Wat is leuker?
+2
Monte
PapillonRose
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is leuker?
Voor Ciske's derde verjaardag, de duplotrein of de klorofil magische speelboom?
Ik neig zelf naar de speelbook maar dat komt volgens mij ook omdat ik er zelf als kind heel veel mee gespeeld heb.
Ik neig zelf naar de speelbook maar dat komt volgens mij ook omdat ik er zelf als kind heel veel mee gespeeld heb.
Gast- Gast
Re: Wat is leuker?
Ik heb die speelboom ook gehad. Vond het echt fantastisch speelgoed. Dus zou ook daar voor kiezen.
Gast- Gast
Ik vind de speelboom leuker.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Die speelboom is helemaal super! Helaas heeft mijn moeder die van ons van vroeger weggegooid.
Zit er ook over te denken om die boom voor de jongens te kopen.
Zit er ook over te denken om die boom voor de jongens te kopen.
Gast- Gast
ik zou voor de duplotrein gaan. Ik vond het als kind altijd heerlijk om met de legotrein van mijn broer te spelen. Die van duplo vind ik er super leuk uit zien en kun je heel makkelijk uitbreiden, zodat ie met sinterklaas, kerst e.d ook dingen kan ''vragen'' van duplo
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
die boom ken ik niet maar wij hebben die trein en N.adeem is er echt elke dag zoet mee! En dat echt al wel maanden lang. Zelfs J.ennah speelt er op haar manier mee = slopen (maar dat kan N.adeem dan weer niet zo waarderen ) Ik zal eens kijken wat die boom is want hij wordt natuurlijk over 3 maanden ook 3, wie weet is het iets voor hem.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Elodie schreef:Wat houdt zo'n speelboom in?
Speelt hij veel met Duplo SunPrincess of bijv. meer met Little People? Anders zou voor de Duplo trein gaan als hij veel met Duplo speelt en anders voor de speelboom als hij veel met Little People speelt. Het lijkt er namelijk wel een beetje op
Gast- Gast
Jamie heeft de duplo trein voor zijn tweede verjaardag gehad, maar speelt er eigenlijk erg weinig mee. Maar het ligt misschien ook wel aan het kind wat hij leuk vindt, dus vindt het moeilijk om daar over te oordelen. Ach, wie weet vindt Timon de trein straks wel helemaal geweldig en dan komt hij toch nog van pas
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
+1Alex schreef:Die boom is zo leuk! Die zou ik doen!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Het wordt de speelboom Hij heeft al heel veel Duplo en daar speelt hij wel mee maar niet heel veel. ik denk dat hij hier heel veel mee gaat spelen en anders ik wel
Gast- Gast
Razz_ schreef:Elodie schreef:Wat houdt zo'n speelboom in?
Speelt hij veel met Duplo SunPrincess of bijv. meer met Little People? Anders zou voor de Duplo trein gaan als hij veel met Duplo speelt en anders voor de speelboom als hij veel met Little People speelt. Het lijkt er namelijk wel een beetje op
Mijn zussen hebben daar vroeger ook een vuurtoren van gehad. Maar ik kan die nergens meer vinden. Was ook erg leuk.
Goede keus van de speelboom.
Gast- Gast
Ik heb de speelboom nog waar ik vroeger zelf mee gespeeld heb.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is leuker?
» Wat lijkt jou 'leuker'?
» Welke lamp is leuker?
» Wat is leuker/nuttiger;speelkleed met speelboog of foammat?
» Welke zijn leuker?
» Wat lijkt jou 'leuker'?
» Welke lamp is leuker?
» Wat is leuker/nuttiger;speelkleed met speelboog of foammat?
» Welke zijn leuker?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: