Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En de week gaat weer beginnen..

+35
ShallY
Tsjip
Cato
Melis1985
Sarah1985
Rush
M@niek
Jezzie
Flippin' Bitch
Lotus
Silver
Sterre
myloon
Caramba
bolus26
Dolphinne
GeKKiE
Zonnetje
Lynn_
Supertalentje
flower
Moonlight
SoGood
Atelier Madame
Gizmo
Arwyn
Mida4you
Mon Amour
Caresses
SarahKey
Tania
Zwerver
Oasis
Kaboutertje
Suus
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En de week gaat weer beginnen.. - Pagina 2 Empty Re: En de week gaat weer beginnen..

Bericht  Moonlight zo 14 aug 2011 - 8:52

Ben in afwachting van mijn vakantie haha. 26 augustus Gerard Joling, 27 aug Mysteryland, 10 sep Guus meeuwis en 16 sep Portugal!!

Maar eerst nog wat weekjes werken Sad dus ook aankomende week niks bijzonders behalve dinsdag dan ga ik naar 2 huisjes kijken en met een vriendin lekker ontbijten en lunchen daarna Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En de week gaat weer beginnen.. - Pagina 2 Empty Re: En de week gaat weer beginnen..

Bericht  flower zo 14 aug 2011 - 8:56

Wij hebben vakantie Very Happy
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:58

Werken en naar Noorderzon. I love it.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 14 aug 2011 - 9:03

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 9:05

Maandag - Geen verplichtingen. Denk wat boodschapjes, opruimen, wassen en poetsen. Even op de koffie bij mijn moeder.
Dinsdag - Even naar het werk en lunchen met een collega/vriendin.
Woensdag - Dagje sauna met een vriendin.
Donderdag - Geen verplichtingen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt.
Vrijdag - Vergadering op het werk (laatste dag van de vakantie!) zodat we maandag na zes weken weer kunnen beginnen.
Zaterdag - Geen verplichtingen.
Zondag - Verjaardag.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zonnetje zo 14 aug 2011 - 9:08

Mijn vakantie is weer voorbij. Vorige week woensdag ben ik weer begonnen met werken. Dit is mijn planning deze week:

Maandag: werken en 's avonds spinning
Dinsdag: werken en aansluitend aan het werk hardlopen met collega's, 's avonds niets
Woensdag: werken en 's avonds steps
Donderdag: werken en 's avonds een verjaardag
Vrijdag: werken en 's avonds op bezoek bij de oom en tante van mijn vriend
Zaterdag: naar Zand Almere
Zondag: niets

Een lekker sportief weekje als ik het zo zie. De sportschool gaat weer open, dus ik ga daar weer even goed gebruik van maken. Daarnaast ben ik aan het oefenen voor een hardlooptocht van 10 km.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus zo 14 aug 2011 - 9:12

Francaise_ schreef:Werken en naar Noorderzon. I love it.
Ook al heb ik geen recht van spreken, ik ben toch een beetje jaloers :P Ik vind het altijd zo gezellig op Noorderzon, ga er altijd wel meerdere keren heen, maar dit jaar zit ik in Frankrijk, ook niet vervelend natuurlijk Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:13

Supertalentje schreef:Wat is Noorderzon? Als in met de noorderzon vertrekken of een of andere te gekke activiteit die compleet aan me voorbij gegaan is? Very Happy
week festval in Groningen. Je mist iets

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 14 aug 2011 - 9:14

http://www.noorderzon.nl/

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:14

Suus schreef:
Ook al heb ik geen recht van spreken, ik ben toch een beetje jaloers :P Ik vind het altijd zo gezellig op Noorderzon, ga er altijd wel meerdere keren heen, maar dit jaar zit ik in Frankrijk, ook niet vervelend natuurlijk Wink
Jij hebt mooi weer maar ik leuke bandjes en meer;)

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 14 aug 2011 - 9:15

En als Groningen te ver weg is, kan je altijd nog naar Amsterdam waar nu de Parade is (stiekem nog leuker dan Noorderzon).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Suus zo 14 aug 2011 - 9:17

Francaise_ schreef:
Suus schreef:
Jij hebt mooi weer maar ik leuke bandjes en meer;)
Leuke bandjes krijg ik eerst nog te zien op Lowlands Wink Maar vind het wel jammer dat ik het dit jaar mis. Ach, volgend jaar weer smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  GeKKiE zo 14 aug 2011 - 9:49

Ik ben op de helft van mijn vakantie!
Net 3 weken gehad, nu nog 3 weken te gaan...

Heb alleen dinsdag een afspraak staan; verjaardag van vriendin vieren.
Verder lekker niks... In huis rommelen!!!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Dolphinne zo 14 aug 2011 - 10:17

Mijn vakantie is weer afgelopen en die van mijn vriend ook ,dus het gewone leven gaat weer beginnen.

Maandag: Ochtend studie en daarna werken van 1 tot 7
Dinsdag: Idem en nog ergens tussendoor boodschappen doen en hardlopen
Woensdag: Is mn zoontje er weer. Lekker dagje thuis of samen nog wat leuks doen.
Donderdag: Studeren (zoontje naar kdv)
Vrijdag: Weer een dagje thuis/ ergens heen met mn zoontje.
Zaterdag: Dagje weg met mn ouders, broer en zijn zoontje, zus, mn vriend, mijn zoontje en ikzelf. Ergens lekker wandelen als het weer goed is en daarna high tea (nog een cadeautje voor mn moeder haar verjaardag en mn ouders zijn die dag 3 jaar getrouwd).
Zondag: Zoontje weer naar zijn vader brengen en 's middags verjaardag van mijn schoonzusje.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  bolus26 zo 14 aug 2011 - 12:00

ik moet weer gaan werken
maandag en vrijdag verplicht en dan nog 1 a 2 dagen dus kijk ff wat mn man en t weer gaat doen

ik zou dus nu braaf moeten slapen maar ben nog wat hyper bounce
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caramba zo 14 aug 2011 - 17:14

Mijn vakantie is alweer een dikke maand voorbij, ben ook alweer een maand aan het werk.

Vandaag: Werken.
Dinsdag: Hele dag voor mezelf.
Woensdag: Werken.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Werken.
Zaterdag: Werken.
Zondag: Dubbele dienst, houdt in: zowel op ochtend als op avond werken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 17:46

Hier geen vakantie helaas, moet gewoon maandag t/m vrijdag werken en t/m woensdagochtend ben ik ook na werktijd oproepbaar. Best balen want ik ben zaterdag één keer en gisteren zelfs twee keer naar mn werk geweest. Ga alleen donderdag met vriendinnen eten, verder ga ik helemaal niks doen, heb mn rust echt nodig nu smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 18:24

Ik bikkel nog even 1,5 week door en dan ga ik dan ook eindelijk van mijn vakantie genieten. Wat zijn 3 weken op een jaar toch weinig!

Gast
Gast

Bericht  myloon zo 14 aug 2011 - 18:30

Ik moet nog 2,5 week werken. Daarna heb ik 3,5 week vakantie met daarin onze bruiloft en geweldige rondreis (hoop ik dan;))
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:02

Vandaag: boodschappen doen en naar mijn oma vanmiddag met zoontje
Morgen: werken vanaf 13.00
Woensdag: werken vanaf 13.00
Donderdag: waarschijnlijk naar Stuiterbal met zoon en daarna werken om 5 uur
Vrijdag: werken vanaf 12.00

Ik weet nog niet wat ik aankomend weekend ga doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:25

Vandaag: werken.
Dinsdag, overdag wat in huis doen en 's avonds werken.
Woensdag, geen idee nog.
Donderdag, werken.
Vrijdag lekker vrij en gaan we 's avonds naar mijn schoonouders om de volgende dag naar Hellendoorn te gaan.
Weekend nog bij mijn schoonouders.

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 14 aug 2011 - 19:37

Dit is mijn laatste weekje vakantie, volgende week begin ik met mijn nieuwe baan smile

Vandaag: Keuken wordt geplaatst. Heel leuk, maar ik erger me nu al aan die Leute die aan het plaatsen zijn. Echt een onaardige zeikkerel, ik zit echt met een halve knoop in m'n maag met hem in dezelfde ruimte. Ben dus blij als vandaag voorbij is. Vanavond hopelijk lekker genieten van de nieuwe keuken, huis verder inrichten.
Morgen: Vriend moet weer werken. Ik ga lekker uitslapen, dozen uitpakken, 's middags even naar de fysio en 's avonds komt misschien een vriend langs.
Woensdag: Nog even langs bij mijn oude werk om iets op te halen en iets af te leveren. Verder misschien een tafeltje white washen en weer verder inrichten.
Donderdag: Overdag misschien wat leuks doen met een vriendin, 's avonds komen er vrienden eten.
Vrijdag: Nog weinig plannen, als het lekker weer is een dagje relaxen op het balkon met een boekje. 's avonds wat drinken met wat meiden van het forum
Zaterdag: Met mijn vriend naar Ikea om wat dingen nog te kopen, 's middags naar de verjaardag van een kennis.
Zondag: Mijn ouders komen langs met mijn verjaardagscadeautje (een hele mooie lamp!! Ik ben a.s. maandag jarig) en we gaan naar het feest van mijn oom en tante (25 jr getrouwd, en mijn oom is 60 geworden)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Silver zo 14 aug 2011 - 19:39

Vakantie is voorbij, helaas door een schouderblessure niet kunnen werken.... Sad

Maandag: Ziekenhuis, werk bellen
Dinsdag: Fysio verder geen plannen
Woensdag: Vriendin helpen met verhuizen (opzichteren)
Donderdag: Geen plannen
Vrijdag: Fysio
Zaterdag: schoonzusje jarig, dus feestje
Zondag: Uitslapen, en geen plannen Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Lotus zo 14 aug 2011 - 20:02

Op het ontbreken van therapie na, is dit een normale week voor mij.

Voor zover ik het nu al weet:
ma: vrijwilligerswerk in verpleeghuis, overleg deel CR
di: vergadering deel CR en management
wo:
do: werkgroep deel CR
vr: ZieZo, naar mijn moeder
za: sporten
zo: sporten
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flippin' Bitch zo 14 aug 2011 - 21:31

Vandaag: Thuis i.v.m. plaatsen nieuwe kozijnen. Vanmiddag/vanavond naar verzorgpaard en nog naar spinning als ik het haal.
Morgen: Ochtend thuis i.v.m. kozijnen, middag werken baan 1, vriend komt hierheen.
Woensdag: Overdag werken baan 1, avond werken baan 2.
Donderdag: Overdag werken baan 1.
Vrijdag: Verzorgpaard, middag en avond werken baan 2.
Zaterdag: Vrij & duimen voor mooi weer. Zin in een dagje strand met mijn vriend.
Zondag: Middag en avond werken baan 2.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: