DagCafé
+23
VeryCherry
Bay
Tullow
Marin
Cupcake
Qiara
Sjaantje
Burn
Chocolate Cookie
Caroow
Jordana
Lynn_
Lavendel
bolus26
Rush
Lotus_
Jade
ExpressoB
Suus
Lotus
Tiana
Bimbam
Toet
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Nou daarom!
Laatst aangepast door Pippa op vr 19 aug 2011 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:en we hebben weer salaris jeeej
Ja, bij mij stond het er ook vanmorgen weer op Ik krijg elke 4 weken, dus is altijd even rekenen qua datum, haha.
Gast- Gast
Storm..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ja normaal moesst ik ook nog een week wachten maar doordat`m`n baas pas eind augustus terugkomt van vakantie kreeg ik het nu al. Maare ben ff buien een sigaretje roken, tot zo
Gast- Gast
Yay, volgende week wordt mijn haar rood, heb de perfecte kleur gevonden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
die rookt zelf als een ketter en vind het knap dat ik dat zo kan (gewoon af en toe een sigaretje)
Gast- Gast
Mijn vriend heeft er echt een schijthekel aan als ik rook, hij heeft zelf nog nooit gerookt/drugs gebruikt en drinkt al heel lang geen alcohol meer.
Saaie vent heb ik
Saaie vent heb ik
Gast- Gast
haha ja die van mij drinkt wel geen bier, maar drinkt elke avond een whisky cola maar mijn vent gaat eigenlijk nooit op stap e.d. daarom ben ik blij dat ik de 27e een stapdate heb
Laatst aangepast door Lily op vr 19 aug 2011 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend vind het saai dat ik niet zoveel drink
Maar als we uitgaan maak ik dat weer helemaal goed hoor
Die van mij gaat ook nooit op stap hoor, haha. Zit liever te gamen of aan zijn eigen bedrijfje te werken.Lily schreef:haha ja die van mij drinkt wel geen bier, maar drinkt elke avond een whisky cola maar mijn vent gaat eigenlijk nooit op stap e.d. daarom ben ik blij dat ik de 17e een stapdate heb
Gast- Gast
ik heb je anders niet horen klagen toen ik naast jou een sigaret opstak op de kermis en op stap...Stuiterbal schreef:roken is vies....
Gast- Gast
ja dat vind ik wel een nadeel, als ik op stap ga moet ik dus altijd zelf rijden en kan ik dus niks drinken. Of ik moet een taxi pakken wat weer erg prijzig is.
Gast- Gast
Storm schreef:ik heb je anders niet horen klagen toen ik naast jou een sigaret opstak op de kermis en op stap...Stuiterbal schreef:roken is vies....
ik klaag niet snel schattie
Gast- Gast
Ik kan lekker op de fiets!!!Lily schreef:ja dat vind ik wel een nadeel, als ik op stap ga moet ik dus altijd zelf rijden en kan ik dus niks drinken. Of ik moet een taxi pakken wat weer erg prijzig is.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: