Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clinique Chubby Stick

Ga naar beneden

Clinique Chubby Stick Empty Clinique Chubby Stick

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:22

Heeft iemand hem al? Ik zag er iets over in een blaadje staan en hij lijkt me wel fijn. Is een soort lippenbalsem die wel veel kleur geeft. En aangezien ik gek ben op Clinique wil ik hem wel eens proberen, en ben benieuwd naar ervaringen (hij is toch wel even wat duurder dan een gewone lippenbalsem, dus ga niet voor 17 euro iets kopen wat gewoon een lippenbalsem is zonder mooie kleur).
Clinique Chubby Stick Images?q=tbn:ANd9GcTZwJHZjIT271v5FcV45eotOgADJV9FuDPrvBrGNs2w2SSF-J75yg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Clinique Chubby Stick Empty Re: Clinique Chubby Stick

Bericht  ThinkPink di 8 maa 2011 - 7:52

Ik heb em en ik vind em geweldig! Ik heb de rode kleur (chunky cherry) omdat ik van mezelf best donkere lippen heb. De kleur zie je goed, blijft niet heel lang zitten (maar ja welke lipgloss/lippenblasem doet dat wel?! Die heb ik iig nog niet gevonden) maar ik vind het fijn spul. Wil er nog wel één, denk een roze.
De grootte van de stift viel me wel een beetje tegen voor 17 euro, maar volgens mij doe je er best lang mee. Ik heb em nu een stuk of 4 keer gebruikt en ik zie nog weinig verschil. Vind het wel echt een leuk idee/verpakking.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum