Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar werden jullie blij van vandaag?

+35
Verona
Silver
nina
Miss G
loura
janeL
Minx
JD
sanne-84
TwistedAngel
Okidoki
Rovine
Caroow
PluDan
Marie
Lady Starstruck
Pien
Lotus
Sue
Caro
Summerlovin
Jeanette
GeKKiE
Kaboutertje
Alias
Tsjip
Lenthe
Bosjesvrouw
SoGood
Lady4
Middleme
Burn
silly-one
Sorella
Tania
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Waar werden jullie blij van vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Waar werden jullie blij van vandaag?

Bericht  Jeanette ma 22 aug 2011 - 23:32

Summerlovin schreef:
Jeanette schreef:Omdat ik aankomende nacht naar Gran Canaria vlieg! Very Happy

Ik ga zaterdag! Naar welk hotel ga je?

Ik ga naar Barbacan en jij?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar werden jullie blij van vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Waar werden jullie blij van vandaag?

Bericht  Summerlovin ma 22 aug 2011 - 23:39

Jeanette schreef:
Summerlovin schreef:
Jeanette schreef:Omdat ik aankomende nacht naar Gran Canaria vlieg! Very Happy

Ik ga zaterdag! Naar welk hotel ga je?

Ik ga naar Barbacan en jij?

Daar ben ik een aantal jaar terug geweest!
Nu ga ik naar RIU Gran Canaria.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus ma 22 aug 2011 - 23:39

Dat de vergadering vanochtend wel weer goed ging, dat mijn werk bij de cliëntenraad wordt uitgebreid en dat ik straks naar Oostenrijk ga.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 23:40

Ik word blij van al mijn verjaardagsvisite :-)

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 22 aug 2011 - 23:45

Ik word blij van mijn lieve meisje, tegelijkertijd baal ik heel erg want ik moet zo (lopend) met haar naar de bushalte door die hevige stortregen... maar goed, positief bekijken, zo kan ik gelijk de regenkap eens uitproberen! Neutral

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lady Starstruck ma 22 aug 2011 - 23:53

Dat ik geen gaatjes had bij de tandarts Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Marie ma 22 aug 2011 - 23:55

Dat ik lekker online heb geshopt bij de V&D en dat ik voor nog geen 50 euro straks 7 nieuwe kledingstukken heb! (Als ik alles pas..)
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:12

Dat ik deze maand veel geld naar m'n spaarrekening kon zetten en dat ik vandaag een vrije dag heb!

Gast
Gast

Bericht  Middleme di 23 aug 2011 - 0:42

Dat mn band gemaakt is!

En dat ik heb geholpen metvoorbereidienin mn nieuwe stageklas!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  PluDan di 23 aug 2011 - 0:44

Dat ik vandaag een half jaar met mijn vriend heb en dat ik een hele mooie plant van hem heb gekregen met een super lief kaartje erbij. Zo super lief van hem I love you !
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Tsjip di 23 aug 2011 - 5:22

Vandaag werd ik blij van de vraag of ik volgende week maandag ook nog wil werken. Ik ben op dit moment aan het invallen en iedere dag werken is toch weer erg fijn. En dat aan het begin van het schooljaar. Afgelopen 2 jaar zat ik nu nog thuis tot eind september. Dus ik ben nu heerlijk van huis weg en er komt volgende maand een mooi loon binnen waar ik niet op had gerekend!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Tsjip di 23 aug 2011 - 5:23

PluDan schreef:Dat ik vandaag een half jaar met mijn vriend heb en dat ik een hele mooie plant van hem heb gekregen met een super lief kaartje erbij. Zo super lief van hem I love you !

Ah wat lief! Zo was mijn vriend in het begin ook. Nu is hij nog steeds lief hoor maar dat soort verrassingen zijn er wel af haha!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Caroow di 23 aug 2011 - 6:12

Ik ben blij omdat mijn verstandskies er na een half uur zagen boren en trekken er uit is gegaan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rovine di 23 aug 2011 - 6:15

De wasmachinemonteur kwam alleen een diagnose stellen, maar hij heeft hem meteen gemaakt. Lekker hele middag een berg was weggewerkt. Reparatiekosten vielen ook erg mee. Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Okidoki di 23 aug 2011 - 7:56

Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!

En dat ik op internet het telefoonnummer heb gevonden van een jongen die ik ontzettend leuk vind. Nu moet ik alleen nog het lef hebben om er iets mee te doen. Embarassed
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  TwistedAngel di 23 aug 2011 - 8:00

dat het 6 uur werd!! VRIJHIJ!!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:26

Okidoki schreef:Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!

En dat ik op internet het telefoonnummer heb gevonden van een jongen die ik ontzettend leuk vind. Nu moet ik alleen nog het lef hebben om er iets mee te doen. Embarassed

Ooh van die ene? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:27

Okidoki schreef:Dat een collega van mijn moeder tegen haar gezegd heeft dat ze een prachtige dochter heeft om te zien. Dat deed me wel goed!

Maar jij bent ook knap Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 di 23 aug 2011 - 9:28

na zo'n compliment en het telnr moet je de volgende stap toch durven nemen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:40

Dat een jongen uit mijn groep 4 om kwart over drie (na het afsluiten) zijn vinger opstak en vroeg of hij nog wat mocht zeggen. Hij vond mijn shirt zo mooi . Dan smelt mijn juffenhart toch even. I love you
En een meisje kwam na schooltijd zeggen dat ze vond dat ik zo lief was met het onweer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 10:04

Eens met Storm en Sanne84 !

En ik zou 'm een smsje sturen ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 10:13

Dat mijn zoontje steeds meer stapjes los kan lopen I love you

Gast
Gast

Bericht  JD di 23 aug 2011 - 10:53

ik werd net heeeel erg blij....

we waren met de meiden op visite bij een vriendin, en zaten gezellig te kletsen, en toen opeens verscheen er een etagere met allerlei lekkers op tafel...waaronder chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop....ze is zwanger! leuk leuk leuk! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 12:30

Ik ben blij omdat ik net thuis kwam en het beneden gewoon hartstikke netjes is!!! Heeft het boos worden van vanmiddag toch geholpen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 3:36

Weetjewel schreef:Ik ben blij omdat ik net thuis kwam en het beneden gewoon hartstikke netjes is!!! Heeft het boos worden van vanmiddag toch geholpen Very Happy

En hebben jullie dus geen werkster nodig? Haha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: