DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Rustig hier, zeg
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgeeen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lily: Ah wat een pech! Ik kan daar altijd zoooo van balen!
Haha eerst post je; druk dagje en later rustig hier
Ben nu net aangekleed en heb echt zoiets van BLUHHHHHHHHHHH
Haha eerst post je; druk dagje en later rustig hier
Ben nu net aangekleed en heb echt zoiets van BLUHHHHHHHHHHH
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ja ik heb het opzich wel druk, werken tot 18u (maar op het werk en in het dagcafe is het rustig) en daarna in belgie tanken, dan nog naar m`n ouders de diertjes verzorgen dan nog snel eten en omkleden en om 19u word ik alweer verwacht om bloemen te plukken (wat ik waarschijnlijk niet ga halen)
En ja ben helemaal verliefd op die schoenen heb al gemaild maar het is oude collectie en kan ze nergens op internet vinden. Kan geen plaatje plakken maar hier de link: http://www.shoehoo.nl/damesschoenen/blauw-mjus-enkellaars/5759?img=9777
Hoe komt het dat je je blugh voelt, of gewoon eens zo`n dag
En ja ben helemaal verliefd op die schoenen heb al gemaild maar het is oude collectie en kan ze nergens op internet vinden. Kan geen plaatje plakken maar hier de link: http://www.shoehoo.nl/damesschoenen/blauw-mjus-enkellaars/5759?img=9777
Hoe komt het dat je je blugh voelt, of gewoon eens zo`n dag
Gast- Gast
Ik wil ook even mee kletsen
Ik heb namelijk zo'n super leuk weekend gehad. M'n vriend kwam namelijk naar m'n moeder's huis toe om de familie te ontmoeten, en het ging zo goed. Het was echt zo'n heerlijk ongedwongen sfeer, broertje en vriend konden 't heel goed met elkaar vinden (zelfde humor), en m'n moeder was ook helemaal weg van hem. Andersom vond hij het ook heel leuk! En gisteren mijn stad laten zien waar ik opgegroeid ben, en heeft ie m'n zus ook nog even ontmoet. En toen samen in de auto terug naar zijn huis en daar nog heerlijk avondje gehad.
En nu ben ik weer thuis en ga ik vanavond met een vriendin naar London! We gaan namelijk naar een concert van een Amerikaanse countryzanger die helemaal niet echt bekend in NL is, maar wel in London speelt. Super leuk, even paar daagjes weer daar heen en portie London krijgen
Ik heb namelijk zo'n super leuk weekend gehad. M'n vriend kwam namelijk naar m'n moeder's huis toe om de familie te ontmoeten, en het ging zo goed. Het was echt zo'n heerlijk ongedwongen sfeer, broertje en vriend konden 't heel goed met elkaar vinden (zelfde humor), en m'n moeder was ook helemaal weg van hem. Andersom vond hij het ook heel leuk! En gisteren mijn stad laten zien waar ik opgegroeid ben, en heeft ie m'n zus ook nog even ontmoet. En toen samen in de auto terug naar zijn huis en daar nog heerlijk avondje gehad.
En nu ben ik weer thuis en ga ik vanavond met een vriendin naar London! We gaan namelijk naar een concert van een Amerikaanse countryzanger die helemaal niet echt bekend in NL is, maar wel in London speelt. Super leuk, even paar daagjes weer daar heen en portie London krijgen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
wat super joy en altijd fijn als je vriend het goed kan vinden met de rest van de familie. Hoe is je vakantie geweest?
Gast- Gast
Ja volgens mij zit dat wel goed Lily. Mn vakantie was heerlijk, echt uitgerust en bruin geworden. Hoe is het met je foto albums?
Marin- Lady Post-a-lot
Waarom? Tsja uhm, omdat ik mij zo voel :-( geen fijn gevoel iniedergeval.
ik hoop dat je je snel beter voelt
En ik ben nog niet aan een fotoalbum maken toegekomen haha. Ik was wel begonnen met een kleintje voor de ouders maar daar ging al ongelofelijk veel tijd inzitten (en zijn nog niet af) dus dat komt nog wel. We hebben het nu erg druk met de corso en als dat afgelopen is zal ik denk ik beginnen met een album Hoe was de andere bruiloft nog geweest?
En ik ben nog niet aan een fotoalbum maken toegekomen haha. Ik was wel begonnen met een kleintje voor de ouders maar daar ging al ongelofelijk veel tijd inzitten (en zijn nog niet af) dus dat komt nog wel. We hebben het nu erg druk met de corso en als dat afgelopen is zal ik denk ik beginnen met een album Hoe was de andere bruiloft nog geweest?
Gast- Gast
Dankje Lily. Had je nog een broekje gevonden bij je bikini top? hoeveel sept. gaan jullie?
ja uiteindelijk bij de hunkemuller hier in het dorp voor 3 euro complete bikini voor 5 euro haha.
We gaan 29 sept en dan 12 dagen. Kijk er erg naar uit, ben ook wel toe aan vakantie.
We gaan 29 sept en dan 12 dagen. Kijk er erg naar uit, ben ook wel toe aan vakantie.
Gast- Gast
Ja er gaat veel tijd in zo'n boek zitten hè. De andere bruiloft was ook echt geweldig. En de volgende van James komt er al weer aan! Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zit er aan te denken om de foto`s gewoon af te laten drukken en ze in te plakken in een album maar denk dat het afdrukken van die foto`s stiekem meer geld kost dan een digitaal album. Wanneer was de bruiloft van james ook alweer?
En we gaan naar Turkije, hetzelfde resort als dat we vorig jaar zijn geweest want dat was zo ontzettend goed bevallen Nadeel is wel dat we op de terugreis al om 06.00 uur vliegen.
Ow jeeej word net geteruggemaild van die winkel, ze gaan nou kijken of ze schoenen nog in een winkel hebben jeeeej
En we gaan naar Turkije, hetzelfde resort als dat we vorig jaar zijn geweest want dat was zo ontzettend goed bevallen Nadeel is wel dat we op de terugreis al om 06.00 uur vliegen.
Ow jeeej word net geteruggemaild van die winkel, ze gaan nou kijken of ze schoenen nog in een winkel hebben jeeeej
Gast- Gast
Kan je iemand een baan aanbieden, maar daarbij vragen dat zij er meer representatief uit moet gaan zien?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh lekker dan weet je al dat t een heerlijke vakantie wordt waarschijnlijk. Via foto.com kun je heel goedkoop maar goed kwalitatief foto's afdrukken.
Marin- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Kan je iemand een baan aanbieden, maar daarbij vragen dat zij er meer representatief uit moet gaan zien?
Ja hoor vind ik wel. Hangt er wel beetje vanaf wat er niet representatief is, hoe je t brengt. Als iemand piercings heeft kan je vragen die uit te trekken. Als iemand te korte rokjes draagt kan je vragen zich meer aan te passen aan de uitstraling van t bedrijf. Zo kan je dat best vragen vind ik.
Marin- Lady Post-a-lot
bedankt voor de tip, ga `m ff opschrijven.
Rush, Ik denk dat je dat wel kan zeggen als je het gewoon netjes brengt.
Rush, Ik denk dat je dat wel kan zeggen als je het gewoon netjes brengt.
Gast- Gast
Rush schreef:Kan je iemand een baan aanbieden, maar daarbij vragen dat zij er meer representatief uit moet gaan zien?
Ja, dat lijkt me wel een 'eis' die je kunt stellen.
Gast- Gast
Het gaat om het verbergen van tattoo`s, wat sowieso moet, dus dat aangeven zal het probleem niet zijn. Maar ook om het dragen van kleinere knopjes/geen knopjes in de oren (oren vol met piercings) en het dragen van neutrale kleding (geen grote zwarte bikervesten bijv.). En dat laatste vind ik wel tricky om te vragen.Joy_ schreef:Rush schreef:Kan je iemand een baan aanbieden, maar daarbij vragen dat zij er meer representatief uit moet gaan zien?
Ja hoor vind ik wel. Hangt er wel beetje vanaf wat er niet representatief is, hoe je t brengt. Als iemand piercings heeft kan je vragen die uit te trekken. Als iemand te korte rokjes draagt kan je vragen zich meer aan te passen aan de uitstraling van t bedrijf. Zo kan je dat best vragen vind ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind dat geen eisen die je echt niet kunt stellen hoor Rush! Vind het eigenlijk meer dan logisch .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Binnen een bedrijf is het normaal dat er toch wel eisen/regels zijn, en daar kan een kledingvoorschrift ook bij horen. Zo is het bij ons op het werk dat je alleen kopjes in je oren mag, tatoeages en piercings moeten uit, of afgeplakt worden, hoofddoekjes moeten af, een panty en zwarte schoenen is verplicht.
Als je ergens wilt werken, horen er regels bij, dus dat kun je zeker aangeven.
Als je ergens wilt werken, horen er regels bij, dus dat kun je zeker aangeven.
Gast- Gast
Ja, ik moet er even doorheen denk ik. Ik wil een vriendin van mij weer aannemen als m`n baas het er mee eens is, maar dan moet er wel even wat gebeuren aan die dingen
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: