Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

brainstormt iemand mee? overleden tante.

3 plaatsers

Ga naar beneden

brainstormt iemand mee? overleden tante. Empty brainstormt iemand mee? overleden tante.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:31

Hoi allemaal. Vannacht is mijn lieve tante veel te jong en plotseling overleden. Haar zoon (mijn neefje) is enig kind en heeft geen broers/zusjes zoals de rest van de familie die hem ondersteunen. Hij staat er nu alleen voor met mijn oom. Hij is 20 jaar. Ik mag hem graag, het is een gevoelige, lieve kerel. Ik zou heel graag samen met een ander neefje een bepaald gebaar naar hem toe geven, om hem te laten weten dat hij er niet alleen voorstaat. Maar ik heb geen idee hoe of wat. Ik wil hem ook best helpen. Een simpele kaart is het meest voor de hand liggende, maar ik wil nog even nadenken of er nog andere alternatieven zijn. Brainstormt iemand met me mee? Hij woont overigens niet bij me in de buurt en volgende week zal de begrafenis zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

brainstormt iemand mee? overleden tante. Empty Re: brainstormt iemand mee? overleden tante.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:40

Een mooie foto in een lijstje voor op een nachtkastje is vaak wel een bescheiden maar gewaardeerd cadeau, maar kan in dit geval misschien ook wat te vroeg zijn.

Gast
Gast

brainstormt iemand mee? overleden tante. Empty Re: brainstormt iemand mee? overleden tante.

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:41

Lief idee inderdaad maar misschien heb ik het niet duidelijk omschreven...ik zoek een gebaar hem te laten weten dat wij neef en nicht er voor hem willen zijn als een broer/zus...dat hij niet alleen is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:42

Liedje sturen? Dat is ook vaak klein maar kan zoooveel zeggen

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 0:43

Zero schreef:
Liedje sturen? Dat is ook vaak klein maar kan zoooveel zeggen

Die vind ik wel mooi...

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 17 aug 2011 - 1:01

Ik zou het denk ik gewoon zeggen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:04

Melis_je schreef:Ik zou het denk ik gewoon zeggen.
+1 en hem zoveel mogelijk helpen, als daar de behoefte naar is.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 17 aug 2011 - 1:17

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 1:18

We hebben bedacht dat we hem over een maand of 2 een weekendje of dagje ergens mee naartoe nemen...gewoon wat leuks doen...praten...lol maken....moral support en dat we hem dat dan 'geven'. Is dat iets? En nu gewoon aanbieden of we iets kunnen doen.

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 17 aug 2011 - 20:19

Charlie schreef:We hebben bedacht dat we hem over een maand of 2 een weekendje of dagje ergens mee naartoe nemen...gewoon wat leuks doen...praten...lol maken....moral support en dat we hem dat dan 'geven'. Is dat iets? En nu gewoon aanbieden of we iets kunnen doen.

Ik vind van wel. Het is zoveel waardevoller om er over een tijdje nog te zijn. NU krijgt hij genoeg mensen aan zijn deur die allemaal zeggen "als er iets is, kun je bellen he'. Ja hoela: de meeste mensen die dat zeggen, blijk je niks aan te hebben.

Dus ik zou gewoon er voor hem zijn, hem laten weten dat je niet zomaar weggaat en over twee maanden ook écht meenemen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: