Waar werden jullie blij van vandaag?
+35
Verona
Silver
nina
Miss G
loura
janeL
Minx
JD
sanne-84
TwistedAngel
Okidoki
Rovine
Caroow
PluDan
Marie
Lady Starstruck
Pien
Lotus
Sue
Caro
Summerlovin
Jeanette
GeKKiE
Kaboutertje
Alias
Tsjip
Lenthe
Bosjesvrouw
SoGood
Lady4
Middleme
Burn
silly-one
Sorella
Tania
39 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar werden jullie blij van vandaag?
Summerlovin schreef:Jeanette schreef:Omdat ik aankomende nacht naar Gran Canaria vlieg!
Ik ga zaterdag! Naar welk hotel ga je?
Ik ga naar Barbacan en jij?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Summerlovin schreef:Jeanette schreef:Omdat ik aankomende nacht naar Gran Canaria vlieg!
Ik ga zaterdag! Naar welk hotel ga je?
Ik ga naar Barbacan en jij?
Daar ben ik een aantal jaar terug geweest!
Nu ga ik naar RIU Gran Canaria.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Dat de vergadering vanochtend wel weer goed ging, dat mijn werk bij de cliëntenraad wordt uitgebreid en dat ik straks naar Oostenrijk ga.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik word blij van mijn lieve meisje, tegelijkertijd baal ik heel erg want ik moet zo (lopend) met haar naar de bushalte door die hevige stortregen... maar goed, positief bekijken, zo kan ik gelijk de regenkap eens uitproberen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat ik geen gaatjes had bij de tandarts
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat ik lekker online heb geshopt bij de V&D en dat ik voor nog geen 50 euro straks 7 nieuwe kledingstukken heb! (Als ik alles pas..)
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Dat ik deze maand veel geld naar m'n spaarrekening kon zetten en dat ik vandaag een vrije dag heb!
Gast- Gast
Dat mn band gemaakt is!
En dat ik heb geholpen metvoorbereidienin mn nieuwe stageklas!
En dat ik heb geholpen metvoorbereidienin mn nieuwe stageklas!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dat ik vandaag een half jaar met mijn vriend heb en dat ik een hele mooie plant van hem heb gekregen met een super lief kaartje erbij. Zo super lief van hem !
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Vandaag werd ik blij van de vraag of ik volgende week maandag ook nog wil werken. Ik ben op dit moment aan het invallen en iedere dag werken is toch weer erg fijn. En dat aan het begin van het schooljaar. Afgelopen 2 jaar zat ik nu nog thuis tot eind september. Dus ik ben nu heerlijk van huis weg en er komt volgende maand een mooi loon binnen waar ik niet op had gerekend!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
PluDan schreef:Dat ik vandaag een half jaar met mijn vriend heb en dat ik een hele mooie plant van hem heb gekregen met een super lief kaartje erbij. Zo super lief van hem !
Ah wat lief! Zo was mijn vriend in het begin ook. Nu is hij nog steeds lief hoor maar dat soort verrassingen zijn er wel af haha!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik ben blij omdat mijn verstandskies er na een half uur zagen boren en trekken er uit is gegaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De wasmachinemonteur kwam alleen een diagnose stellen, maar hij heeft hem meteen gemaakt. Lekker hele middag een berg was weggewerkt. Reparatiekosten vielen ook erg mee.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!
En dat ik op internet het telefoonnummer heb gevonden van een jongen die ik ontzettend leuk vind. Nu moet ik alleen nog het lef hebben om er iets mee te doen.
En dat ik op internet het telefoonnummer heb gevonden van een jongen die ik ontzettend leuk vind. Nu moet ik alleen nog het lef hebben om er iets mee te doen.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
dat het 6 uur werd!! VRIJHIJ!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Okidoki schreef:Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!
Ooh van die ene?
Gast- Gast
Maar jij bent ook knapOkidoki schreef:Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!
Gast- Gast
Okidoki schreef:Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!
na zo'n compliment en het telnr moet je de volgende stap toch durven nemen;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Dat een jongen uit mijn groep 4 om kwart over drie (na het afsluiten) zijn vinger opstak en vroeg of hij nog wat mocht zeggen. Hij vond mijn shirt zo mooi . Dan smelt mijn juffenhart toch even.
En een meisje kwam na schooltijd zeggen dat ze vond dat ik zo lief was met het onweer.
En een meisje kwam na schooltijd zeggen dat ze vond dat ik zo lief was met het onweer.
Gast- Gast
Eens met Storm en Sanne84 !
En ik zou 'm een smsje sturen !
En ik zou 'm een smsje sturen !
Gast- Gast
ik werd net heeeel erg blij....
we waren met de meiden op visite bij een vriendin, en zaten gezellig te kletsen, en toen opeens verscheen er een etagere met allerlei lekkers op tafel...waaronder chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop....ze is zwanger! leuk leuk leuk!
we waren met de meiden op visite bij een vriendin, en zaten gezellig te kletsen, en toen opeens verscheen er een etagere met allerlei lekkers op tafel...waaronder chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop....ze is zwanger! leuk leuk leuk!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben blij omdat ik net thuis kwam en het beneden gewoon hartstikke netjes is!!! Heeft het boos worden van vanmiddag toch geholpen
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik ben blij omdat ik net thuis kwam en het beneden gewoon hartstikke netjes is!!! Heeft het boos worden van vanmiddag toch geholpen
En hebben jullie dus geen werkster nodig? Haha!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Vandaag ben ik blij en jij?