Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oksel ontharen..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Oksel ontharen..

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:51

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen ben ik twee weken geleden aan mijn schouder geopereerd. Nu is het zo dat ik vanaf nu nog ongeveer 4 weken met een mitella om moet lopen omdat ik mijn schouder niet mag en vooral niet kan bewegen.

Hoewel niemand het ziet, vind ik het wel erg vervelend dat ik mijn oksel niet kan ontharen met een scheermesje, en nu bedacht ik me opeens dat ik misschien mijn oksel wel kan ontharen door er ontharingscrème op te smeren? Ik krijg mijn arm net zo ver van mijn lichaam af dat ik er een washandje tussen krijg. Denken jullie dat me dit dan gaat lukken? Of werkt ontharingscrème sowieso niet zo goed? (ik gebruik het nooit)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 22:52

Ik gebruik ontharingscreme en ik denk wel dat het werkt hoor. Ik gebruik het alleen op m`n benen en niet onder m`n oksels, dus ik weet het niet zeker.

Maar na even intrekken 'liggen' de haartjes op m`n benen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Tania wo 11 jul 2012 - 22:53

Je kan het altijd proberen toch. Alleen zou ik het eerst even ergens anders op je lichaam uitproberen want stel je bent er allergisch voor dan lijkt het me wel heel vervelend om precies daar jeuk te hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 23:51

Ik zou het niet doen, straks blijft er ontharingscreme nog zitten en krijg je het slecht afgespoeld met alle gevolgen van dien.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 0:07

Paper Crown schreef:Ik zou het niet doen, straks blijft er ontharingscreme nog zitten en krijg je het slecht afgespoeld met alle gevolgen van dien.
Onder de douche kan ik wel de douchekop onder m'n oksel houden zeg maar om alles weg te spoelen, dus misschien kan ik dat doen na het ontharen?

Verder ga ik zeker de tip opvolgen om het eerst op een ander stukje huis te proberen, ik had vorige week een muggenbult aan de binnenkant van m'n bovenarm, was echt ontzettend vervelend want toen kon ik er nog niet bijkomen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:26

Ai lastig! Mijn vriend heeft 8 weken met een brace gelopen na een schouderoperatie. In het begin konden we zijn oksel alleen wassen met een wattenstaafje of mijn vinger Oksel ontharen.. 394967 Daarna kon hij inderdaad zijn arm net genoeg omhoog doen zodat ik er met een washandje bij kom. Heb weken zijn eten voor hem gesneden op zijn bord! Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:28

_Jackie schreef:
Paper Crown schreef:Ik zou het niet doen, straks blijft er ontharingscreme nog zitten en krijg je het slecht afgespoeld met alle gevolgen van dien.
Onder de douche kan ik wel de douchekop onder m'n oksel houden zeg maar om alles weg te spoelen, dus misschien kan ik dat doen na het ontharen?

Verder ga ik zeker de tip opvolgen om het eerst op een ander stukje huis te proberen, ik had vorige week een muggenbult aan de binnenkant van m'n bovenarm, was echt ontzettend vervelend want toen kon ik er nog niet bijkomen Oksel ontharen.. 394967
Heel goed naspoelen dan! Ik heb wel eens ontharingscreme te lang op mijn been te laten zitten, ik had serieus brandplekken. Het bijt namelijk door je haren heen (en stinken dat het doet!) maar als je het goed kunt spoelen kan je het doen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 1:30

Idd, goed afspoelen!
Ik heb ooit in de tuin m'n benen onthaard met Veet, er was wat spul op de tegels gekomen en het gaf daar gewoon al een reactie op!
Maar er was geen haar van m'n benen verdwenen, dat was dan weer een beetje vreemd..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:36

Carrie schreef:Ai lastig! Mijn vriend heeft 8 weken met een brace gelopen na een schouderoperatie. In het begin konden we zijn oksel alleen wassen met een wattenstaafje of mijn vinger Oksel ontharen.. 394967 Daarna kon hij inderdaad zijn arm net genoeg omhoog doen zodat ik er met een washandje bij kom. Heb weken zijn eten voor hem gesneden op zijn bord! Sterkte!
Ik kreeg in het begin alleen van die toetendoekjes, voor kleine kinderen, tussen m'n arm door :P tenminste, dat moest iemand doen hoor, lukte niet zelf!

Mijn vriend moet ook vaak mijn eten snijden ja, vind dat maar iets lastigs. Ik wil het zo graag zelf doen maar het lukt maar niet laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:37

Oh en ik zal echt heel erg goed afspoelen als ik jullie verhalen zo lees :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:42

_Jackie schreef:
Carrie schreef:Ai lastig! Mijn vriend heeft 8 weken met een brace gelopen na een schouderoperatie. In het begin konden we zijn oksel alleen wassen met een wattenstaafje of mijn vinger Oksel ontharen.. 394967 Daarna kon hij inderdaad zijn arm net genoeg omhoog doen zodat ik er met een washandje bij kom. Heb weken zijn eten voor hem gesneden op zijn bord! Sterkte!
Ik kreeg in het begin alleen van die toetendoekjes, voor kleine kinderen, tussen m'n arm door Oksel ontharen.. 253468018 tenminste, dat moest iemand doen hoor, lukte niet zelf!

Mijn vriend moet ook vaak mijn eten snijden ja, vind dat maar iets lastigs. Ik wil het zo graag zelf doen maar het lukt maar niet Oksel ontharen.. 394967

Ja snap ik, het is heel vervelend voor jezelf als je zo afhankelijk bent van iemand anders. Waarom moest je aan je schouder geopereerd worden? Hebben ze de Banket repair bij je gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:47

Carrie schreef:
_Jackie schreef:
Carrie schreef:Ai lastig! Mijn vriend heeft 8 weken met een brace gelopen na een schouderoperatie. In het begin konden we zijn oksel alleen wassen met een wattenstaafje of mijn vinger Oksel ontharen.. 394967 Daarna kon hij inderdaad zijn arm net genoeg omhoog doen zodat ik er met een washandje bij kom. Heb weken zijn eten voor hem gesneden op zijn bord! Sterkte!
Ik kreeg in het begin alleen van die toetendoekjes, voor kleine kinderen, tussen m'n arm door Oksel ontharen.. 253468018 tenminste, dat moest iemand doen hoor, lukte niet zelf!

Mijn vriend moet ook vaak mijn eten snijden ja, vind dat maar iets lastigs. Ik wil het zo graag zelf doen maar het lukt maar niet Oksel ontharen.. 394967

Ja snap ik, het is heel vervelend voor jezelf als je zo afhankelijk bent van iemand anders. Waarom moest je aan je schouder geopereerd worden? Hebben ze de Banket repair bij je gedaan?

Nogal ja!
Ze hebben mijn schouderbanden ingekort en door een motorongeluk waren blijkbaar de aanhechtingen van mijn spieren en pezen aan het kapsel losgescheurd dus dat is ook weer vastgezet. Wat banket repair is weet ik niet, ik zal eens zoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:52

Ik zie dat het inderdaad zo'n beetje dezelfde operatie is! Alleen gebruiken ze dus die naam niet in de Bergman kliniek denk ik.

Hoe ging het herstel van jouw vriend? En hoelang is het geleden dat hij geopereerd is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 6:18

_Jackie schreef:Ik zie dat het inderdaad zo'n beetje dezelfde operatie is! Alleen gebruiken ze dus die naam niet in de Bergman kliniek denk ik.

Hoe ging het herstel van jouw vriend? En hoelang is het geleden dat hij geopereerd is?

Ai dat klinkt pittig jouw motorongeluk! Het is nu 3 jaar geleden dat hij geopereerd is, en het herstel is wel goed gegaan. Zijn schouder is een aantal keer uit de kom geweest door de vechtsport krav maga, en daarna is zijn schouder kapot gegaan. Hij had er altijd veel last van, werd een keer wakker van helse pijn, terwijl zijn arm rechtop stond hij hij deze niet meer terug kon krijgen. Hij kon geen krachttraining meer doen, enz. Het gaat nu wel goed met zijn schouder maar hij heeft nog altijd de angst dat hij weer uit de kom gaat (is eigenlijk alleen psychisch) en hij traint ook weer met gewichten, maar wel heel rustig en hij probeert echt naar zijn lichaam te luisteren.

Heel veel sterkte met je herstel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 8:24

Carrie schreef:
_Jackie schreef:Ik zie dat het inderdaad zo'n beetje dezelfde operatie is! Alleen gebruiken ze dus die naam niet in de Bergman kliniek denk ik.

Hoe ging het herstel van jouw vriend? En hoelang is het geleden dat hij geopereerd is?

Ai dat klinkt pittig jouw motorongeluk! Het is nu 3 jaar geleden dat hij geopereerd is, en het herstel is wel goed gegaan. Zijn schouder is een aantal keer uit de kom geweest door de vechtsport krav maga, en daarna is zijn schouder kapot gegaan. Hij had er altijd veel last van, werd een keer wakker van helse pijn, terwijl zijn arm rechtop stond hij hij deze niet meer terug kon krijgen. Hij kon geen krachttraining meer doen, enz. Het gaat nu wel goed met zijn schouder maar hij heeft nog altijd de angst dat hij weer uit de kom gaat (is eigenlijk alleen psychisch) en hij traint ook weer met gewichten, maar wel heel rustig en hij probeert echt naar zijn lichaam te luisteren.

Heel veel sterkte met je herstel!
Eigenlijk viel mijn ongeluk wel mee vond ik toen, ik had altijd al last van mijn schouder dus heb er nooit aandacht aan geschonken. Dom achteraf, ze kwamen echt pas tijdens de operatie er achter dat het daar ook mis zat.

De schouder hoort na het revalideren weer 100% te zijn maar ik hoor haast van iedereen die deze operatie heeft gehad dat ze toch niet alles durven te doen met die schouder. En dat kan ik me nu al voorstellen, het is altijd zo'n gedoe geweest om overal bij na te denken of je die beweging kunt maken zonder dat je daarna die pijn hebt. Maar dat zal misschien ook wel langzaam aan wennen?

Thanks smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  sanne-84 vr 13 jul 2012 - 8:37

Ik heb het aantal jaren geleden ook gebruikt, maar alleen ontharingscreme op zich werkte bij mij niet, ik moest er dan met zo'n bijbehorend schrapertje overheen gaan
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksel ontharen.. Empty Re: Oksel ontharen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum