DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Niet miepen... dan haal je m uit de kelder!Stuiterbal schreef:En uuhh ik heb geen zolder.... wel een kelder :p
Hey Reev!
Maar schat ik heb nog geen kerstboom !!! Die moet ik nog aanschaffen !
Gast- Gast
Er is echt een super slechte film op SBS6; Catch me if you can.
Jaren geleden was ik met mijn toenmalige vriendje in Groningen en ik mocht een film uitkiezen. Omdat ik toen nog Leo fan was, en de rest niets was, maar naar Catch me if you can. Zelfs Leo begon na twee uur te vervelen.
Jaren geleden was ik met mijn toenmalige vriendje in Groningen en ik mocht een film uitkiezen. Omdat ik toen nog Leo fan was, en de rest niets was, maar naar Catch me if you can. Zelfs Leo begon na twee uur te vervelen.
Gast- Gast
Ik heb een fles wijn naast me staan
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik eet buggles met spuitkaas (........). Speciaal voor Maura.
Dat woord had je toch gecensureerd?
Maar lekker hoor! Na de drie tubes spuitkaas met Bugles ben ik er wel op uitgegeten.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik eet buggles met spuitkaas (........). Speciaal voor Maura.
Ooooooh!!!
Nu wil ik ook Bugles, met monchou.
Gast- Gast
Hallo! Ik meld me ook! Met Pringles, mag dat ook ?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb vandaag de helft van de boodschappen van morgen gedaan en in de kast liggen paprikachips, kaaschippies en een zak gezouten cashewnoten. Maar ik ben vol van de kippendingen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik eet Ricola snoepjes
Whahaa. Altijd als ik zo'n gele zak snoepjes zie moet ik heel hard lachen. Die had ik een keer gehaald (omdat ik niet wist wat het was en ze wilde proeven), op het station, vlak voor een date. Zagen elkaar voor de derde keer ofzo. Dus ik zat met die zak op schoot en toen legde hij opeens zn handen op mijn schouders. Vlogen al mijn snoepjes door de lucht
Gast- Gast
En ik eet paprika chips!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zit vol van mijn pizza
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik heb net een grote bak yoghurt met cruesli gegeten. En we hebben niet gebarbecued! We zijn uit eten geweest en ik heb een salade met warme geitenkaas en walnoten gegeten. Jammie!!!!!
Gast- Gast
en ik twijfel of ik aan de doritos ga
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Stuiterbal schreef:Maar schat ik heb nog geen kerstboom !!! Die moet ik nog aanschaffen !
Geen dank
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Er was hier een tijdje terug een topic over chips, sinds die tijd eet ik het echt weer vaak Maar heb ter compensatie ook een zak m&m's naast me staan! ( En maar zeuren over mijn dikke lijf haha)
Sorella- Kletskop
Sorella schreef:Er was hier een tijdje terug een topic over chips, sinds die tijd eet ik het echt weer vaak Maar heb ter compensatie ook een zak m&m's naast me staan! ( En maar zeuren over mijn dikke lijf haha)
Van Zwoesj mocht ik geen stukje chocolade. Ik mag van jou toch wel een paar M&M's?
Gast- Gast
En ik eet lekkere Chocolate crisps ofzo iets
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maura schreef:Sorella schreef:Er was hier een tijdje terug een topic over chips, sinds die tijd eet ik het echt weer vaak Maar heb ter compensatie ook een zak m&m's naast me staan! ( En maar zeuren over mijn dikke lijf haha)
Van Zwoesj mocht ik geen stukje chocolade. Ik mag van jou toch wel een paar M&M's?
Ja natuurlijk! Ik heb eventueel ook gewone chocolade hoor !
Sorella- Kletskop
Grrrrr, ik wilde likkoekjes van de Hema trakteren, zitten er maar 10 uitdeelzakjes in de zak. En ik heb er 12 nodig. Boehoe.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb net een grote bak yoghurt met cruesli gegeten. En we hebben niet gebarbecued! We zijn uit eten geweest en ik heb een salade met warme geitenkaas en walnoten gegeten. Jammie!!!!!
Oh heeeeeeerlijk, dat vind ik altijd zó lekker!!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: