Verwijderen van spiraaltje, ervaringen?
+2
Ezzer
Mama Titty
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verwijderen van spiraaltje, ervaringen?
Wij willen het spiraaltje laten verwijderen en proberen om zwanger te worden voor de derde keer. Heeft iemand ervaring met het verwijderen?
Deed het pijn?
Deed het pijn?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verwijderen van spiraaltje, ervaringen?
Bij mij deed het verwijderen helemaal geen pijn! Ik vond het inbrengen echt verschrikkelijk en ben toen ook flauwgevallen. Daardoor was ik heel bang voor het verwijderen van het spiraaltje, maar dat was echt met een paar seconden gebeurd en ik voelde er niks van.
Gast- Gast
O daar ben ik blij om, ik was ook niet goed geworden tijdens plaatsen van spiraaltje daarom zie ik er een beetje tegenop.
Mama Titty- Fluisteraar
bbrrr.. had dit topic niet moeten openen en jullie reacties niet moeten lezen ;-) ik krijg woensdag een spiraaltje maar weet niet of ik daar nu nog zo zeker van ben?!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Bij mij was zowel het inbrengen als verwijderen compleet pijnloos.
En dat terwijl de huisarts het touwtje te kort had afgeknipt, dus ze was wel 10 minuten lang aan het wroeten om het uiteinde te pakken te krijgen haha. Lekker suf. Maar ze had 'm ook zelf ingebracht, dus het was haar eigen schuld
Sterkte meiden! Het komt goed!
En dat terwijl de huisarts het touwtje te kort had afgeknipt, dus ze was wel 10 minuten lang aan het wroeten om het uiteinde te pakken te krijgen haha. Lekker suf. Maar ze had 'm ook zelf ingebracht, dus het was haar eigen schuld
Sterkte meiden! Het komt goed!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Alex schreef:Bij mij deed het verwijderen helemaal geen pijn! Ik vond het inbrengen echt verschrikkelijk en ben toen ook flauwgevallen. Daardoor was ik heel bang voor het verwijderen van het spiraaltje, maar dat was echt met een paar seconden gebeurd en ik voelde er niks van.
+ 1 zou me er niet druk om maken.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@ Ezzer - ik heb nu een maand een spiraaltje en het zetten was bij mij prima gegaan! Niet druk om maken!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
@ ezzer Niet druk maken! Komt allemaal goed, het deed bij mij heel erg veel pijn omdat ik pas 6 weken was bevallen. Daardoor ook extra echo's en controles gekregen van huisarts en gyn of die wel bleef zitten en goed zat. Maar ik zou het na de bevalling van de derde, mocht het lukken, 'gelijk' weer doen wanneer ik klaar ben met borstvoeding.
Mama Titty- Fluisteraar
Het verwijderen heb ik niet eens gevoeld! Was echt 2 sec werk. Het plaatsen deed wel even zeer (had toen nog geen kind gebaard) maar viel eigenlijk ook reuze mee.
Wil binnenkort weer een nieuwe laten plaatsen, maar helaas vergoed de verzekering hem niet meer ondanks dat ik aanvullend ben verzekerd. Gaat eerst van je eigen risico af.
Wil binnenkort weer een nieuwe laten plaatsen, maar helaas vergoed de verzekering hem niet meer ondanks dat ik aanvullend ben verzekerd. Gaat eerst van je eigen risico af.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik heb hem vorig jaar ook zelf moeten betalen van mijn eigen risico, ruim 100 euro!! Daar schrok ik wel van ,maar toen was er gewoon van sprake dat hij 5 jaar bleef zitten.
Mama Titty- Fluisteraar
Als je het per jaar bekijkt is hij natuurlijk niet zo duur. Ik heb nog 160,- eigen risico staan en ga ervan uit dat ik dat dus zal moeten betalen. Kan het op het moment alleen niet zo heel erg missen omdat ik (nog) geen werk heb.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Verwijderen deed geen pijn. Zetten ook amper, voelde het wel maar echt pijnlijk was het niet.
Hier is ie er wel na een jaar weer uitgegaan omdat ik teveel last van bloedverlies had tussendoor.
Hier is ie er wel na een jaar weer uitgegaan omdat ik teveel last van bloedverlies had tussendoor.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» spiraaltje verwijderen
» Schimmelnagel laten verwijderen bij huisarts » Ervaringen?
» Spiraaltje / vervoer
» spiraaltje zetten pijnlijk?
» Nuvaring vs spiraaltje
» Schimmelnagel laten verwijderen bij huisarts » Ervaringen?
» Spiraaltje / vervoer
» spiraaltje zetten pijnlijk?
» Nuvaring vs spiraaltje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: