Externe hardeschijf vinden op tablet?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Externe hardeschijf vinden op tablet?
Ik heb sinds vandaag een internettablet. Nu sluit ik de externe harde schijf erop aan, maar ik kan m nergens vinden...
Weet iemand hoe dat moet?
Weet iemand hoe dat moet?
Gast- Gast
Re: Externe hardeschijf vinden op tablet?
Ik heb op mijn bureablad een koppeling naar directory zitten, waarmee ik bij alles terecht kom wat ik dmv usb erop aansluit. Misschien als je daarop zoekt dmv een zoekfunctie?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Welk merk tablet is het?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Uiteindelijk is het 'geen' merk geworden. Ging vooral om makkelijk foto's van camera op externe harde schijf te zetten en internet.
Gast- Gast
Elke tablet is toch van een bepaald merk? Ik vraag het omdat je dan wat gerichter kunt zoeken/googlen naar dit probleem. Staat er niks over in de handleiding?Jip83 schreef:Uiteindelijk is het 'geen' merk geworden. Ging vooral om makkelijk foto's van camera op externe harde schijf te zetten en internet.
Aziraphale- Ratel
er staat wel in hoe je het kunt vinden, maar als ik dan die map open, dan is de map leeg...
In boekje staat ook geen merk. Als ik m aansluit, dan gebeurt er wel iets. Dan zegt ie dat er een sd-kaart inzit. maar die zit er dus niet in .
In boekje staat ook geen merk. Als ik m aansluit, dan gebeurt er wel iets. Dan zegt ie dat er een sd-kaart inzit. maar die zit er dus niet in .
Gast- Gast
Is het geen tomtec?
Volgens mij verkopen ze die momenteel overal als merkloos.
Volgens mij verkopen ze die momenteel overal als merkloos.
Coco- Ratel
Waar komt hij vandaan?
Coco- Ratel
Is het al gelukt?
Aziraphale- Ratel
Nee, maar ben helemaal teleurgesteld. Het scherm reageert slecht en er zaten ook al krassen op. Voor die krassen krijg ik een nieuwe opgestuurd, maar dat het scherm slecht reageert wisten zij ook niet op te lossen.
Ik ga het dus terugsturen allemaal en ga naar M.ediamarkt en koop daar een echt merk. En ik wil dat ze daar ook meteen laten zien hoe ik een externe harde schijf terug kan vinden. Dat is toch wel essentieel bij mij.
Ik ga het dus terugsturen allemaal en ga naar M.ediamarkt en koop daar een echt merk. En ik wil dat ze daar ook meteen laten zien hoe ik een externe harde schijf terug kan vinden. Dat is toch wel essentieel bij mij.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Nee, maar ben helemaal teleurgesteld. Het scherm reageert slecht en er zaten ook al krassen op. Voor die krassen krijg ik een nieuwe opgestuurd, maar dat het scherm slecht reageert wisten zij ook niet op te lossen.
Hmm, lijkt me idd een goed idee! Wat balen zeg. Ik weet van meerdere mensen dat een merkloze tablet of iig een onbekend merk niet aan de verwachtingen voldeed.
Aziraphale- Ratel
DIe man van het bedrijf snapte er niks van, want hij had nog nooit klachten over het beeldscherm gehad...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Externe harde schijf, wie heeft er een en wat voor?
» tablet, wat er op?
» Netbook of tablet?
» Netbook of tablet?
» tablet en whatsapp
» tablet, wat er op?
» Netbook of tablet?
» Netbook of tablet?
» tablet en whatsapp
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: