Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

+3
Ugly Betty
VeryCherry
Jenny010
7 plaatsers

Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Jenny010 vr 19 aug 2011 - 2:38

Hmm ja, ik heb al een aantal verhalen hier gelezen.. En zag dat verschillende relaties ineens over waren.. Zo ook zomaar ineens bij mij. Ik snap er echt niks van! Van 't een op 't andere moment heeft hij er zomaar ineens een einde aan gemaakt. Met de reden van: 'dat hij het niet meer tussen ons zag'. En dat hij hier al een aantal weken/maanden (ik weet het niet?) mee zat.. En het toch wel heel moeilijk vond om dit aan te geven. Hij is dan ook wel een erg moeilijke prater..

Maar aangezien ik niet veel vriendinnen heb die ik hierover zomaar op kan bellen of zoiets, hoop ik hier een beetje steun uit te halen..
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  VeryCherry vr 19 aug 2011 - 2:44

Wat naar meis, sterkte!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Ugly Betty vr 19 aug 2011 - 2:47

Meis wat zul je geschrokken zijn! Heel veel sterkte! Cry
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Lynn_ vr 19 aug 2011 - 3:12

Jeetje, dat zal inderdaad schrikken zijn... Heel rot voor je, liefdesverdriet is vreselijk.. Waren jullie al lang samen en woonden jullie al samen?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Jenny010 vr 19 aug 2011 - 3:31

Nee, was net een half jaartje bij hem.. Woonden nog niet samen! Wat dat betreft is dat maar goed ook. Want ik zag mezelf al helemaal oud worden met hem.. Voor mij voelde het zo goed! En dan ineens is het van 't een op 't andere moment over.. Ik kan 't nog steeds niet helemaal bevatten. Het is erg verdrietig!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Mida4you vr 19 aug 2011 - 9:44

Wat vreselijk, sterkte!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Jeanette vr 19 aug 2011 - 21:32

Wat vreselijk zeg als het opeens uit het niets komt! Heel veel sterkte! hug
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 21:52

Ow wat verdrietig dat jij graag oud met hem wilde worden en hij niet Sad Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  SoGood vr 19 aug 2011 - 21:55

Wat verdrietig.. Heel veel sterkte gewenst..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En zomaar compleet vanuit het niets is het over...  Empty Re: En zomaar compleet vanuit het niets is het over...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum