tips voor een geslaagde oudejaarsavond?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
tips voor een geslaagde oudejaarsavond?
hoi!
omdat het onze eerste jaarwisseling in ons nieuwe huis is, hebben we vrienden uitgenodigd om het hier te vieren...
we zijn met zn 10en, 3 meiden en 7 jongens.....alleen, hoe stom het ook klinkt.... wat is leuk omt e doen met o&n?
ik vind het niet leuk om de hele avond nutteloos voor de buis te hangen, de gesprekken gaan alleen maar over voetbal met al die mannen.....dus ik dacht eraan om het "ik hou van holland" spel sowieso op tafel te leggen....of is dat suf?
of misschien leuke drankspelletjes ofzo...want sja...dronken worden we toch wel met o&n...
maar goed, iemand nog leuke ideeen om te doen op zo'n avondje?
omdat het onze eerste jaarwisseling in ons nieuwe huis is, hebben we vrienden uitgenodigd om het hier te vieren...
we zijn met zn 10en, 3 meiden en 7 jongens.....alleen, hoe stom het ook klinkt.... wat is leuk omt e doen met o&n?
ik vind het niet leuk om de hele avond nutteloos voor de buis te hangen, de gesprekken gaan alleen maar over voetbal met al die mannen.....dus ik dacht eraan om het "ik hou van holland" spel sowieso op tafel te leggen....of is dat suf?
of misschien leuke drankspelletjes ofzo...want sja...dronken worden we toch wel met o&n...
maar goed, iemand nog leuke ideeen om te doen op zo'n avondje?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: tips voor een geslaagde oudejaarsavond?
Goede vraag, ik zit een beetje met hetzelfde. Vorig jaar hebben we super fanatiek een spel gespeeld en nu ben ik op zoek naar een ander leuk, spannend, niet suf spel. Iemand ideeen?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het ik hou van Holland spel leuk, gewoon op tafel leggen! Als ze t niet leuk vinden hoor je het vanzelf.
En drankspelletjes kun je altijd spelen, je zou zelfs bij het ik hou van Holland spel drankregels kunnen maken!
En drankspelletjes kun je altijd spelen, je zou zelfs bij het ik hou van Holland spel drankregels kunnen maken!
Gast- Gast
Kolonisten van Katan.
En verder zou jee een persoonlijke quiz kunnen maken over jullie, of over het nieuws van afgelopen jaar.
En verder zou jee een persoonlijke quiz kunnen maken over jullie, of over het nieuws van afgelopen jaar.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor in bed
» Mag ik ook tips voor bruiloft? :-)
» Tips voor kerstbuffet
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor in bed
» Mag ik ook tips voor bruiloft? :-)
» Tips voor kerstbuffet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: