Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

+17
Dolphinne
Mida4you
Bruintje Beer
pindaatje
M@niek
Flemy
Bloem86
Flip Fluitketel
kletskousje
loesje
Jelin
Liadan
LMCurious
-Ieniemienie-
Tania
Printje
Darius
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:13

Hoe krijgen jullie de kinderen zo vroeg in bed (18.30/19.00) als je zelf moet werken en daarna nog moet koken enzo?

Mijn zoon ligt nu meestal pas rond 21uur in bed. Dit vind ik veel te laat maar hij heeft gewoon zoveel energie. Het zal vast veranderen zodra hij naar school gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Dolphinne di 16 aug 2011 - 9:48

Mijn zoontje ligt meestal rond 19.30/20.00 uur in bed.
Hij slaapt dan vaak binnen 10 minuten (dan is het in elk geval stil op zijn kamertje).

Alleen op vakantie maakt hij er een potje van en wilde hij niet gaan slapen. Hij lag er dan meestal rond half 9 in en dan kon hij nog rustig een uur liggen roepen, huilen en krijsen tot hij ging slapen. Hij wilde er dan liever bij blijven ipv gaan slapen ondanks dat hij doodmoe was. Hij verzon ook steeds weer redenen waarom hij niet kon/wilde slapen. Maar als je hem dan bijv een slok water gaf wilde hij het niet opdrinken. Maar loop je weer weg roept hij opnieuw om water etc.

De eerste dagen thuis had hij dit ook nog, maar daarna ging dat gelukkig weer beter en slaapt hij weer normaal.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 11:17

Elodie schreef:Hoe krijgen jullie de kinderen zo vroeg in bed (18.30/19.00) als je zelf moet werken en daarna nog moet koken enzo?

Mijn zoon ligt nu meestal pas rond 21uur in bed. Dit vind ik veel te laat maar hij heeft gewoon zoveel energie. Het zal vast veranderen zodra hij naar school gaat.

Mijn vriend is meestal rond 16.30 thuis, gaat dan douchen en haalt tegen vijven onze dochter op. Dan een half uurtje koken, dan eten en dan is het pas een uur of zes. Dan gaat ze nog een half uurtje spelen, dan krijgt ze de fles en dan 19.00 naar bed. Ikzelf ben pas veel later thuis dan mijn vriend en zie mijn dochter 's avonds vaak niet eens meer, we hebben gewoon het geluk dat mijn vriend zo vroeg thuis is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Mida4you di 16 aug 2011 - 19:22

Wij zijn zelf ook laat thuis ( meestal rond 18.00 uur of 18.30 ) Dan nemen de alle tijd nog om lekker te knuffelen met onze dochter of even te spelen en de één geeft dan een fles en de andere gaat koken. Wij eten ook meestal pas rond 19.30 omdat het soms niet anders is.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Pandora di 16 aug 2011 - 20:55

Wij gaan rond 19.15 naar boven, even lekker douchen, spelen, pyamaatje aantrekken, verhaaltje lezen, liedje zingen en dan is het ondertussen ongeveer 19.45 voordat ze in haar bedje ligt.
Zodra ik de kamer uitloop huilt/protesteert ze even, meestal blijf ik dan nog even boven om de badkamer op te ruimen o.i.d. Als ik na 5 minuutjes naar beneden ga kijk ik nog even bij haar om het hoekje en 9 van de 10 keer slaapt ze dan al.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Pandora di 16 aug 2011 - 20:58

Mirjam4you schreef:Wij zijn zelf ook laat thuis ( meestal rond 18.00 uur of 18.30 ) Dan nemen de alle tijd nog om lekker te knuffelen met onze dochter of even te spelen en de één geeft dan een fles en de andere gaat koken. Wij eten ook meestal pas rond 19.30 omdat het soms niet anders is.

Maar hoe laat gaat je dochtertje dan naar bed? En eet ze niet met jullie mee? Omdat je zegt dat één van jullie haar een fles geeft, F.ardau krijgt sinds kort 's avonds geen fles meer en dat gaat tot nu toe best goed.
Om 18.00 warm eten met een toetje.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 21:10

Thije slaapt meestal nog voordat je de deur van zijn kamertje uitloopt. Heerlijk is dat! Je legt hem er in, hij doet zijn duim in zijn mond, gooit zijn kont omhoog en slaapt. (Tenzij hij zijn middagslaapje te laat heeft gedaan, dan gaat het wat moeizamer tegenwoordig.) Normaal gesproken ligt hij er tussen 19.00-19.30 uur in.

Bij Fenne is het elke dag anders, hangt heel erg van de dag af. Soms is ze nog een uur aan het zingen, haar konijn aan het voorlezen of anderszins aan het geiten. De andere keer is ze in twee minuten in slaap gevallen. Ze gaat tussen 19.30-20.15 uur naar bed normaal gesproken (in de winter wat vroeger dan in de zomer trouwens).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Mida4you di 16 aug 2011 - 21:26

Pandora schreef:
Mirjam4you schreef:Wij zijn zelf ook laat thuis ( meestal rond 18.00 uur of 18.30 ) Dan nemen de alle tijd nog om lekker te knuffelen met onze dochter of even te spelen en de één geeft dan een fles en de andere gaat koken. Wij eten ook meestal pas rond 19.30 omdat het soms niet anders is.

Maar hoe laat gaat je dochtertje dan naar bed? En eet ze niet met jullie mee? Omdat je zegt dat één van jullie haar een fles geeft, F.ardau krijgt sinds kort 's avonds geen fles meer en dat gaat tot nu toe best goed.
Om 18.00 warm eten met een toetje.

Ons dochtertje gaat rond 19.00 uur naar bed en dan is ze ook echt moe! Ze kan helaas niet met ons mee eten. Dat houdt in dat ze pas rond 18.45 kan eten en dat is veel te laat. Het is helaas niet anders, en we vinden het heel jammer dat we niet samen kunnen eten. En omdat ze voor ons eet krijgt ze haar avondeten rond 17.15 uur. Alleen in het weekend eten we samen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  LotteK di 16 aug 2011 - 22:24

Dit is heel wisselind, soms is S.meteen stil en soms kan het ook wel anderhalf uur duren en alles wat daar tussen in zit haha. Ze moppert dan gelukkig niet, het echt alleen kletsen en zingen.

J. slaapt nu meestal na 5 minuten.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  holaagirl wo 17 aug 2011 - 7:23

M@niek schreef:Wat een heerlijke kindjes die gewoon al om half 8 gaan slapen! Nou die van mij gaat pas om 9uur naar bed, anders is het een grote krijsboel! Moet ik er wel bij zeggen dat ze smorgens wel altijd wat langer slaapt (tot half 10).

wat langer?.....* zucht*....
Ik zou er héél wat voor over hebben...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  sheila123 wo 17 aug 2011 - 7:41

holaagirl schreef:
M@niek schreef:Wat een heerlijke kindjes die gewoon al om half 8 gaan slapen! Nou die van mij gaat pas om 9uur naar bed, anders is het een grote krijsboel! Moet ik er wel bij zeggen dat ze smorgens wel altijd wat langer slaapt (tot half 10).

wat langer?.....* zucht*....
Ik zou er héél wat voor over hebben...
Uitslapen tot half 10???? :shock: Dat is hier nog nooit gebeurt haha! Hier is het slapen wisselend bij de oudste. Die gaat meestal tussen half 8 en 8 naar bed,soms is ze met 1 minuut vertrokken en de andere keer is ze nog een uur aan het zingen en kletsen. Ligt er echt aan dus. Kleine meid gaat rond de zelfde tijd naar bed en slaapt meestal binnen 5 minuutjes al.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes? - Pagina 2 Empty Re: Nav: hoe laat SLAPEN jullie kindjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum