Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor gourmetstel hebben jullie?

+2
Monte
Xanna
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor gourmetstel hebben jullie? Empty Wat voor gourmetstel hebben jullie?

Bericht  Xanna za 8 okt 2011 - 1:11

Aangezien ons gourmetstel nu definitief is overleden, zijn we op zoek naar een nieuwe!

We zoeken echt iets met pannetjes (dus geen bak/grillplaat). Het mag ook een combinatie zijn van beiden, als de pannetjes maar goed warm worden en je er dus vlees in bakken (en geen half uur hoeft te wachten laughcry ).

Ik word niet echt wijs uit de revieuws op internet, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor gourmetstel hebben jullie? Empty Re: Wat voor gourmetstel hebben jullie?

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 4:20

Wij hebben er eentje van Tefal, met 6 pannetjes. Dit is hem

Wat voor gourmetstel hebben jullie? Tefal-gourmet-raclette-grill

Gast
Gast

Wat voor gourmetstel hebben jullie? Empty Re: Wat voor gourmetstel hebben jullie?

Bericht  Monte za 8 okt 2011 - 4:21

Birgit schreef:Wij hebben er eentje van Tefal, met 6 pannetjes. Dit is hem

+1, alleen dan de oudere versie
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Ella za 8 okt 2011 - 5:47

Birgit schreef:Wij hebben er eentje van Tefal, met 6 pannetjes. Dit is hem

Deze heb ik ook alleen dan voor 8 pers
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Xanna za 8 okt 2011 - 8:13

Haha, qua keuze zijn jullie eensgezind zo te zien Wink Bevalt hij ook en worden de pannetjes goed warm?

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Ella za 8 okt 2011 - 8:46

Hij bevalt zeker goed. Had hiervoor een merkloos ding en dat was echt waardeloos. Vind alleen bij deze de plaat lastig schoonmaken omdat hij niet egaal is om het zomaar te zeggen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 8:59

Wat voor gourmetstel hebben jullie? Re4550

Van Tefal, 8 persoons, en bevalt super. Het schoonmaken gaat ook erg makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco za 8 okt 2011 - 20:28

Is zo'n 8 persoons ding wel handig? Kan dan iedereen nog goed bij zijn pannetje?

Als wij met meer dan 4 gourmetten gebruiken we namelijk altijd 2 sets.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Xanna za 8 okt 2011 - 21:41

_MamaRosa_ schreef:Wat voor gourmetstel hebben jullie? Re4550

Zo'n langwerpige lijkt mij weer makkelijker dan een ronde! Heb je toevallig een type nummer of een linkje waar hij in Nederland te koop is?

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 21:53

Xanna schreef:
_MamaRosa_ schreef:Wat voor gourmetstel hebben jullie? Re4550

Zo'n langwerpige lijkt mij weer makkelijker dan een ronde! Heb je toevallig een type nummer of een linkje waar hij in Nederland te koop is?

Die hebben wij ook
Te koop bij Mediamarkt :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow za 8 okt 2011 - 21:54

Is de tefal RE6000 trouwens (die van ons), ding bevalt ideaal! Pannetjes werken goed en boven op kun je bijvoorbeeld stokbroodjes leggen ofzo.
Wij doen het vlees ook altijd in de pannetjes en niet op de grilplaat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Xanna za 8 okt 2011 - 22:03

Bedankt, lejow! Weet jij (of je vriend Wink ) of hij nog te koop is bij de MM? Ik vind overal op internet namelijk de nieuwe uitvoering, of heb jij die inmiddels ook (met het hout aan de onderkant)?

Kun jij trouwens die bakplaat erafhalen aan de bovenkant? (neem aan dat het vanuit de pannetjes wel spettert er tegenaan, of valt het mee?)

Laatst aangepast door Xanna op za 8 okt 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 22:10

http://www.vergelijk.be/fondue_gourmet/tefal/re_4550/

Geen idee of deze nog te koop zijn verder, online blijkbaar wel.

Het is de Tefal RE 4550

Gast
Gast

Bericht  Xanna za 8 okt 2011 - 22:14

Bedankt voor de link MamaRosa! Gebruiken jullie de pannetjes ook om vlees in te bakken? Of gebruik je echt de plaat bovenop? Kun je die plaat er trouwens afhalen om schoon te maken?

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Caramba za 8 okt 2011 - 22:35

Wat voor gourmetstel hebben jullie? 9000000011501409
Deze hebben wij.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 6:25

Deze!

Wat voor gourmetstel hebben jullie? 9000000011501411

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 6:29

Ik heb met die van ons nog nooit problemen gehad en de pannetjes worden veel gebruikt. Om eitjes of pannenkoeken te maken of voor uitjes en/of paprika op te warmen. Het enige vlees wat hier in de pannetjes gaat is shoarmavlees, de rest gaat gewoon boven op de plaat. Plaat kun je er makkelijk vanaf halen en ik krijg hem altijd goed schoon.

Gast
Gast

Bericht  Xanna zo 9 okt 2011 - 9:14

HeartBeat schreef:Deze!

Mijn ouders hebben de Jan des Bouvrie uitvoering ervan (volgens mij is die net anders dan de jouwe? lijkt er wel veel op!) maar hun ervaring is dat de pannetjes onder niet goed verwarmen en er dus geen vlees in te bakken is. Is dat jouw ervaring ook?

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Xanna zo 9 okt 2011 - 9:15

Birgit schreef:Ik heb met die van ons nog nooit problemen gehad en de pannetjes worden veel gebruikt. Om eitjes of pannenkoeken te maken of voor uitjes en/of paprika op te warmen. Het enige vlees wat hier in de pannetjes gaat is shoarmavlees, de rest gaat gewoon boven op de plaat. Plaat kun je er makkelijk vanaf halen en ik krijg hem altijd goed schoon.

Wat voor gourmetstel heb jij Birgit?

Xanna
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 9:37

Xanna schreef:
Birgit schreef:Ik heb met die van ons nog nooit problemen gehad en de pannetjes worden veel gebruikt. Om eitjes of pannenkoeken te maken of voor uitjes en/of paprika op te warmen. Het enige vlees wat hier in de pannetjes gaat is shoarmavlees, de rest gaat gewoon boven op de plaat. Plaat kun je er makkelijk vanaf halen en ik krijg hem altijd goed schoon.

Wat voor gourmetstel heb jij Birgit?

Ik was de 1e die reageerde in je topic Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 18:10

@Xanna: De plaat kan eraf ja, en is echt heel makkelijk schoon te maken. Ik doe 'm ook in de vaatwasser als het ergste vuil er af is.
De pannetjes worden goed heet, maar wij gebruiken daarvoor toch meestal de bovenkant. De pannetjes gebruiken we voor pannekoekjes, of de kinderen hebben hun vlees erin.

Weet niet meer wie het vroeg, maar als wij met 8 personen zijn, hebben wij er meestal ook wel een stelletje bij, maar we hebben het ook wel eens met 1 gedaan, en dat ging prima. Ok, je moet over elkaar heen rekken soms, maar er is altijd wel iemand die even het vlees draait.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:19

Xanna schreef:
HeartBeat schreef:Deze!

Mijn ouders hebben de Jan des Bouvrie uitvoering ervan (volgens mij is die net anders dan de jouwe? lijkt er wel veel op!) maar hun ervaring is dat de pannetjes onder niet goed verwarmen en er dus geen vlees in te bakken is. Is dat jouw ervaring ook?

Oh ja die jan de bouvrie heb ik zag ik gister Very Happy haha

wat betreft de pannetjes, weet ik 't echt niet, gezien we die zoiezo niet gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 10 okt 2011 - 5:58

Xanna schreef:Bedankt, lejow! Weet jij (of je vriend Wink ) of hij nog te koop is bij de MM? Ik vind overal op internet namelijk de nieuwe uitvoering, of heb jij die inmiddels ook (met het hout aan de onderkant)?

Kun jij trouwens die bakplaat erafhalen aan de bovenkant? (neem aan dat het vanuit de pannetjes wel spettert er tegenaan, of valt het mee?)

Ja wij hebben ook met hout, is nog te koop bij de MM!
Ja, bakplaat kan er af smile
Ding is echt heel fijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: