Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

+4
Sterrin_
catgirl85
Jasmine
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  duckie do 4 apr 2013 - 1:40

vanaf wanneer gebruik je niet meer een echte kinderstoel maar gaat je kindje op een juniorstoel of in de gewone stoel? wij hebben nu een triptrap en ik merk dat A dat niet echt leuk vind om er in te gaan het is elke keer drama, maar vanaf wanneer haal je die babyset eraf en laat je ze net als op een gewone stoel zitten zeg maar?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Jasmine do 4 apr 2013 - 1:43

Hier zit ze al zeker 4 maanden zonder riempjes of iets dergelijks. Ze zit dus nog wel in de kinderstoel, maar wel helemaal los.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  catgirl85 do 4 apr 2013 - 1:46

We hebben een nuna kinderstoel en sinds deze week het babystuk eraf gehaald. Maar ze kan er niet zelf op of af, dus echt een voordeel is het nog niet. Als ze er niet meer in wil, zou ik gewoon proberen het eraf te halen. Is toch veel leuker om er zelf op en af te klimmen smile en dat is het voordeel van zo'n meegroeistoel vind ik.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Sterrin_ do 4 apr 2013 - 1:49

Hier zitten de jongste 2 regelmatig op hun knieen op een gewone stoel. Het is anders elke keer strijd en daar pas ik voor. Zo eten ze ook netjes en blijft het gezellig.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Pussycat do 4 apr 2013 - 1:49

Hier klimt ze ook al een poosje zelf op haar stoel. Ik mag haar niet meer helpen. Het babyzitje is er al een poos vanaf geen idee hoelang wel al een aantal maanden.

Wel gaat ze nog vast met een riempje, maar dat is omdat ze dat zelf wil haha nodig is het niet want ze blijft rustig zitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Pink! do 4 apr 2013 - 2:46

Bij de oudste hebben we met 1,5 alles eraf gehaald en klom hij zelf op de stoel.
Bij de jongste hebben we alleen nog riempje om anders klimt ze op tafel smile

Ik zou dus dat baby ding eraf halen, ze is toch oud genoeg om los op de stoel te zitten?
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Shopaholic do 4 apr 2013 - 4:00

Hier zit ze ook al meer als een jaar wel zonder beugels etc.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  PiP do 4 apr 2013 - 8:24

Volgens mij zat F toen ook al een poos niet meer in de babyzet, denk dat ze anderhalf a 2 jaar was.
Ze zit sinds dat S in de kinderstoel zit op een gewone stoel op haar knieen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel? Empty Re: wanneer in gewone/junior stoel ipv kinderstoel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum