Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sex op de camping

+15
Summerlovin
SoGood
TukTuk
Rumble
lieke89
SarahKey
ijsjemeisje
deesje11
Arwyn
Janelie
Caramba
silly-one
Beachgirl
Zora
Purk
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sex op de camping - Pagina 2 Empty Re: Sex op de camping

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 7:42

AngelNyn schreef:
Twellie schreef:
Nucia schreef:
Break Of Day schreef:Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Ik ga na de sex trouwens wel gauw naar de wc, maar dat is om 'lekken' tegen te gaan.

Het is geen fabeltje, je plast nl. de 'vieze' bacteriën die je van je vriend gekregen hebt tijdens de sex uit.

Uhm, er komen toch geen bacterien in de plasbuis terecht Question

Denk jij dat bacteriën netjes op hun plek blijven zitten? tuurlijk kunnen daar dan wel bacteriën terecht komen:)

Goh, ik geloof het gelijk als jullie het allemaal zeggen. Het klinkt alleen zo onlogisch, die bacterien komen dus uit de plasbuis van de man, waarom veroorzaken ze daar dan geen infecties?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk zo 21 aug 2011 - 8:04

Twellie schreef:
AngelNyn schreef:
Twellie schreef:
Nucia schreef:
Break Of Day schreef:Het klinkt mij als een fabeltje in de oren.
Ik ga na de sex trouwens wel gauw naar de wc, maar dat is om 'lekken' tegen te gaan.

Het is geen fabeltje, je plast nl. de 'vieze' bacteriën die je van je vriend gekregen hebt tijdens de sex uit.

Uhm, er komen toch geen bacterien in de plasbuis terecht Question

Denk jij dat bacteriën netjes op hun plek blijven zitten? tuurlijk kunnen daar dan wel bacteriën terecht komen:)

Goh, ik geloof het gelijk als jullie het allemaal zeggen. Het klinkt alleen zo onlogisch, die bacterien komen dus uit de plasbuis van de man, waarom veroorzaken ze daar dan geen infecties?

Omdat de zuurgraad bij mannen down there heel anders is dan bij vrouwen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Salander zo 21 aug 2011 - 8:08

Als je gevoelig bent voor blaasontstekingen zou je eens D - Mannose poeder kunnen proberen, is wel vrij duur. Maar nu ik het af en toe inneem heb ik geen last meer van blaasontstekingen, terwijl voorheen elke keer na de seks. En als ik onverhoopt toch een blaasontsteking krijg neem ik het ook ipv antibiotica. Daar word ik namelijk doodziek van en dit was een prima vervanger volgens mijn huisarts.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Makamba zo 21 aug 2011 - 8:16

ijsjemeisje schreef:dit topic doet mij denken aan schuddende tenten en caravans die heen weer gaan... angel

Hahaha! Laughing
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  lieke89 zo 21 aug 2011 - 8:30

Salander schreef:Als je gevoelig bent voor blaasontstekingen zou je eens D - Mannose poeder kunnen proberen, is wel vrij duur. Maar nu ik het af en toe inneem heb ik geen last meer van blaasontstekingen, terwijl voorheen elke keer na de seks. En als ik onverhoopt toch een blaasontsteking krijg neem ik het ook ipv antibiotica. Daar word ik namelijk doodziek van en dit was een prima vervanger volgens mijn huisarts.

Dat heb ik ook geprobeerd maar bij mij hielp zelfs dat niet. Maarja volgens mij ben ik ook echt hypergevoelig ervoor. Ik heb dan ook in 10 maanden wel 24 keer blaasontsteking gehad. Ik zit nu dus al bijna een jaar preventief aan de antibiotica en zodra ik ook maar 1 pilletje vergeet is het gelijk weer raak. Maargoed, zo zie je maar dat de ene vatbaarder voor dit soort kwaaltjes is dan de ander en dat dit soort middeltjes bij de ene wel heel goed kan werken maar bij de ander helaas niet.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Makamba zo 21 aug 2011 - 21:12

Lejow schreef:Was het maar een fabeltje....

De urinebuis zit bij de vrouw heel dicht bij de vagina, en als jij gezellig aan het seksen en alles bent, gaat dat er meestal niet bepaald rustig aan toe, dus komt het een en ander nog al eens ergens langs...

Inderdaad! Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen