Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat komt er binnen?

+21
Lynn_
Dani
Rumble
Sterre
Coco
Tania
Pancake
Carra
Caro
M@niek
Lejow
Winegum
Supertalentje
Fred
Jeanette
Paper Crown
Suus
Caroow
RYW
Silver
Rush
25 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:53

Ik verdien ongeveer 1700 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:05

Tea-Leaf schreef:Wij hebben samen 2000 euro netto ongeveer. Mijn vriend werkt minimaal 40 uur en ik heb een oproepcontract.

Tealeaf, je bent er weer smile! Ik dacht al dat je met al het gerel ook was vertrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:07

Twellie schreef:
Tea-Leaf schreef:Wij hebben samen 2000 euro netto ongeveer. Mijn vriend werkt minimaal 40 uur en ik heb een oproepcontract.

Tealeaf, je bent er weer smile! Ik dacht al dat je met al het gerel ook was vertrokken.

Nee, ben je mal!

Ik was die dag niet op het forum, heb alles gemist. En ik blijf lekker hier hoor! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:09

*weg


Laatst aangepast door Petra* op ma 15 aug 2011 - 18:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:32

Op dit moment samen 2400. (incl studiefinanciering) zodra ik klaar ben met mijn studie en een baan heb gevonden verwacht ik dat we naar de 3000 gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:43

Petra* schreef:
Mijn bedragen zijn trouwens wel Netto.. Maar vergeet me nietje,, wil je mijn gedeelte misschien weghalen? Beetje prive om er maar gewoon op te laten staan smile Dank je wel alvast!
Gedaan! Moet je het hierboven in de quote ook nog weer even verwijderen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:53

Ik vind de salarissen hier best hoog, of ligt dat aan mij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:53

Als we alles op 1 hoop zouden gooien (werk/studiefinanciering en lening van de ib groep) op dit moment zouden we 2000 bruto hebben. (beide student, ik heb op het moment geen werk en mijn vriend werkt duaal 24 uur.) Het grootste gedeelte komt wel van de studiefinanciering en lening af :P

Mijn beste vriendin die verdient in het eentje gewoon al 2400 bruto laughcry .. (Ik ben jaloers Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 8:06

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:13

Volgens mijn vriend is dit allemaal wel redelijk boven modaal. En hij heeft er echt 'kijk' op.

Edit: gemiddeld wat hij ziet van 'onze' leeftijd is 2400-2800 euro netto. Maar idd maar net wat je opleiding, functie enz is. Maar dit is ook gemiddeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Rumble ma 15 aug 2011 - 8:18

Bij ons komt er 4000 euro netto binnen per vier weken. Wij krijgen ons salaris nl. per vier weken. (werken voor hetzelfde bedrijf)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:21

Maar ik denk wel dat jeleeft naar wat je verdient.
Dus of je nou 1500 of 5500 euro verdient, je leeft ernaar. Als je alles kan betalen en je bent gelukkig is dat toch goed?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Dani ma 15 aug 2011 - 8:22

Ik ben net 4 maanden aan het werk en verdien 2400 euro bruto, ongeveer 1650 euro netto. Mijn vriend verdient bruto rond de 6000 euro maar hij is ZZP'er dus daar gaan nog aardig wat kosten vanaf. Daarnaast ontvangen we 1600 euro voor het verhuren van een pand, maar een deel daarvan gaat weer op aan die hypotheek. En nog een beetje kinderopvangtoeslag.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 8:24

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:25

Ik krijg nu ik in de WW zit nog geen € 700,-. Mijn man krijgt € 1.300,- netto. We krijgen zo'n € 1.000,- minder binnen door mijn werkloosheid en dat merken we echt heel goed. Voorlopig zal het ook wel zo blijven helaas, dus we zullen echt onze hele levensstijl aan moeten passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 8:26

Lize schreef:Volgens mijn vriend is dit allemaal wel redelijk boven modaal. En hij heeft er echt 'kijk' op.

Edit: gemiddeld wat hij ziet van 'onze' leeftijd is 2400-2800 euro netto. Maar idd maar net wat je opleiding, functie enz is. Maar dit is ook gemiddeld.

Per persoon of per huishouden? Per persoon is het gemiddelde wat je noemt namelijk erg hoog (netto). Bruto of per gezin zou beter kloppen denk ik...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:27

Sterre schreef:
Lize schreef:Volgens mijn vriend is dit allemaal wel redelijk boven modaal. En hij heeft er echt 'kijk' op.

Edit: gemiddeld wat hij ziet van 'onze' leeftijd is 2400-2800 euro netto. Maar idd maar net wat je opleiding, functie enz is. Maar dit is ook gemiddeld.

Per persoon of per huishouden? Per persoon is het gemiddelde wat je noemt namelijk erg hoog (netto). Bruto of per gezin zou beter kloppen denk ik...

Per huishouden! Netto smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Lynn_ ma 15 aug 2011 - 8:27

Ik denk dat je inderdaad wel leeft naar je inkomen. Kijk alleen al naar hypotheek- en huurkosten. Hoe meer er binnenkomt, hoe meer je kunt lenen en hoe hoger je maandlasten dus zijn.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Snoes ma 15 aug 2011 - 8:29

Hier komt er netto samen 3250 euro binnen. Daar komen maandelijks ook nog mijn vriend zijn overuren bij, wat vaak ook nog + 400 euro is. Dus gemiddeld komt er maandelijks 3650 euro netto binnen.

Niet quoten aub, wil het weer weg kunnen halen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:30

Maar de meeste mensen verdienen toch ook maar gemiddeld?
Jij doet een beetje hetzelfde werk als mijn vriend denk ik, Supertalentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 8:30

Dani schreef:Ik ben net 4 maanden aan het werk en verdien 2400 euro bruto, ongeveer 1650 euro netto. Mijn vriend verdient bruto rond de 6000 euro maar hij is ZZP'er dus daar gaan nog aardig wat kosten vanaf. Daarnaast ontvangen we 1600 euro voor het verhuren van een pand, maar een deel daarvan gaat weer op aan die hypotheek. En nog een beetje kinderopvangtoeslag.

Ohgod ja, al die toeslagen, die was ik nog vergeten. Kinderopvangtoeslag, kinderkorting, aanvullende kinderkorting, combinatiekorting, aanvullende combinatiekorting, alleenstaande-ouderkorting, aanvullende alleenstaande-ouderkorting, ouderschapsverlofkorting... mijn god, mijn belastingaangifte is echt een slagveld Wink

En dan ook nog kinderalimentatie.

Ik geloof dat ik financieel gecompliceerd ben, ik krijg er bijna een trauma van Wink en dan is mijn vriend ook ZZP'er, dus dat gaat er in de toekomst alleen nog maar chaotischer op worden...

Soms denk ik nog wel eens heel even in guldens. Nou, dan schrik ik me ook helemaal dood van mijn eigen salaris Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:30

Hier komt een stukje minder als gemiddeld binnen als ik alle bedragen zo zie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Lynn_ ma 15 aug 2011 - 8:33

Misschien heeft er het mee te maken dat de meeste reacties zijn van forummers zonder kinderen? Wij werken beiden fulltime en dat maakt natuurlijk wel een verschil. Als ik minder ga werken, zal er ook minder binnenkomen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 8:33

-


Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 8:38

Supertalentje schreef:
Lize schreef:Maar de meeste mensen verdienen toch ook maar gemiddeld?
Jij doet een beetje hetzelfde werk als mijn vriend denk ik, Supertalentje.

Maar dan is €3000 gemiddeld toch niet zo gek? (netto, per gezin) Als je vriend nog een baan zoekt, mag hij de mijne hebben, ik vind het niet meer leuk, haha!

@RYW: echt, voor het salaris hoef je het niet te doen (de gewone agent op straat dan) maar al die secundaire arbeidsvoorwaarden maken 'werken bij de overheid' wel heel aantrekkelijk!

Nee, die gewone agent op straat gaat niet zo heel denderend, alhoewel de onregelmatigheidstoeslag een hoop goedmaakt heb ik begrepen. Maar ik ben administratief-ondersteunend personeel, en binnen deze organisatie heb ik toevallig specifieke kennis en ben vanwege mijn opleiding redelijk hoog ingeschaald, dus ja, dan wordt het salaristechnisch wel een ander verhaal dan de platte pet, ja.

En zeker weten dat de secundaire arbeidsvoorwaarden het de moeite waard maken... over het algemeen zorgt de overheid redelijk goed voor zijn medewerkers qua pensioen en zaken als studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof en dergelijke. En het geeft redelijk wat stabiliteit, dus nee, ik klaag niet Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er binnen? - Pagina 4 Empty Re: Wat komt er binnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum