DagCafé
+23
VeryCherry
Bay
Tullow
Marin
Cupcake
Qiara
Sjaantje
Burn
Chocolate Cookie
Caroow
Jordana
Lynn_
Lavendel
bolus26
Rush
Lotus_
Jade
ExpressoB
Suus
Lotus
Tiana
Bimbam
Toet
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Fietsen is ook niet zo mijn ding. Tenminste niet op de fiets die ik heb. Ik zou graag eens een andere fiets kopen waar ik verder mee kan fietsen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ja als je dat elke dag doet is het een eitje i know Maar ik fiets echt weinig omdat mijn werk er te ver voor weg is.
en lekker broodje !!
Ik zit te denken om wat lekker te gaan bakken..muffin of zo...maar we hebben alleen een dure Spar hier zitten om alles te halen...ik denk nog ff na
en lekker broodje !!
Ik zit te denken om wat lekker te gaan bakken..muffin of zo...maar we hebben alleen een dure Spar hier zitten om alles te halen...ik denk nog ff na
Gast- Gast
ach ik heb hier een nog een nieuwe fiets staan (hij is al 3 jaar oud maar heb er zo weinig op gefiets) en J heeft er al meer op gefiets als mij
Gast- Gast
Is de Spar duur ja? Ik dacht dat dat vrij goedkoop was. Heb je geen Lidl of iets in de buurt?
Gast- Gast
haha Lily dan ben ik niet zo erg
Storm nee allemaal stuk fietsen Ik denk dat ik mam straks bel of ze naar de stad wil en of ik dan hun auto mag lenen.
edit: en ja de Spar is duur hier.
Storm nee allemaal stuk fietsen Ik denk dat ik mam straks bel of ze naar de stad wil en of ik dan hun auto mag lenen.
edit: en ja de Spar is duur hier.
Gast- Gast
Ik ga M. in bed leggen, hij komt de hele tijd aanzeulen met zijn dekentje en speen teken dat hij heel moe is.
Gast- Gast
Ik krijg net bericht dat mijn pakketje op het afhaalpunt is. Die ga ik dus maar even ophalen
Lotus_- Prater
Welk topic en waar stond ie?Lily schreef:weet iemand hier waar het topic gedaanteverwisseling over ging?
Gast- Gast
Over een naamsverandering.
Lotus_- Prater
uhm juist, mag ik daar uitleg over reva
Maar ik snap niet dat je een topic opent en na een tijdje alweer de openingspost weghaalt :S
Maar ik snap niet dat je een topic opent en na een tijdje alweer de openingspost weghaalt :S
Gast- Gast
Nee denk vanwege dat ze dit neit te lang online wilde hebben staan. Dat ze dus eerst iemand anders was.
Gast- Gast
In zwangerschap en mama's en volgens mij ook in algemeen.
Lotus_- Prater
Ik pm lily en storm even. ALs het weg is wil ze het blijkbaar niet online dus zal even netjes per pm doen
Gast- Gast
Hij staat er nog gewoon hoor, Storm. Ging over een nieuwe naam van iemand. Al vind ik het wel apart om een topic te openen als het ZO geheim is dat het na paar minuten alweer weg moet. Maar ieder zn keuze
Gast- Gast
Ohja ik zie het. Wat raar dat iemand een topic opent om zich voor te stellen (vermoed ik dan) en het dan weer weghaalt??? Doe dat dan gewoon in het stel je voor topic...
Gast- Gast
juist ja dat vind ik ook het rare eraan :S open `m dan niet of laat `t langer staan dan er ook daadwerkelijk mensen kunnen lezen of reageren maja
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: