Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg? Empty Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:43

Ga morgen lekker naar de ikea en wil weer wat bakspul hebben!
Op mijn lijstje staan in ieder geval Blanda schaaltjes..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg? Empty Re: Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 23:17

Ik heb pas een mini deegroller aangeschaft en vormpjes voor koekjes, maar dat was echt een miskoop, die vormpjes waren zo klein dat je ienie minie koekjes krijgt.

Mijn beste aankoop was een mini keukenweegschaaltje I love you

Gast
Gast

Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg? Empty Re: Wat voor bakspul hebben jullie bij de Ikea weg?

Bericht  bolus26 do 18 aug 2011 - 1:20

ik heb t taartdecoartieset gekocht met verschillende spuitmondjes. nog niet getest
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP do 18 aug 2011 - 2:06

Ik heb ook die set gekocht, maar meer voor de taartsnijder!
En de spuitmondjes zullen ook vast wel eens van pas komen, al gebruik ik tot nu toe alleen de 2 zie ik zelf gekocht heb.
Met die afstrijkdingen(of waar is het voor?) doe ik ook niks.

Verder idd de Blandaschaaltjes voor de welbekende borstentaart en ik wil ook nog eens de grote blandaschaal halen voor een zwangerebuik-taart. En ik heb de bureaumat als werkmat, echt ideaal ding!
Oja en bakken om aaaalll mijn spulletjes in op te bergen Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: