DagCafé
+23
VeryCherry
Bay
Tullow
Marin
Cupcake
Qiara
Sjaantje
Burn
Chocolate Cookie
Caroow
Jordana
Lynn_
Lavendel
bolus26
Rush
Lotus_
Jade
ExpressoB
Suus
Lotus
Tiana
Bimbam
Toet
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Dus volgende week zaterdag gaan we met z'n alles bij jou achterop ! Vet cool !!!!Storm schreef:Ik kan lekker op de fiets!!!Lily schreef:ja dat vind ik wel een nadeel, als ik op stap ga moet ik dus altijd zelf rijden en kan ik dus niks drinken. Of ik moet een taxi pakken wat weer erg prijzig is.
Gast- Gast
Dat heb ik niet gezegdStuiterbal schreef:Dus volgende week zaterdag gaan we met z'n alles bij jou achterop ! Vet cool !!!!Storm schreef:Ik kan lekker op de fiets!!!Lily schreef:ja dat vind ik wel een nadeel, als ik op stap ga moet ik dus altijd zelf rijden en kan ik dus niks drinken. Of ik moet een taxi pakken wat weer erg prijzig is.
Ik zei: IK kan op de fiets!
Gast- Gast
Lily, ik doe dat ook hoor
Mijn vriend rookt ook, paar sigaretten per dag. Ik vind 't helemaal niet vies, en zelfs lekker. Ik rook zelf af en toe, meestal op feestjes. Ik zal nooit zelf sigaretten kopen, maar vind 't wel lekker. Daarom hebben wij de afspraak dat hij mij geen sigaretten aanbiedt, maar als ik zin heb in een sigaret vraag ik er gewoon om en krijg ik 't. En dat komt dus af en toe voor, dat ik dan mee rook. En anders niet. Prima deal zo.
Ik heb trouwens geprobeerd om helemaal geen sigaretten op de foto te zetten bij jullie (je man en z'n familie niet), hoop dat dat gelukt is. Dat vind ik niet zo leuk staan op foto's.
Mijn vriend rookt ook, paar sigaretten per dag. Ik vind 't helemaal niet vies, en zelfs lekker. Ik rook zelf af en toe, meestal op feestjes. Ik zal nooit zelf sigaretten kopen, maar vind 't wel lekker. Daarom hebben wij de afspraak dat hij mij geen sigaretten aanbiedt, maar als ik zin heb in een sigaret vraag ik er gewoon om en krijg ik 't. En dat komt dus af en toe voor, dat ik dan mee rook. En anders niet. Prima deal zo.
Ik heb trouwens geprobeerd om helemaal geen sigaretten op de foto te zetten bij jullie (je man en z'n familie niet), hoop dat dat gelukt is. Dat vind ik niet zo leuk staan op foto's.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lily schreef:achja ik blijf wel nuchter ook een stuk goedkoper dan als die mixjes
Gewoon een kerel treffen die je de hele avond voorziet !!
Zo kom ik in ieder geval al 7 maanden het stap leven heel goedkoop door
Gast- Gast
Ik heb nog nooit gerookt, en vind het ook echt vies. Helaas heb ik een vriend die zo'n 3 sigaretten per dag rookt, terwijl die een hele tijd gestopt was, maar de verleiding bij zijn ouders niet meer kon weerstaan (ouders en zusje roken pakje per dag?)
Gast- Gast
haha de familie van jeroen (zijn ouders+aanhang en zusje met die vriend) die roken als een ketter. Op sommige foto`s zie je ze dan ook allemaal met een sigaret staan haha. Heb er zelf niet echt heel erg op gelet moet ik zeggen.
En ik koop zelf wel een pakje maar daar doe ik dan ook superlang mee.
En had je onze openingsdans eigenlijk nog gezien? Die had je net gemist.
En ik koop zelf wel een pakje maar daar doe ik dan ook superlang mee.
En had je onze openingsdans eigenlijk nog gezien? Die had je net gemist.
Gast- Gast
Storm schreef:Dat heb ik niet gezegdStuiterbal schreef:Dus volgende week zaterdag gaan we met z'n alles bij jou achterop ! Vet cool !!!!Storm schreef:Ik kan lekker op de fiets!!!Lily schreef:ja dat vind ik wel een nadeel, als ik op stap ga moet ik dus altijd zelf rijden en kan ik dus niks drinken. Of ik moet een taxi pakken wat weer erg prijzig is.
Ik zei: IK kan op de fiets!
Hallo ik ben je vriendin hoor !!! MIJ neem je zeker mee op de fiets
Gast- Gast
Pippa, balen dat jij het vies vindt. Ik vind het gelukkig echt niet vies als ik 'm daarna zoen, dus dat scheelt.
Lily, helaas niet gezien nee. Maar heb wel een linkje op Facebook gezien, zal zo eens kijken!
Lily, helaas niet gezien nee. Maar heb wel een linkje op Facebook gezien, zal zo eens kijken!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn familie + schoonfamilie roken ook als een ketter, maar ik ben stiekem toch blij dat mijn vriend er niets van wil weten.
Gast- Gast
nee die deden we ongeveer toen jij weg was (want anders duurde de avond zolang met al die stukjes)
Gast- Gast
Over sigaretten gesproken...heb al bijna 2 weken niet gerookt en omg, ik heb toch zin in een sigaret.....
Gast- Gast
Goedemiddag dames!
Ik ben alweer 5 maandjes samen met mijn vriend!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gaat moeilijk als ik geen pakje sigaretten heb heLily schreef:dan rook je een sigaretje
Gast- Gast
Speelt er hier iemand de Sims op facebook?
Ik ben nog op zoek naar buren
Jade- Ratel
Wat heb je een leuke avatar Lily!
Jade- Ratel
Joy_ schreef:Lily, helaas niet gezien nee. Maar heb wel een linkje op Facebook gezien, zal zo eens kijken!
Ik wil ook het linkje! :)Haha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Serpentijn schreef:Speelt er hier iemand de Sims op facebook?
Oh nee ik begin er niet aan.... ik zit nu al te veel achter de pc
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Serpentijn schreef:Speelt er hier iemand de Sims op facebook?
Oh nee ik begin er niet aan.... ik zit nu al te veel achter de pc
jammer
Jade- Ratel
En we zitten niet naast elkaar..Lily schreef:haha ik wil je er best een aanbieden maar ik ben hier en jij daar ....
Gast- Gast
Serpentijn schreef:Wat heb je een leuke avatar Lily!
thanks ben het zelf haha
en voor wie het linkje vroeg:
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: