DagCafé
+24
Jade
silly-one
TwistedAngel
Qiara
Thunder
Lejow
Elsje
Okidoki
TNMN
Chocolate Cookie
Tullow
ExpressoB
Tiana
Lotus
Happydobby
Caroow
Sjaantje
girli
L!ND@
Gizmo
Atelier Madame
Burgemeester Nicky
Ylena
Burn
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
What did I miss? : shock:Stuiterbal schreef:Maura schreef:Goedemorgen!
Dag aanstaande !!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:He vakantievierder!
Stuiter, zingen is leuk hè? Wij beginnen over anderhalve week weer :-)
Ik vind het echt een genot ! Wij beginnen nu woensdag weer Yiieeehhhaaaa Met een bruiloft op de planning en de kerst in het vooruitzicht !!!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:What did I miss?Stuiterbal schreef:Maura schreef:Goedemorgen!
Dag aanstaande !!!
Wij hebben gisteren de liefde verklaard ! Aangezien mannen maar rare wezens zijn....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Popkoor revival.
Lang niet zo bekend maar een erge leuke tijdsbesteding !!!
Wat leuk joh dat je zingt in een koor!
Gast- Gast
Mag ik ook mee doen? Ben het er nl helemaal mee eens en ik vind jullie ook liefStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:What did I miss?Stuiterbal schreef:Maura schreef:Goedemorgen!
Dag aanstaande !!!
Wij hebben gisteren de liefde verklaard ! Aangezien mannen maar rare wezens zijn....
Sjaantje schreef:Mag ik ook mee doen? Ben het er nl helemaal mee eens en ik vind jullie ook liefStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:What did I miss?Stuiterbal schreef:Maura schreef:Goedemorgen!
Dag aanstaande !!!
Ik zeg: TRIO !!!!!!
Gast- Gast
Whahaha.... Dat betekende dus:"Vanaf nu ben je van MIJ". Goed om te weten dat ik bezet ben.
Gast- Gast
Hehe, pleures afwas gedaan. Heb er gerimpelde vingers van gekregen.
Internet valt ook steeds uit, irritant.
Echt lang geleden dat ik op zaterdag al zo vroeg (8uur) op was.
Morgen moet het wel lekker weer zijn, want dan ben ik jarig en dan vind ik dat de zon moet schijnen punt uit.
Internet valt ook steeds uit, irritant.
Echt lang geleden dat ik op zaterdag al zo vroeg (8uur) op was.
Morgen moet het wel lekker weer zijn, want dan ben ik jarig en dan vind ik dat de zon moet schijnen punt uit.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maura schreef:Whahaha.... Dat betekende dus:"Vanaf nu ben je van MIJ". Goed om te weten dat ik bezet ben.
Ja schat je bent NU van MIJ !!!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga gelijk mijn vader bellen om te zeggen dat mijn ex toch gelijk heeft en ik inderdaad lesbisch ben.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik ga gelijk mijn vader bellen om te zeggen dat mijn ex toch gelijk heeft en ik inderdaad lesbisch ben.
Is goed schat... wanneer mag ik je vader ontmoeten ??? Hij keurt me vast en zeker goed !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Ik ga gelijk mijn vader bellen om te zeggen dat mijn ex toch gelijk heeft en ik inderdaad lesbisch ben.
Is goed schat... wanneer mag ik je vader ontmoeten ??? Hij keurt me vast en zeker goed !
Vast en zeker, want hij had nooit gedacht opa te worden en dat is hij dan ook gelijk.
Gast- Gast
Jee wat is het heet in de zon! Blij dat ik nog niet gedoucht had haha
Goeiemorgen aan iedereen die ik nog geen gedag had gezegd!
Goeiemorgen aan iedereen die ik nog geen gedag had gezegd!
Maura schreef:Stuiterbal schreef:Maura schreef:Ik ga gelijk mijn vader bellen om te zeggen dat mijn ex toch gelijk heeft en ik inderdaad lesbisch ben.
Vast en zeker, want hij had nooit gedacht opa te worden en dat is hij dan ook gelijk.
Gast- Gast
Twee weken geleden kwam ik erachter dat ik vandaag officieel een Back up dienst draai. Ik vond het zo krom. Vakantie hebben, maar wel een Back up dienst moeten draaien. Dus ik wilde ruilen met iemand. Niemand die dat een probleem vond. Maar mijn collega, waarvoor ik Back up sta, zei al:"Jij denkt toch zeker niet dat ik me op zaterdag ziek meld? Als ik al ziek ben op zaterdag, dan draai ik die dag gewoon en meld me maandag wel ziek. Dus maak je niet druk". En inderdaad, ik heb zojuist 20 euro bruto verdient aan het thuis zitten, back up te staan, en hij die werkt.
Gast- Gast
Veel plezier Stuiterbal. Als het slecht weer word ga je naar huis, oke ...
Ga zo ook maar ff douchen daarna ga ik wel weer verder met 'dingen doen'.
Ga zo ook maar ff douchen daarna ga ik wel weer verder met 'dingen doen'.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: