Zomer 2011
+15
Belle1985
Silva
Tullow
MonCheri
JD
Zwerver
Polly
rapa nui
Toet
nina
Snoes
Niki
Mizz_S
M_as
Blond
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zomer 2011
Wat is Kroatie hip!
Mijn vakantie gaat niet echt plaatsvinden in de zomer. Waarschijnlijk gaan we in april en september. In april is bestemming nog onbekend en in september gaan we naar Zuid-Frankrijk.
Mijn vakantie gaat niet echt plaatsvinden in de zomer. Waarschijnlijk gaan we in april en september. In april is bestemming nog onbekend en in september gaan we naar Zuid-Frankrijk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
In de zomer ga ik waarschijnlijk niet weg. Althans niet voor een lange periode.
Ga al in januari/februari 3 weken weg en in september ben ik ook nog van plan om er 2,5 week tussenuit te gaan.
Ga al in januari/februari 3 weken weg en in september ben ik ook nog van plan om er 2,5 week tussenuit te gaan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wij willen graag 15 dagen weg. Maar we weten nog niet zo goed waar naar toe..
Gran Canaria, Portugal, Spanje of Griekenland?
Gran Canaria, Portugal, Spanje of Griekenland?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn zomer begint al over 6 weken
Ik vertrek in februari vor 4 maanden naar Costa Rica, en kom dan in juni terug. Daarna in juli naar Frankrijk (1 of 2 weken) naar het vakantiehuis van m'n ouders, en misschien nog naar Barcelona, als m'n beste vriend daar nog zit!
Ik vertrek in februari vor 4 maanden naar Costa Rica, en kom dan in juni terug. Daarna in juli naar Frankrijk (1 of 2 weken) naar het vakantiehuis van m'n ouders, en misschien nog naar Barcelona, als m'n beste vriend daar nog zit!
Gast- Gast
toetje_ schreef:_Chance schreef:Marin schreef:Aaah niet naar Sunny Beach gaan. Volgens mij is dat echt vreselijk Paar kilometer verderop zit je al zo veel mooier (Varna, Burgas, Sozopol, Nesebar)
Ik wil komende zomer naar Amerika en misschien ook nog even Bulgarije aandoen.
Hihi maar ik ga voor het stappen hé Dan is Sunny Beach van alle bestemmingen denk ik de geschiktste.
Wij wilde daar eigenlijk ook naartoe, maar vorig jaar zijn er periodes geweest dat het daar relatief slecht weer was. (Regen en aan de koude kant voor strand/zwemmen.) Dus als jou was zou ik eerst even heel goed informeren.
Valt best mee hoor, ik heb er 3 zomers (hele zomer) gezeten en ja er is weleens slecht weer geweest maar niet dat je de hele week niet kunt zwemmen hoor!
Het heet niet voor niks Sunny Beach , en als het regent klaart het relatief snel weer op.
Ik vind Sunny beach helemaal niet vreselijk, Burgas is ook een hele leuke stad maar als je echt een stapvakantie in BUlgarije wilt kun je echt het beste naar SB gaan!
Ontopic: Ik heb nog geen flauw idee wat ik deze zomer ga doen, heeel misschien weer seizoenswerk maar dat ligt eraan of ik na de zomer meteen een baan heb.
Ik zie het wel, anders wordt het een last-minute denk ik.
Gast- Gast
Er is altijd gedonder in toeristische plaatsen.
Ja in Sunny Beach ook, daarom raadt de reisleiding je altijd aan om te pinnen bij een pinautomaat met een bank erachter, om waardevolle spullen in een kluisje te huren en 's nachts niet alleen over straat te gaan.
Alleen denken sommige toeristen (nu niet aangevallen voelen) dat het hun toch niet zal overkomen en gaan met veel geld over straat, laten waardevolle spullen op de kamer slingeren en gaan mensen 's nachts alleen naar huis.
Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld en ben er niet voor niks zo vaak geweest!
Ja in Sunny Beach ook, daarom raadt de reisleiding je altijd aan om te pinnen bij een pinautomaat met een bank erachter, om waardevolle spullen in een kluisje te huren en 's nachts niet alleen over straat te gaan.
Alleen denken sommige toeristen (nu niet aangevallen voelen) dat het hun toch niet zal overkomen en gaan met veel geld over straat, laten waardevolle spullen op de kamer slingeren en gaan mensen 's nachts alleen naar huis.
Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld en ben er niet voor niks zo vaak geweest!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Eigenlijk nergens heen omdat we in de zomer van 2012 5 weken naar Australie willen.. Maar het kriebelt toch wel erg om even een ticket via ryanair te boeken en in een flutappartementje ergens lekker aan het strand te boeken .. Misschien dat dus.. Maar we moeten het nog even overleggen. (mijn vriend en ik)
Wat toevallig!! Wij willen ook in 2012 naar Australië voor een week of 4 ( ik denk niet dat ik langer vrij kan krijgen van mijn werk)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Princess schreef:
Ik vind Sunny beach helemaal niet vreselijk, Burgas is ook een hele leuke stad maar als je echt een stapvakantie in BUlgarije wilt kun je echt het beste naar SB gaan!
Hee wat leuk nu weet ik wie jij bent
Ik ken Sunny Beach ook niet hoor, het is een vooroordeel wat ik zeg, ik hou niet van feestoorden. Ik vind de culturele plaatsjes in de buurt veel interessanter. Maar ik kan me wel voorstellen dat er daar meer criminaliteit is dan op niet toeristische plaatsen. Maar goed, dat heb je overal, in welk land dan ook.
Gast- Gast
Marin schreef:Princess schreef:
Hee wat leuk nu weet ik wie jij bent
Ik ken Sunny Beach ook niet hoor, het is een vooroordeel wat ik zeg, ik hou niet van feestoorden. Ik vind de culturele plaatsjes in de buurt veel interessanter. Maar ik kan me wel voorstellen dat er daar meer criminaliteit is dan op niet toeristische plaatsen. Maar goed, dat heb je overal, in welk land dan ook.
Haha jep
Wat je zegt over Sunny Beach klopt wel, er is niet veel meer te doen dan aan het strand liggen en feesten.
Wil je dingen zien dan moet je echt naar Nessebar, Sozopol of Burgas.
Ik heb altijd met heel veel plezier in SB gewerkt, en toen als reisleidster werkte heb ik indirect de criminaliteit ook meegemaakt.
Maar dat was ook toen ik in Hongarije werkte, en dezelfde verhalen hoorde ik van collega's van andere bestemmingen.
En omdat Bulgarije nog steeds niet heel erg bekend is als vakantieland en redelijk slecht bekend staat omdat de meeste mensen verhalen hebben gehoord over de corruptie, en de maffia en weet ik t wat nog meer, dan voel ik me altijd geroepen om te vertellen dat het er ook erg leuk kan zijn
Gast- Gast
Hahaha ja, het is ons landje he
Maar dat is ook wat ik bedoelde.. Waarom zou je in Sunny Beach gaan zitten als een paar km verderop het zo veel mooier is. Maar goed, ik weet ook wel dat sommige mensen zo'n feestvakantie willen en dan is zo'n plaats als Sunny Beach ideaal.. Dus van bijv Chance begrijp ik het dan wel, als zij niet naar andere dingen op zoek is. Maar Bulgarije is zo veel meer dan dat. En inderdaad ook zo veel meer dan die corruptie en maffia. Ja tuurlijk, ik heb nog nooit zo veel mooie auto's gezien als in Sofia en het is corrupt als de pest, maar het is ook gewoon een mooi land met potentie, cultuur, natuur, historie. (net als elk land trouwens).
Обичам България!
Edit: en terwijl ik dit schrijf is toevallig op TMF een special over Sunny Beach. Lol.
Maar dat is ook wat ik bedoelde.. Waarom zou je in Sunny Beach gaan zitten als een paar km verderop het zo veel mooier is. Maar goed, ik weet ook wel dat sommige mensen zo'n feestvakantie willen en dan is zo'n plaats als Sunny Beach ideaal.. Dus van bijv Chance begrijp ik het dan wel, als zij niet naar andere dingen op zoek is. Maar Bulgarije is zo veel meer dan dat. En inderdaad ook zo veel meer dan die corruptie en maffia. Ja tuurlijk, ik heb nog nooit zo veel mooie auto's gezien als in Sofia en het is corrupt als de pest, maar het is ook gewoon een mooi land met potentie, cultuur, natuur, historie. (net als elk land trouwens).
Обичам България!
Edit: en terwijl ik dit schrijf is toevallig op TMF een special over Sunny Beach. Lol.
Gast- Gast
Ik werk de hele zomer, zoals het nu staat. Maar in juni ga ik met mijn vriend 10 dagen naar Corfu. Ik heb er nu al heel erg zin in. We houden heel erg van wandelen en de natuur op het eiland moet schitterend zijn. Maar onlangs ben ik er ook achter gekomen dat er best wel veel (giftige) slangen zijn daar
De soorten die er zijn hebben we op Google opgezocht en die nacht had ik een nachtmerrie over slangen.
Ik hoef maar een afbeelding van een slang te zien of een slang op tv, of ik droom er al over. Heel erg is dat.
Mijn redelijke verstand zegt dat die dieren natuurlijk banger voor ons zijn als wij voor hen. (maar wat mezelf betreft weet ik dat nog zo net niet, volgens mij lacht een slang zich dood als hij mij daar tegenkomt )
Verder heb ik een rondreis door India in de planning in oktober/november (de slagen op Corfu zijn natuurlijk peanuts in vergelijking met de slangen die er in India leven ). Heb nog niet geboekt, omdat ik nog geen toestemming van mijn werkgever heb. Het wordt wel een georganiseerde rondreis, dat vind ik makkelijk en ik vind het leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
De soorten die er zijn hebben we op Google opgezocht en die nacht had ik een nachtmerrie over slangen.
Ik hoef maar een afbeelding van een slang te zien of een slang op tv, of ik droom er al over. Heel erg is dat.
Mijn redelijke verstand zegt dat die dieren natuurlijk banger voor ons zijn als wij voor hen. (maar wat mezelf betreft weet ik dat nog zo net niet, volgens mij lacht een slang zich dood als hij mij daar tegenkomt )
Verder heb ik een rondreis door India in de planning in oktober/november (de slagen op Corfu zijn natuurlijk peanuts in vergelijking met de slangen die er in India leven ). Heb nog niet geboekt, omdat ik nog geen toestemming van mijn werkgever heb. Het wordt wel een georganiseerde rondreis, dat vind ik makkelijk en ik vind het leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
Gast- Gast
Oei, ik kan misschien mee naar Curacao. Mijn ouders gaan misschien eind mei weer naar Curacao en mn moeder vroeg of ik mee wilde.
ERG leuk om weer terug te gaan.
Als ze gaan ga ik denk ik maar mee. Neem ik mijn laptopje mee en schrijf ik daar verder aan mn thesis.
ERG leuk om weer terug te gaan.
Als ze gaan ga ik denk ik maar mee. Neem ik mijn laptopje mee en schrijf ik daar verder aan mn thesis.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jippie! We gaan naar Jordanie!
mzcharlotte- Ratel
Het kostte wat overtuiging, maar dan heb je ook wat!
mzcharlotte- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Reisgenootje gezocht zomer 2011!!
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Zomer 2010
» Help mij de zomer door :p
» 'zomer' kleding
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011