleen maar rompers 0-3 maanden, van de wallmart rompers 0-3 maanden vallen kleiner.
En van het merk carters hebben we een bruin/groen pakje newborn tot 3.6 kilo en die is nu wel krap.
Van me schoonouders alles na 3 maanden gekregen dus dat past hij nog niet, owja en een slaapzakje van 0-9 maanden, nou die past hij wel moet de mouwen omslaan maar denk dus niet dat dat slaapzakje met 9 maanden nog past.
deze maar dan een andere print.
En van het merk carters hebben we een bruin/groen pakje newborn tot 3.6 kilo en die is nu wel krap.
Van me schoonouders alles na 3 maanden gekregen dus dat past hij nog niet, owja en een slaapzakje van 0-9 maanden, nou die past hij wel moet de mouwen omslaan maar denk dus niet dat dat slaapzakje met 9 maanden nog past.
deze maar dan een andere print.
Happydobby- Ratel
Vancity_girl, wat een mooie ervaring hebben jullie opgedaan door in Canada te wonen. Heb jij daar ook gewerkt of was je fulltime mama?
Sorry voor de vele vragen maar ik vind dat heel interessant. Ik ben twee keer in Amerika geweest en 2 dagen in Canada (niagara) en zou graag eens naar Canada op vakantie willen.
Happydobby, mijn nicht gebruikt ook lilypadz. Zij is er tevreden over. Ze zegt ook te kunnen slapen zonder bh. Waarom ik ze nog niet besteld heb weet ik eigenlijk niet.
Sorry voor de vele vragen maar ik vind dat heel interessant. Ik ben twee keer in Amerika geweest en 2 dagen in Canada (niagara) en zou graag eens naar Canada op vakantie willen.
Happydobby, mijn nicht gebruikt ook lilypadz. Zij is er tevreden over. Ze zegt ook te kunnen slapen zonder bh. Waarom ik ze nog niet besteld heb weet ik eigenlijk niet.
Gast- Gast
@Happydobby
Wat een lief slaapzakje.
Van de Wallmart heb ik nooit kleding gehad. Carters heeft ze een paar jurkjes van en die paste ze wat eerder dan de aangegeven maat.
Die maten zijn zowiezo stom vind ik, ieder kind is toch anders qua groei. Veel kleding was D te groot voor haar leeftijd terwijl ze op de Canadese groeicurve op de +1 lijn zit. Vind de maten zoals ze hier zijn veel beter, dan kijk je gewoon naar hoe lang ze zijn.
@Kruumel: Ik heb daar 2 jaar gewerkt en het laatste half jaar was ik thuis bij D. Vraag zoveel je wilt hoor, ik vind het leuk erover te praten Westkust van Canada is echt een aanrader, zo mooie natuur! Vancouver Island is ook heel mooi, zag net op t journaal dat er een aardbeving is geweest daar. Gelukkig was die in Vancouver niet te voelen voor zover ik begreep van vrienden.
Wat een lief slaapzakje.
Van de Wallmart heb ik nooit kleding gehad. Carters heeft ze een paar jurkjes van en die paste ze wat eerder dan de aangegeven maat.
Die maten zijn zowiezo stom vind ik, ieder kind is toch anders qua groei. Veel kleding was D te groot voor haar leeftijd terwijl ze op de Canadese groeicurve op de +1 lijn zit. Vind de maten zoals ze hier zijn veel beter, dan kijk je gewoon naar hoe lang ze zijn.
@Kruumel: Ik heb daar 2 jaar gewerkt en het laatste half jaar was ik thuis bij D. Vraag zoveel je wilt hoor, ik vind het leuk erover te praten Westkust van Canada is echt een aanrader, zo mooie natuur! Vancouver Island is ook heel mooi, zag net op t journaal dat er een aardbeving is geweest daar. Gelukkig was die in Vancouver niet te voelen voor zover ik begreep van vrienden.
Vancity_girl- Prater
Hoe lang na de bevalling zijn jullie weer in bad geweest?
Ik weet dat je weer mag als je niet meer vloeit. Maar is dat als je geen bloed meer verliest of ook geen vocht?
Ik heb extra wat langer gewacht om t zekere voor t onzekere te nemen. Ik heb geen zin in problemen.
Hebben jullie je kindje meegenomen in bad?
Ik weet dat je weer mag als je niet meer vloeit. Maar is dat als je geen bloed meer verliest of ook geen vocht?
Ik heb extra wat langer gewacht om t zekere voor t onzekere te nemen. Ik heb geen zin in problemen.
Hebben jullie je kindje meegenomen in bad?
Gast- Gast
Geen idee, wij hebben geen bad helaas, ik denk dat je M. wel mee kan nemen in bad, ik wil morgen M. onder de douche nemen maar durf dat alleen als mijn vriend erbij is.
Happydobby- Ratel
Ik ben 2 dagen na de bevalling in bad geweest, werd juist aangeraden door de VK om mn hechtingen/knip schoon te maken en voor de spierpijn na de bevalling. Er zat dan wel van dat zout in ( epsom salt weet niet wat dat in het Nederlands is)
Zo zie je maar dat de adviezen in elk land anders zijn.
Ik heb D wel eens meegenomen in bad maar vond dat niet zo handig, als ze op mn buik lag dan zat ze niet helemaal onder water dus was bang dat ze het koud zou krijgen. Ze ging de eerste 4 maanden in het kleine badje en toen paste ze daar niet meer zo goed in en ging ze mee onder de douche.
Ik heb D wel eens meegenomen in bad maar vond dat niet zo handig, als ze op mn buik lag dan zat ze niet helemaal onder water dus was bang dat ze het koud zou krijgen. Ze ging de eerste 4 maanden in het kleine badje en toen paste ze daar niet meer zo goed in en ging ze mee onder de douche.
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:Ik ben 2 dagen na de bevalling in bad geweest, werd juist aangeraden door de VK om mn hechtingen/knip schoon te maken en voor de spierpijn na de bevalling. Er zat dan wel van dat zout in ( epsom salt weet niet wat dat in het Nederlands is)
Ik denk dat dat een soort soda is.
Happydobby- Ratel
Ja dat denk ik ook, kon even niet op t woord komen. Het rook wel lekker naar lavendel. Ik vond het heerlijk elke dag even een half uurtje in een warm bad, even tijd voor mezelf. Mijn man moest me dan wel helpen met in en uit bad komen en dat deed gruwelijk zeer de eerste twee weken maar ach.
Vancity_girl- Prater
Happydobby schreef:Geen idee, wij hebben geen bad helaas, ik denk dat je M. wel mee kan nemen in bad, ik wil morgen M. onder de douche nemen maar durf dat alleen als mijn vriend erbij is.
Ik heb M al eens mee onder de douche gehad, maar dat vond hij niet zo leuk. Ik denk dat hij de straal niet leuk vind.. Dat klettert
Gast- Gast
Idd vancity, zo zullen er wel veel dingen verschillen per land. Hier mag je niet in bad zo lang je vloeit.
Hoe zat dat met jullie spullen toen je ging verhuizen.. Je inboedel enzo bedoel ik dan. Je kan geen verhuiswagen regelen.. Moesten jullie alles verkopen of hier laten? Of kon alles mee? En je huis.. Moest je dat ook verkopen? En dan nu weer een nieuw kopen? Of hoe ging dat? Wonen jullie weer in dezelfde omgeving dan eerst?
Hoe zat dat met jullie spullen toen je ging verhuizen.. Je inboedel enzo bedoel ik dan. Je kan geen verhuiswagen regelen.. Moesten jullie alles verkopen of hier laten? Of kon alles mee? En je huis.. Moest je dat ook verkopen? En dan nu weer een nieuw kopen? Of hoe ging dat? Wonen jullie weer in dezelfde omgeving dan eerst?
Gast- Gast
Ik ben na 6 weken weer in bad gegaan, samen de kids. Om de beurt uiteraard hoor. Vonden ze echt heerlijk. En ik ook, heb flink wat uur in bad gezeten met mijn dikke buik, dus miste het echt.
Gast- Gast
Ik wist bij de 1e niet eens dat je niet in bad mocht als je vloeit. Ik ben dus met haar met 2 weken weer in bad geweest. Poepte ze ook nog eens lekker in bad, haha!
Bij de tweeling wilde ik ook graag in bad toen ik borstontsteking had, maar toen zij mijn zusje dus dat dat niet mocht. (hebben helaas zelf geen bad, dus wilde even lekker bij haar erin)
Bij de tweeling wilde ik ook graag in bad toen ik borstontsteking had, maar toen zij mijn zusje dus dat dat niet mocht. (hebben helaas zelf geen bad, dus wilde even lekker bij haar erin)
Gast- Gast
Mijn broertje heeft met een vriend in ons huis in n ederland gewoond. we hadden alleen de persoonlijke spullen weg gehaald meubels ed zijn g ewoon blijven staan. in canada hebben we alles nieuw gekocht. het eerste weekend daar hebben wede ikea leeg gekocht. al die spullen hebben we later weer verkocht of weggegeven. pff wat een stressweek was dat. We wonen nu dus lekker in ons eigen huis weer met ons eigen meubels. moet er niet aan denken dat we ook weer helemaal opnieuw moesten beginnen hier. spullen hadden trouwens wel met de boot verhuisd kunnen worden dat duurt alleen een week of zes.Kruumel schreef:Idd vancity, zo zullen er wel veel dingen verschillen per land. Hier mag je niet in bad zo lang je vloeit.
Zit op mn telefoon dus sorry als er eat typfouten in staan.
Vancity_girl- Prater
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: