DagCafé
+23
VeryCherry
Bay
Tullow
Marin
Cupcake
Qiara
Sjaantje
Burn
Chocolate Cookie
Caroow
Jordana
Lynn_
Lavendel
bolus26
Rush
Lotus_
Jade
ExpressoB
Suus
Lotus
Tiana
Bimbam
Toet
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Mijn laatste vakantiedag vandaag! Wil nog best wel wat doen en zit ook al aangekleed en wel op de bank, maar mijn vriend ligt heel irritant nog te slapen, hij had nog geen zin om op te staan. Het enige wat ik nu dus zou kunnen doen, is alvast de woonkamer en keuken schoonmaken, maar dat wil ik nou juist nog niet, omdat we straks waarschijnlijk nog met vieze schoenen in en uit gaan lopen. Zucht.
Mijn laatste vakantiedag vandaag! Wil nog best wel wat doen en zit ook al aangekleed en wel op de bank, maar mijn vriend ligt heel irritant nog te slapen, hij had nog geen zin om op te staan. Het enige wat ik nu dus zou kunnen doen, is alvast de woonkamer en keuken schoonmaken, maar dat wil ik nou juist nog niet, omdat we straks waarschijnlijk nog met vieze schoenen in en uit gaan lopen. Zucht.
Gast- Gast
Goodmorning!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ik geloof niet dat ik daarmee goodwill creëer.Reva schreef:Bruce, bespring hem!
Belachelijk!
Gast- Gast
Ik voel me een beetje naakt! Heb geen rokje aan en normaal heb ik dat wel met dit 'jurkje'. Nu voelt het net alsof ik iets vergeet de hele tijd
Gast- Gast
Oh jemig ik ben nog niet wakker geloof ik...Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik geloof niet dat ik daarmee goodwill creëer.Reva schreef:Bruce, bespring hem!
Belachelijk!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Een jurkje met een rokje eronder?
Ja tis een tricot lang shirt/jurkje, als ik sta zeg max. 10 cm boven mn knie. Maar heb er meestal zo'n strak hema/hm rokje onder, gewoon zwart net als mn legging. Gevoelsmatig minder naakt
Gast- Gast
wat voor dilemma heb je stuiter?
Laatst aangepast door Lily op do 18 aug 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga morgen naar Castle of love. Een buitenfeest wat vanaf 13:00 uur begint tot 0:00 uur.
Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik mijn jumpsuit aantrek (is strapless)
Of mijn witte broek (skinny) en mijn strapless truitje erop.
Het word in ieder geval mooi weer dus dat is wel fijn !!!
Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik mijn jumpsuit aantrek (is strapless)
Of mijn witte broek (skinny) en mijn strapless truitje erop.
Het word in ieder geval mooi weer dus dat is wel fijn !!!
Gast- Gast
Is niet erg hoor ben het inmiddels wel gewend want je bent niet de enige !!!Lily schreef:damn het is al opgemerkt
Gast- Gast
De laatste outfit heb ik geen foto van wanneer ik het aan heb helaas.. dus dan maar even zo.
NIet quoten...
NIet quoten...
Laatst aangepast door Stuiterbal op do 18 aug 2011 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!
Stuiter, ik vind de 2e het leukst
Stuiter, ik vind de 2e het leukst
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: