Hebben jullie ook zo'n "boeiend" nachtleven?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hebben jullie ook zo'n "boeiend" nachtleven?
het is echt heel erg laatste tijd, ik slaap maar dar is ook alles mee gezegd. Hele verhalen hang ik op tegen mijn vriend, ik stel mijn wekkers anders in tijdens het slapen, wordt boos als hij me tegenspreekt en scheld hem uit voor zeur en zeikerd. En dan mag ik al blij zijn dat ik in mijn bed blijf liggen, ipv dat ik het hele huis door ga lopen spoken en kasten leeg ga laden...
Hebben jullie dit ook zo soms? Smorgens weet ik er ook echt niets meer van!!
Hebben jullie dit ook zo soms? Smorgens weet ik er ook echt niets meer van!!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Hebben jullie ook zo'n "boeiend" nachtleven?
Dit schijn ik ook te doen ( behalve het boos worden)
Ik heb ook hele verhalen, of ga lopen spoken in huis. Even drinken pakken en zomaar ergens neer zetten. Of in kastjes rommelen. Of zomaar de kamer binnenstormen wat roepen naar mijn vriend en dan rustig weer naar bed.
Doe je er wat aan?
Ik heb ook hele verhalen, of ga lopen spoken in huis. Even drinken pakken en zomaar ergens neer zetten. Of in kastjes rommelen. Of zomaar de kamer binnenstormen wat roepen naar mijn vriend en dan rustig weer naar bed.
Doe je er wat aan?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Haha, wat grappig!
Ik heb er geen last van. Ik slaap vrij rustig in bed. Maar ik weet me nog te herinneren dat mn moeder weleens hele gesprekken hield. Dat viel me op toen we in een stay-okay hotel logeerden, toen we met zn allen 1 kamer deelden. Ik was er wakker van geworden.
Mn vriend heeft ook weleens een hele gesprek gehad. Hij fluistert ook weleens.
Ik heb er geen last van. Ik slaap vrij rustig in bed. Maar ik weet me nog te herinneren dat mn moeder weleens hele gesprekken hield. Dat viel me op toen we in een stay-okay hotel logeerden, toen we met zn allen 1 kamer deelden. Ik was er wakker van geworden.
Mn vriend heeft ook weleens een hele gesprek gehad. Hij fluistert ook weleens.
Gast- Gast
Nee ik doe er niets aan, zou ook niet weten wat haha ik krijg het zelf toch niet mee!
Het is een hele lange tijd weggeweest, en nu de laatste paar weken is het iedere nacht weer raak. Heel af en toe komen er in de loop van de dag wel wat vlagen boven of een woord ofzo wat ik gezegd heb, maar 9 van de 10 keer weet ik het niet eens. Mijn vriend vind het wel humor geloof ik, die gaat schijnbaar altijd hele gesprekken met me aan, maar dat eindigd standaard in dat ik boos word.
Ik ging ook wel eens een brief posten (met mijn dekbed door het koordje van de lamp op de gang proppen), melk koken op het gasfornuis, de planten (en helaas de vloer) water geven, voor de spiegel dansen en een spin aaien (getver!).
vind het altijd zo raar dat ik dat allemaal doe terwijl ik slaap!
Het is een hele lange tijd weggeweest, en nu de laatste paar weken is het iedere nacht weer raak. Heel af en toe komen er in de loop van de dag wel wat vlagen boven of een woord ofzo wat ik gezegd heb, maar 9 van de 10 keer weet ik het niet eens. Mijn vriend vind het wel humor geloof ik, die gaat schijnbaar altijd hele gesprekken met me aan, maar dat eindigd standaard in dat ik boos word.
Ik ging ook wel eens een brief posten (met mijn dekbed door het koordje van de lamp op de gang proppen), melk koken op het gasfornuis, de planten (en helaas de vloer) water geven, voor de spiegel dansen en een spin aaien (getver!).
vind het altijd zo raar dat ik dat allemaal doe terwijl ik slaap!
Jilke- Prater
Van zulke dingen heb ik gelukkig geen last, maar volgens mijn vriend schop ik hem wel 's nachts. En tijdens de vakantie in de caravan schopte ik heel hard tegen de wand aan, daar werd ik zelf ook wakker van! Mijn voet deed de volgende ochtend nog steeds pijn.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Gelukkig heb ik het niet zo extreem. Gelukkig niet. Want wekkers bijstellen, zou betekenen dat ik me zou verslapen voor het werk en dat zou mijn werkgever niet zo leuk vinden.
Maar als ik stress heb, waar ik zelf eigenlijk geen weet van heb, dan "droom" ik dat ik accountmanagers in doosjes moet stoppen waar hun regio op staat. Dan ben ik orders/wijzigingen aan het verwerken en kom ik compleet tot nieuwe inzichten. Heb ik ruzie met collega's/klanten. En in mijn "droom" ben ik natuurlijk altijd de beste en dul ik geen tegenspraak van anderen. In dat opzicht mag ik blij zijn dat ik geen vriend heb.
Maar als ik stress heb, waar ik zelf eigenlijk geen weet van heb, dan "droom" ik dat ik accountmanagers in doosjes moet stoppen waar hun regio op staat. Dan ben ik orders/wijzigingen aan het verwerken en kom ik compleet tot nieuwe inzichten. Heb ik ruzie met collega's/klanten. En in mijn "droom" ben ik natuurlijk altijd de beste en dul ik geen tegenspraak van anderen. In dat opzicht mag ik blij zijn dat ik geen vriend heb.
Gast- Gast
Ik word altijd heel bang. Dan schrik ik en moet meteen al het licht aan. Meestal heb ik het dan ook heel warm. Wat ook stom is dat ik 9 van de 10 keer aan mijn vriend vraag of hij mijn vriend is. Dan roep ik zijn naam de hele tijd, en dan zeg ik " wie ben jij?" Mijn vriend wordt soms bang van de blik in mijn ogen. Arme jongen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dat heb ik ook SoGood, dat ik mijn eigen vriend niet eens herken haha. Heb 2 jaar terug gehad dat ik gillend zwetend hysterisch werd. Mijn vriend moest me echt wakker schudden en tegen mijn wang tikken, ik kwam er gewoon niet uit. Ik droomde dat er in de kamer een vrouw met vissenogen stond, en dat er een monster onder mijn dekbed uit kwam.
Achteraf bleek dat waarschijnlijk de medicijnen die ik slik mee speelde hierin, het ging van kwaad tot erger en werd te extreem. Toen ik de dosis veranderde ging het weer goed.
Achteraf bleek dat waarschijnlijk de medicijnen die ik slik mee speelde hierin, het ging van kwaad tot erger en werd te extreem. Toen ik de dosis veranderde ging het weer goed.
Jilke- Prater
Sinds kort heb ik ook weer een boeiend nachtleven... Had het vroeger (euhmm paar jaar geleden nog) heel vaak, dan was ik vaak aan het slaapwandelen. Het rare hiervan is dat ik alles tijdens het wandelen door had en alles kan herinneren. Meestal droomde ik dat er mensen op mijn slaapkamer waren en ik een slaap plekje voor ze moest regelen. Dus ik het bed uit en over de bovenverdieping slaapplaatsen zoeken. Eerst naar de pc kamer, daar konden dan wel een aantal op de vloer, naar de slaapkamer van mijn ouders, daar kon dan nog wel iemand tussen inliggen... (mijn pa antwoorde dan vaak dat dat absoluut geen optie was). daarna liep ik naar de slaapkamer van mijn broer, hier kwam vaak het besef dat ik weer naar bed moest gaan. Dit had ik vaak wel eerder door, maar hoe hard ik van binnen ook tegen mijzelf zei dat ik naar bed moest gaan mijn lichaam luisterde dan niet...
Ik kan dit zo goed na vertellen omdat ik van de eerste tel wist wat ik deed.
Nu ik weer alleen slaap *relatie is over* zijn de dromen weer terug en nu ook het slaapwandelen. Afgelopen week sliep ik al slecht, veel dromen en wakker zijn.. van de week had voor t eerst in lange tijd weer aan het slaapwandelen.. Ik had ineens de zus van mijn date (op wie ik nog steeds zit te wachtten vanavond hahaha *t beorenleven is zwaar* ) in mijn slaapkamer staan, ze moest wat spullen kwijt en wist dat ik wel wat ruimte overhad nu ik alleen woonde hahaha. Hoe haal je alles door elkaar, ik heb haar nog niet eens gezien!!!
Ik kan dit zo goed na vertellen omdat ik van de eerste tel wist wat ik deed.
Nu ik weer alleen slaap *relatie is over* zijn de dromen weer terug en nu ook het slaapwandelen. Afgelopen week sliep ik al slecht, veel dromen en wakker zijn.. van de week had voor t eerst in lange tijd weer aan het slaapwandelen.. Ik had ineens de zus van mijn date (op wie ik nog steeds zit te wachtten vanavond hahaha *t beorenleven is zwaar* ) in mijn slaapkamer staan, ze moest wat spullen kwijt en wist dat ik wel wat ruimte overhad nu ik alleen woonde hahaha. Hoe haal je alles door elkaar, ik heb haar nog niet eens gezien!!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben altijd heel stil tijdens het slapen. Behalve als ik verkouden ben schijn ik te snurken als een vent !
Gast- Gast
Ik snurk en praat in mijn slaap, verder beweeg ik heel erg veel in mijn slaap en mijn vriend heeft dat wel eens moeten ontgelden met een stomp van mijn vuist in zijn onder rug of een knietje
Gast- Gast
Ik lig wel meestal wel rustig te slapen.. Volgens mn vriend adem ik soms wel zwaar (maar ben verkouden dus dat is het gewoon ) maar dat is het dan ook zover ik weet.
Gast- Gast
Ik praat heel vaak in mijn slaap.
En tijdens drukke perioden op het werk, ben ik 's nachts ook aan het werk. Dan zit ik rechtop in bed en geef ik les Alleen voelt dat dan heel raar, omdat ik me wel bewust ben van het feit dat ik in mijn slaapkamer ben en in pyjama (shirt) op bed lig. Dus ik schaam me dan dood en voel me zeer ongemakkelijk
En tijdens drukke perioden op het werk, ben ik 's nachts ook aan het werk. Dan zit ik rechtop in bed en geef ik les Alleen voelt dat dan heel raar, omdat ik me wel bewust ben van het feit dat ik in mijn slaapkamer ben en in pyjama (shirt) op bed lig. Dus ik schaam me dan dood en voel me zeer ongemakkelijk
Gast- Gast
Ik moet stiekem onwijs lachen om dit topic.
Mijn vriend slaapwandeld regelmatig, vooral met drank op. Ik ben wel eens 's ochtends beneden gekomen: licht in de kamer aan, tv aan, licht in wc aan, licht in de keuken aan, combi magnetron deurtje open, ontdooide pizza op het aanrecht.. En overal kleren van de deur tot de slaapkamer ( hij had nog 1 sok aan en verder niks ).
Hij is ook wel eens 's nachts gaan douchen, en als hij moet plassen volg ik hem altijd. Anders zit hij zo in de logeerkamer ofzo.
Zelf snurk ik soms ( heel erg ) en ik praat af en toe in mijn slaap.
Mijn vriend slaapwandeld regelmatig, vooral met drank op. Ik ben wel eens 's ochtends beneden gekomen: licht in de kamer aan, tv aan, licht in wc aan, licht in de keuken aan, combi magnetron deurtje open, ontdooide pizza op het aanrecht.. En overal kleren van de deur tot de slaapkamer ( hij had nog 1 sok aan en verder niks ).
Hij is ook wel eens 's nachts gaan douchen, en als hij moet plassen volg ik hem altijd. Anders zit hij zo in de logeerkamer ofzo.
Gast- Gast
Heel raar, maar ik schopte en sloeg mijn ex vaak in mijn slaap. Niet zo gek aangezien het geen goede relatie was, ik denk dat het te wijten valt aan alle opgekropte woede/frustraties tegen hem toen.
Gast- Gast
Ik pak de deken af. En soms huil ik in mijn slaap, dan word ik heel onrustig wakker en zijn mijn wangen helemaal nat. Vaak weet ik nog wat ik gedroomd heb, meestal is het heel realistisch (overlijden, ziekte) en duurt het even voor ik weet dat het een droom was.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik moet stiekem onwijs lachen om dit topic.
Haha, zo heb ik mijn vriend een keer onder zijn bureau gevonden, stoel weer netjes aangeschoven. Lag hij daar te slapen. Neem nog een biertje..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: