Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

+10
Mikki
Printje
Mida4you
Kayleigh
Pompoen
Thunder
Susan
Tania
Monnie
loesje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Empty Re: Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 8:37

Susan schreef:Wil je geen houten loopauto?

Ik heb hier de ervaring dat met dit soort dingen de goedkope versies meer gebruikt worden dan de kwalitatief goede spullen laughcry

Zo heeft Fenne een prachtige houten poppenwagen met stille rubberen wieltjes, waar ze eigenlijk nooit wat mee heeft gedaan omdat het ding veel te zwaar rijdt. Haar poppenbuggy van nog geen 7 euro daarentegen gebruikt ze al zeker anderhalf jaar lang elke dag. Vandaar ook dat ik het wel prima vind, een wat goedkopere loopauto. En als nou blijkt dat hij er graag op rijdt, dan kunnen we altijd nog een houten kopen (mits ik donderdag word aangenomen Wink )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Empty Re: Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress

Bericht  Mida4you ma 22 aug 2011 - 8:39

Mijn dochtertje heeft deze op haar verjaardag gehad en ze is er helemaal dol op!!

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 L_87130koeloopwagenblok
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 8:40

Oh ja, de bekende buggy. Very Happy

Yrsa heeft wel een houten poppenwagen waar ze iedere dag mee rijdt, maar ze heeft thuis ook geen andere.

Ik heb trouwens dat gave grote poppenhuis gekocht voor 75 euro, ze hadden ook nog een tasje met meubeltjes die we er voor 15 euro bij mochten hebben. Uiteindelijk wel een goede deal als je bedenkt hoe duur dat huis nieuw is, ik ben zo benieuwd hoe Yrsa gaat reageren als ze het huis ziet.

(Ik kwam er trouwens achter dat ons nichtje van 8 jaar dezelfde heeft - Yrsa en zij zijn echt grote vriendinnen en ze lijken qua gezicht ook nog eens enorm op elkaar, ik vond het zo toevallig dat ze nu ook nog eens hetzelfde poppenhuis blijken te hebben.)
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kayleigh ma 22 aug 2011 - 8:42

Minneke schreef:
Kayleigh schreef:die van dat treintje hebben wij ook,

Mijn beide kinderen hebben er al ontzettend veel plezier van gehad, mijn zoon is inmiddels al ruim 2,5 en speelt er nog dagelijks mee samen met zijn zusje

Wat voor 'leuke dingetjes' zitten er eigenlijk op? Geluidjes ofzo?

als je op die knop op het stuur duwt gaan die kleine balletjes bewegen, en een hendeltje maakt zo'n piep geluid en de ander hendeltje maakt ook een geluidje ( kan zo niet echt zeggen wat voor geluid het is ) , niet echt heel bijzonder aantrekkelijk qua geluid dus, maar mijn zoon is gewoon altijd al dol geweest op treinen vandaar deze keuze

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Printje ma 22 aug 2011 - 8:58

Wijzelf hebben een loopauto van Cars die hij helemaal geweldig vindt maar op het dagverblijf hebben ze die blauwe looptrein die je ook gepost hebt en daar is hij ook helemaal dol op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mikki ma 22 aug 2011 - 18:55

Wij hebben de winnie the pooh auto, er kan wel een beetje mee gestuurd worden. Ook loopt onze jongste er regelmatig achter, gaat prima.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  ekjir@M ma 22 aug 2011 - 19:12

Ik heb deze van het weekend gehaald bij het Kruidvat voor 12,50. Hij is van 29,95 naar 25 gegaan en daarna nog 50% kassakorting

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Big_1303

Kan alleen nog niet zeggen of het wat is want hij krijgt ´m ook voor z´n verjaardag...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  PapillonRose di 23 aug 2011 - 5:17

ekjir@M schreef:Ik heb deze van het weekend gehaald bij het Kruidvat voor 12,50. Hij is van 29,95 naar 25 gegaan en daarna nog 50% kassakorting

Kan alleen nog niet zeggen of het wat is want hij krijgt ´m ook voor z´n verjaardag...
Die is echt leuk smile Iemand een idee of er ook een meisjesversie van is? Vind deze wel leuk, maar een roze versie lijkt me nog net wat leuker Wink

@ ekjir@M: Zo te zien aan je 2e ticker mogen we je feliciteren. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 5:33

PapillonRose schreef:
ekjir@M schreef:Ik heb deze van het weekend gehaald bij het Kruidvat voor 12,50. Hij is van 29,95 naar 25 gegaan en daarna nog 50% kassakorting

Die is echt leuk smile Iemand een idee of er ook een meisjesversie van is? Vind deze wel leuk, maar een roze versie lijkt me nog net wat leuker Wink

@ ekjir@M: Zo te zien aan je 2e ticker mogen we je feliciteren. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Even terug in dit topic heb ik 'm geplaatst, is van hetzelfde merk, die hebben wij dus, de princess uitvoering.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 23 aug 2011 - 6:39

Wij hebben deze voor N. Hij is van Puky, in de uitvoering van Prinses Lillifee. Vind hem zelf ook helemaal geweldig! I love you

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Loopauto_puky_1809_roze_prinses_lillifee

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Loopauto_puky_1809_roze_prinses_lillifee_zijkant

Welke loopauto moet ik kiezen? Keuzestress - Pagina 2 Loopauto_puky_1809_roze_prinses_lillifee_schuin_voor

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:16

Ik ga toch maar voor de Little People auto. Van opa en oma krijgt hij de boerderij, dus dat sluit wel goed aan!

Bedankt voor alle tips en adviezen!

Gast
Gast

Bericht  Nana di 23 aug 2011 - 7:19

Fijne verjaardag morgen!!!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:25

Nana schreef:Fijne verjaardag morgen!!!

Dank je wel! Ik vind het echt zo bizar dat hij al een jaar is :shock: . Met de tweede gaat het daadwerkelijk nog veel sneller dan met de eerste. Cliché, maar waar.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 23 aug 2011 - 7:30

Leuk! Ik had je nog gewhatsappt welke het geworden was, maar toen was mijn batterij op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:36

Susan schreef:Leuk! Ik had je nog gewhatsappt welke het geworden was, maar toen was mijn batterij op.

Ik had je nét terug gewhatsappt nerd

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M di 23 aug 2011 - 18:45

PapillonRose schreef:

Dank je wel. Het nieuws moet nog wel even zakken. Het heeft ruim 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was van J. en nu was ik ronde 1 gelijk zwanger. We geloven het zelf nog niet zo erg maar zijn er heel erg blij mee.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: