DagCafé
+24
Jade
silly-one
TwistedAngel
Qiara
Thunder
Lejow
Elsje
Okidoki
TNMN
Chocolate Cookie
Tullow
ExpressoB
Tiana
Lotus
Happydobby
Caroow
Sjaantje
girli
L!ND@
Gizmo
Atelier Madame
Burgemeester Nicky
Ylena
Burn
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Storm schreef:Lief van je TD, maar ik moet mezelf maar gewoon even opbeuren vandaag
En leuk dat je spruit zjn petje op wil hahah
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Heej CC Hoe is het?
Hey!
Wel goed en met jou?
Prima. ben aan het wachten op de zon
weet je al meer over je tattoo?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Heej CC Hoe is het?
Hey!
Wel goed en met jou?
Prima. ben aan het wachten op de zon
weet je al meer over je tattoo?
Hier schijnt hij al
Nee weet nog niks. Ik wacht rustig af tot woensdag denk ik, misschien dat ik het daarna vraag. Wil hem niet (onbewust) onder druk zetten en dat hij dan het ontwerp afraffelt..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
cc ja snap je wel idd. Raar trouwens dat de een er zo de tijd voor neemt en de ander een plaatje over wil nemen zeg maar.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ga zo lekker wandelen. Lekker even het bos in alleen. Heerlijk
even je hoofd leeg maken?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ga zo lekker wandelen. Lekker even het bos in alleen. Heerlijk
Pfff ja !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik ga zo lekker wandelen. Lekker even het bos in alleen. Heerlijk
Pfff ja !
Dat kan zo lekker zijn. Loop ook regelmatig alleen, heerlijk!
Gast- Gast
Ja inderdaad. Maar heb toch liever dat iemand de tijd neemt voor iets orgineels dan een plaatje van internet plukkenTheedoosje schreef:cc ja snap je wel idd. Raar trouwens dat de een er zo de tijd voor neemt en de ander een plaatje over wil nemen zeg maar.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wakker, ja. Maar voor de rest heb ik barstende koppijn. En ehmz.... Ow mijn god.... Geef me eens normen en waarden.
Gast- Gast
Mijn vader vindt mijn status leuk.
Gisteren met een beste vriend en zijn vriend naar de kroeg geweest. Ik weet iig dat ik nog steeds goed op/in de markt lig.
Gisteren met een beste vriend en zijn vriend naar de kroeg geweest. Ik weet iig dat ik nog steeds goed op/in de markt lig.
Gast- Gast
Mornin' to ya'all
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn vader vindt het leuk dat ik tegen jou zei dat het waarschijnlijk laat was geworden ofzo. Mijn papa is een schatje!
Ja, ik heb gezoend. Met twee verschillende mannen.
En er ligt nu een briefje op mijn eetkamertafel dat het erg leuk was. Maar daar praten we maar even niet over.
Ja, ik heb gezoend. Met twee verschillende mannen.
Gast- Gast
Oehhhh Maura
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
In eerste instantie heb ik gezoend met een vriend van een collega en onderbuurman. Ik heb zowel collega als onderbuurman ook gezoend. Shit zeg, wat heb ik een soapieleven. Die valt me inmiddels via sms lastig en binnenkort gaan we samen op date, eten.
We liepen terug naar huis en ik probeerde mijn beste vriend over te halen om te blijven slapen. Dat was gelukt als zijn vriend niet zei dat hij de weg terug naar huis niet kon vinden zonder hem. Plus, er stonden twee mannen voor mijn portiekdeur. Die ik beiden ken. De ene was mijn toenmalige, weer hernieuwd sinds vannacht, beste vriend en de ander was een vriend van mijn broertje.
De laatste wilde even naar het toilet. Goed, dat kan best. Maar hij ging niet meer weg. Ik weet nog dat ik mijn vriend heb gebeld om te zeggen dat hij die vriend mijn huis uit moest halen. Maar ze waren al te ver weg. En toen vond ik het allemaal wel best.
We liepen terug naar huis en ik probeerde mijn beste vriend over te halen om te blijven slapen. Dat was gelukt als zijn vriend niet zei dat hij de weg terug naar huis niet kon vinden zonder hem. Plus, er stonden twee mannen voor mijn portiekdeur. Die ik beiden ken. De ene was mijn toenmalige, weer hernieuwd sinds vannacht, beste vriend en de ander was een vriend van mijn broertje.
De laatste wilde even naar het toilet. Goed, dat kan best. Maar hij ging niet meer weg. Ik weet nog dat ik mijn vriend heb gebeld om te zeggen dat hij die vriend mijn huis uit moest halen. Maar ze waren al te ver weg. En toen vond ik het allemaal wel best.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: