brainstormt iemand mee? overleden tante.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
brainstormt iemand mee? overleden tante.
Hoi allemaal. Vannacht is mijn lieve tante veel te jong en plotseling overleden. Haar zoon (mijn neefje) is enig kind en heeft geen broers/zusjes zoals de rest van de familie die hem ondersteunen. Hij staat er nu alleen voor met mijn oom. Hij is 20 jaar. Ik mag hem graag, het is een gevoelige, lieve kerel. Ik zou heel graag samen met een ander neefje een bepaald gebaar naar hem toe geven, om hem te laten weten dat hij er niet alleen voorstaat. Maar ik heb geen idee hoe of wat. Ik wil hem ook best helpen. Een simpele kaart is het meest voor de hand liggende, maar ik wil nog even nadenken of er nog andere alternatieven zijn. Brainstormt iemand met me mee? Hij woont overigens niet bij me in de buurt en volgende week zal de begrafenis zijn.
Gast- Gast
Re: brainstormt iemand mee? overleden tante.
Een mooie foto in een lijstje voor op een nachtkastje is vaak wel een bescheiden maar gewaardeerd cadeau, maar kan in dit geval misschien ook wat te vroeg zijn.
Gast- Gast
Lief idee inderdaad maar misschien heb ik het niet duidelijk omschreven...ik zoek een gebaar hem te laten weten dat wij neef en nicht er voor hem willen zijn als een broer/zus...dat hij niet alleen is.
Gast- Gast
Liedje sturen? Dat is ook vaak klein maar kan zoooveel zeggen
Gast- Gast
Zero schreef:
Liedje sturen? Dat is ook vaak klein maar kan zoooveel zeggen
Die vind ik wel mooi...
Gast- Gast
Ik zou het denk ik gewoon zeggen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
+1 en hem zoveel mogelijk helpen, als daar de behoefte naar is.Melis_je schreef:Ik zou het denk ik gewoon zeggen.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
We hebben bedacht dat we hem over een maand of 2 een weekendje of dagje ergens mee naartoe nemen...gewoon wat leuks doen...praten...lol maken....moral support en dat we hem dat dan 'geven'. Is dat iets? En nu gewoon aanbieden of we iets kunnen doen.
Gast- Gast
Charlie schreef:We hebben bedacht dat we hem over een maand of 2 een weekendje of dagje ergens mee naartoe nemen...gewoon wat leuks doen...praten...lol maken....moral support en dat we hem dat dan 'geven'. Is dat iets? En nu gewoon aanbieden of we iets kunnen doen.
Ik vind van wel. Het is zoveel waardevoller om er over een tijdje nog te zijn. NU krijgt hij genoeg mensen aan zijn deur die allemaal zeggen "als er iets is, kun je bellen he'. Ja hoela: de meeste mensen die dat zeggen, blijk je niks aan te hebben.
Dus ik zou gewoon er voor hem zijn, hem laten weten dat je niet zomaar weggaat en over twee maanden ook écht meenemen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Aan overleden iemand denken
» Ik ben tante!
» Peetoom/-tante
» Ik ben tante geworden!
» Ik word tante :)
» Ik ben tante!
» Peetoom/-tante