Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clinique 3 stappen plan

Ga naar beneden

Clinique 3 stappen plan Empty Clinique 3 stappen plan

Bericht  Racinda ma 15 aug 2011 - 1:30

Wie gebruikt het en welke?
Wat is je ervaring?
Ik ben benieuwd.
Racinda
Racinda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 40
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clinique 3 stappen plan Empty Re: Clinique 3 stappen plan

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 5:10

Ik heb het een hele tijd gebruikt. Ik had de foamwash, daarna de tonic (de paarse met menthol, die voelt zo lekker fris) en daarna had ik altijd de Even Better creme (ook een tijdje met daar tussenin nog het serum). Die creme die bij het 3 stappen plan hoort, vind ik niet zo veel doen voor mijn huid. Ik vind hem overigens wel lekker onder mijn foundation (als ik die draag). Ik heb het jaren gebruikt, maar mijn huid bleef nogal slecht en nu gebruik ik La Roche Posai, waarvan mijn huid wel een stuk rustiger is geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clinique 3 stappen plan Empty Re: Clinique 3 stappen plan

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 5:57

Ik gebruik het al een aantal jaar en ik vind het erg fijn. Ik begin altijd met de liquid facial soap, daarna de clarifying lotion en tot slot de ddml. Daar over heen gebruik ik nog dagcreme (superdefense). Ik merk dat m'n huid mooi straalt en lekker zacht aanvoelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clinique 3 stappen plan Empty Re: Clinique 3 stappen plan

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 5:59

Bobbie schreef:Ik heb het een hele tijd gebruikt. Ik had de foamwash, daarna de tonic (de paarse met menthol, die voelt zo lekker fris) en daarna had ik altijd de Even Better creme (ook een tijdje met daar tussenin nog het serum). Die creme die bij het 3 stappen plan hoort, vind ik niet zo veel doen voor mijn huid. Ik vind hem overigens wel lekker onder mijn foundation (als ik die draag). Ik heb het jaren gebruikt, maar mijn huid bleef nogal slecht en nu gebruik ik La Roche Posai, waarvan mijn huid wel een stuk rustiger is geworden.

+1.. Vooral de tonic was erg fijn. Maar ik vind La roche (efflacar lijn) nog fijner. Heb geen onrustige huid maar snel vettig op de t-zone.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clinique 3 stappen plan Empty Re: Clinique 3 stappen plan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum