DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Rush schreef:Ja, kan je er geen plantenbak opzetten? Vaas? Standaard onderzettter? Kaars?
Haha, dat past geen van alle op die plek, want het is de zijkant van de tafel, in het midden, daar stond mijn voet met nagellakken En ik denk dat het erg opvalt als we inééns onderzetters gebruiken. Ach, ik wilde toch een nieuwe tafel
Gast- Gast
Suus schreef:Misschien juist wel mooi, wit met een blauwige waas
Haha. Had ik het beter met oranje kunnen doen, dat zou beter bij het huis passen
Gast- Gast
Pippa schreef:Suus schreef:Misschien juist wel mooi, wit met een blauwige waas
Haha. Had ik het beter met oranje kunnen doen, dat zou beter bij het huis passen
Ga je er nog even met oranje overheen
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Pippa schreef:Suus schreef:Misschien juist wel mooi, wit met een blauwige waas
Die kleur heb ik niet als nagellak
Gast- Gast
Pippa schreef:Rush schreef:Ja, kan je er geen plantenbak opzetten? Vaas? Standaard onderzettter? Kaars?
Haha, dat past geen van alle op die plek, want het is de zijkant van de tafel, in het midden, daar stond mijn voet met nagellakken En ik denk dat het erg opvalt als we inééns onderzetters gebruiken. Ach, ik wilde toch een nieuwe tafel
Had hem dan meteen helemaal blauw gemaakt Ach je hebt wel een goede reden voor een nieuwe tafel nu
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Qiara schreef:Pippa schreef:Suus schreef:Misschien juist wel mooi, wit met een blauwige waas
Die kleur heb ik niet als nagellak
Lenen?
Chocolate Cookie- Ratel
Storm schreef:Ja, absoluut het is heel vervelend! Zeker als je je er zo op verheugt. En ik snap dat ze boos is, maar met dreigen verander je (volgens mij) niks aan de situatie.Pippa schreef:Storm schreef:Joontjuh, mag ik eerlijk zijn? Ik vind het niet zo gepast wat je vriend heeft gedaan. Jullie zouden 1 augustus de sleutel krijgen, en dat wordt dus waarschijnlijk volgende week. Dus 3 weken vertraging. Heel vervelend allemaal, maar dreigen met politie e.d daar schiet je waarschijnlijk ook niet veel mee op.
Maar afspraak is afspraak toch, dan vind ik een week al vervelend, maar als het dan 3! weken wordt.
Nou weer meer nieuws...
De notaris kan de curator niet bereiken en nu zijn de bank aan het proberen, want dat zijn de schuldeisers.
Morgenvroeg gaan we toch naar de notaris, voor ons samenlevingscontract en de hypotheekakte alvast.
Nu blijkt dat als er morgen geen sleutel voor ons is, dat we ingebrekestelling gaan opstellen, het enige nadeel hiervan is dat die mensen dan nog 8 dagen hebben, kortom, krijgen we nog niks.
Nu hebben we leuke meubels op marktplaats gezien, welliswaar nieuw, maar waar maar 1 set van is. Mocht dit straks verkocht zijn, zijn dit kosten die we, zo werd gezegd, op hen o.a. kunnen gaan verhalen.
Ik wacht maar weer af, maar baal enorm, intussen wel gekalmeerd en een stuk meer gerelativeerd, maar toch.
@ Pippa, inderdaad, het is al vanaf het begin ge-etter. we moesten steeds achter iedereen aanbellen. Dus achter de makelaar, zodat die de curator achter de vodden aanzat, achter de bank, omdat ze niet opschoten metde hypotheek en verzekeringen regelen enz. Dit erbij is de zoveelste opstapeling en het ligt dus bij de curator die opeens niet te bereiken is...
@ Storm, hij zal het vast netter verwoord hebben hoor, maar dreigen helpt nu in dit geval wel het beste blijkt... Ze waren opeens heel snel met regelen bij de makelaar en de notaris en alles word uit de kast getrokken nu.
Maar ik heb hem van mijn opa & oma gehad, dus eigenlijk kunnen we het nog niet maken
Gast- Gast
Zilver* schreef:Joontjuh,Vervelend allemaal zeg. Wanneer moet je je eigen huis uit?
Niet, want wij wonen beide nog bij onze ouders. Na 9 jaar gaan we eindelijk samenwonen.
Pippa schreef:Die kleur heb ik niet als nagellak
Hup, naar de winkel!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Kan je die tafel niet ergens anders beter gebruiken? Uhm, in de schuur ofzo?Pippa schreef:Maar ik heb hem van mijn opa & oma gehad, dus eigenlijk kunnen we het nog niet maken
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Kan je die tafel niet ergens anders beter gebruiken? Uhm, in de schuur ofzo?Pippa schreef:Maar ik heb hem van mijn opa & oma gehad, dus eigenlijk kunnen we het nog niet maken
Ik woon op de eerste verdieping haha, geen schuur, en op het balkon past die niet
Gast- Gast
Ik ga morgen naar de kapper maar weet totaal niet wat ik wil
Wel of niet pony?
Blond of andere kleur?
Laten groeien of toch maar weer een stuk eraf?
Wel of niet pony?
Blond of andere kleur?
Gast- Gast
Hij kan wel over het balkon dan toch?Pippa schreef:Rush schreef:Kan je die tafel niet ergens anders beter gebruiken? Uhm, in de schuur ofzo?Pippa schreef:Maar ik heb hem van mijn opa & oma gehad, dus eigenlijk kunnen we het nog niet maken
Ik woon op de eerste verdieping haha, geen schuur, en op het balkon past die niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daisy schreef:Ik ga morgen naar de kapper maar weet totaal niet wat ik wil
Wel of niet pony?
Blond of andere kleur?
Hoe heb je het nu?
Chocolate Cookie- Ratel
Misschien een schuine pony? Ander kleurtje lijkt me ook wel erg leuk bij jou... Al weet ik niet zo goed wat. Wel een warme kleur denk ik!
Chocolate Cookie- Ratel
Wat leuk Lily!!!
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40