Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede-eerste-winterdag-morgen

+6
minoessepoes
Lejow
Arwyn
Dikkie Dik
Oasis
Lotus
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Chocolate Cookie ma 20 dec 2010 - 22:02

Goeiemorgen,

Het is vandaag de bedoeling dat ik mijn kamer weer eens netjes ga maken. Nog een keertje met de hond wandelen. Moet ook mijn mentor nog even bellen.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Blond ma 20 dec 2010 - 22:25

Goedemorgen!

Ik heb vreselijk beroerd geslapen. Ongeveer 3 uur wakker gelegen. Stress werkt niet goed voor mijn nachtrust. Nu ben ik op stage, laatste dagje voor de vakantie. Dan hoef ik lekker 2,5 week niet cheers
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 22:31

wolletjes vervelend dat je zo'n last van je knie daar van krijgt. Ik zou toch maar oppassen hoor. En zeker niet vallen!

Darcy wat naar dat je alweer naar hebt gedroomd. Was laatst ook al zo toch?

Ik heb lekker geslapen, samen met m'n stiefzusje op de kamer. Nu net ontbeten en ga zometeen maar lekker in een bubbelbad. Een deel van de familie gaat langlaufen maar daar had ik niet zo'n zin in . Wel ga ik vanmiddag een lekkere wandeling maken om foto's te maken (naar een stuwmeer) en misschien naar het dorpje Malmedy.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 22:31

Donderwolkje schreef:
Lagom schreef:Wat doe je voor vrijwilligerswerk?

Ik werk als gastvrouw bij dementerende ouderen in twee verpleeghuizen.

Wat leuk zeg dat je dat doet smile.

Ik heb het net weer geprobeerd om naar mijn werk te gaan aangezien er twee trams stonden maar die staan er blijkbaar al anderhalf uur met storing. Er is een andere tram vastgelopen ook ergens waar een hoop trams achterstaan. Waarschijnlijk ook die ene die ik net gemist heb dus ik ben blij dat ik lekker thuis zit haha! Heb mijn werk gebeld dat ik vrijdag wel kom werken ipv vandaag. Jammer want ik was graag vrij geweest die dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Pompoen ma 20 dec 2010 - 22:34

Zo goedemorgen,

ik heb ook echt TE weinig geslapen. Ben erg onrustig de laatste tijd en dat komt mijn nachtrust niet ten goede. Ach ja, ik doe het er maar mee.
Maar gevolg is wel dat ik zo duf ben dat ik me afvraag of het wat gaat worden met mijn scriptie vandaag, want dan moet ik toch echt een beetje mijn kop erbij houden...

Ik zit ook te wachten op de garage, die komen mijn auto ophalen 'in de loop van de ochtend'...

Nou op naar mijn scriptie dus!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 22:39

Succes met je scriptie! Hier begint het weer te sneeuwen... LOL, ik vind het eigenlijk zo komisch he? Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er echt boos over kunnen worden eigenlijk. Net was er een man bij de halte die sarcastisch riep 'Lange Leve het openbaar vervoer!' Ik begrijp het gewoon niet zo goed denk ik. Hoe kun je hier nou geen begrip voor hebben. HTM hier doet duidelijk heel hard zijn best maar het houdt ook voor hun een keer op natuurlijk... Tot nu toe reden ze gewoon nog elke dag hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Lejow ma 20 dec 2010 - 22:40

Wil je het naar zee blazen Lagom? Dan komt het hier in ieder geval niet langs.. Ik ben het wel ene beetje zat eigenlijk... Had allemaal afspraken staan met vriendinnen, die tot nu toe allemaal niet door kunnen gaan Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Lotus ma 20 dec 2010 - 22:53

Lagom schreef:
Donderwolkje schreef:
Lagom schreef:Wat doe je voor vrijwilligerswerk?

Ik werk als gastvrouw bij dementerende ouderen in twee verpleeghuizen.

Wat leuk zeg dat je dat doet smile.


Het is ook wel leuk om te doen. Zo heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat ik iets nuttigs doe, omdat ik verder niet werk of studeer.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede-eerste-winterdag-morgen - Pagina 2 Empty Re: Goede-eerste-winterdag-morgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum