Tot wanneer in de kinderstoel?
+6
Dolphinne
Thunder
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
loesje
Darius
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tot wanneer in de kinderstoel?
Tot welke leeftijd zit jullie kindje in de kinderstoel aan tafel? Laurens heeft er wat genoeg van maar hij past niet op een gewone stoel. Een kussen glijdt steeds weg. Iemand een oplossing hiervoor?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Tot wanneer in de kinderstoel?
een zitverhoger?
http://online.kruidvat.nl/categorie/40981-41009/Kinderstoelenenwipstoelen.html?navigationid=13980000000560&parentid=13980000000115&token=-1
http://online.kruidvat.nl/categorie/40981-41009/Kinderstoelenenwipstoelen.html?navigationid=13980000000560&parentid=13980000000115&token=-1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:een zitverhoger?
Uhm? die zijn voor in de auto
Je hebt inderdaad zitverhogers voor op de stoel. Weet alleen niet of het wat is.
Gast- Gast
Jesper heeft een meegroeistoel en zit nu zonder 'tuig'. Hij kan er zelf in en uit klimmen. Ik vind dat voor nu wel ideaal.
Een gewone stoel is voor hem inderdaad ook echt nog te laag.
Een gewone stoel is voor hem inderdaad ook echt nog te laag.
Gast- Gast
Wij hebben de tripp trapp, en daar zit ze nu nog goed in.
We hebben de babyset eruit gehaald. Dus alleen nog een gesp tussen haar beentjes, en eentje voor haar langs.
(zoals het eerste plaatje, alleen is de rugleuning niet verhoogd en geen kussentjes meer)
Als ze straks wat groter is, kunnen de gesp tussen de benen, en de beugel voorlangs er ook af. (zoals het 2de plaatje)
Dan zit ze gewoon op een stoel, alleen is hij wel veel hoger. DUs dan kan ze er wel goed bij zitten.
Ik vind het echt een ideale stoel. Zou geen andere meer willen, en voor de tweede uk komt er weer zon stoel!
We hebben de babyset eruit gehaald. Dus alleen nog een gesp tussen haar beentjes, en eentje voor haar langs.
(zoals het eerste plaatje, alleen is de rugleuning niet verhoogd en geen kussentjes meer)
Als ze straks wat groter is, kunnen de gesp tussen de benen, en de beugel voorlangs er ook af. (zoals het 2de plaatje)
Dan zit ze gewoon op een stoel, alleen is hij wel veel hoger. DUs dan kan ze er wel goed bij zitten.
Ik vind het echt een ideale stoel. Zou geen andere meer willen, en voor de tweede uk komt er weer zon stoel!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Wij hebben de tripp trapp, en daar zit ze nu nog goed in.
+1
Wij hebben allen de oude tripp trapp maar ze zit er nog goed in. Vind hem ideaal voor D. kopen we deze ook of de goedkopere versie.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Prénatal verkoopt stoelverhogers die je vast kunt gespen aan je gewone stoel. Zo schuift je kussen nooit weg en hij is op te vouwen (dicht te ritsen) tot een tas.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb ook de trip trap. Die staat nu zonder beugel etc gewoon aan tafel. Hij kan er dan gewoon zelf op en af, maar de zitting is hoger dan een gewone stoel en hij heeft nog een steunplank voor zijn voeten.
Hij zit ook wel eens gewoon aan tafel (buiten bijv. of een terrasje etc). Dan laat ik hem meestal op zijn knieën zitten, dan zit hij ook net wat hoger en kan hij beter bij de tafel.
Hij zit ook wel eens gewoon aan tafel (buiten bijv. of een terrasje etc). Dan laat ik hem meestal op zijn knieën zitten, dan zit hij ook net wat hoger en kan hij beter bij de tafel.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
O, dan ga ik eens kijken voor zo'n zitverhoger bij de Prenatal. Tripptrapstoelen vind ik persoonlijk niet mooi en ook te duur....
Darius- Ratel
Wij hebben deze sinds een half jaar ongeveer (dus vanaf dat ze 2,5 is):
Gast- Gast
Wij hebben ook een trip trap. Ze zit hier al een hele tijd in zonder beugel, dus ze klimt er zelf in en uit. Maarja die vind je niet mooi lees ik net, dus dan heb je eigenlijk niks aan dit bericht.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Bij Ikea zag ik ook van die 'barkrukjes' voor kinderen, die verhoogde stoeltjes. Daar ga ik ook eens voor kijken!
Darius- Ratel
Darius schreef:Bij Ikea zag ik ook van die 'barkrukjes' voor kinderen, die verhoogde stoeltjes. Daar ga ik ook eens voor kijken!
Tsss..lees mijn post eens
Gast- Gast
Wij hebben een soort van trip trap en hier zitten ze allebei op hun eigen stoel. De oudste is 4 maar op een gewone stoel komt ze niet bij de tafel.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Minneke schreef:Darius schreef:Bij Ikea zag ik ook van die 'barkrukjes' voor kinderen, die verhoogde stoeltjes. Daar ga ik ook eens voor kijken!
Tsss..lees mijn post eens
Darius- Ratel
Rataplan schreef:Prénatal verkoopt stoelverhogers die je vast kunt gespen aan je gewone stoel. Zo schuift je kussen nooit weg en hij is op te vouwen (dicht te ritsen) tot een tas.
Deze hebben wij ook, ideaal. A. vind het helemaal geweldig dat ze op de grote stoel mag zitten, en hij is makkelijk mee te nemen.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Dolphinne schreef:Ik heb ook de trip trap. Die staat nu zonder beugel etc gewoon aan tafel. Hij kan er dan gewoon zelf op en af, maar de zitting is hoger dan een gewone stoel en hij heeft nog een steunplank voor zijn voeten.
Zo doen wij het ook sinds een maand of 2.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer in een kinderstoel
» Vanaf wanneer in de kinderstoel?
» Welke kinderstoel en vanaf wanneer?
» wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?
» Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?
» Vanaf wanneer in de kinderstoel?
» Welke kinderstoel en vanaf wanneer?
» wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?
» Welke kinderstoel en vanaf wanneer zat je kindje er in?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: