Wintertijd gaat weer in
+7
Ella
Snoes
Lenthe
Caresses
Kaboutertje
Kowalski
Pompoen
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wintertijd gaat weer in
Jongens ik heb een nieuwtje van de facebook van Lejow!!
De wintertijd gaat dit weekend in!!
En omdat ik het altijd vergeet en dan herinnerd word door een topic of een berichtje op facebook dacht ik...ik help jullie ook ff!
De wintertijd gaat dit weekend in!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wintertijd gaat weer in
Ik heb een nieuwtje.. Lejow had er zelf ook nog niet aan gedachtтыквашка schreef:Jongens ik heb een nieuwtje van de facebook van Lejow!!
De wintertijd gaat dit weekend in!!En omdat ik het altijd vergeet en dan herinnerd word door een topic of een berichtje op facebook dacht ik...ik help jullie ook ff!
Gast- Gast
Ja, een uurtje langer slapen
Ik vind het alleen niet leuk om het donker naar mijn werk toe te rijden in de ochtend
Ik vind het alleen niet leuk om het donker naar mijn werk toe te rijden in de ochtend
Gast- Gast
Jaa ik ben er nu even heel erg blij mee! Wij gaan zaterdagavond stappen en dat gaat echt laat worden, en laat ik nu net zondagochtend vroeg weg moeten Dus ik baalde al, maar nu baal ik iets minder erg
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Lekker, uurtje langer slapen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ja fijn, extra lang weekend
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dat had ik vorig jaar ook.. Ik moest na een avond stappen de volgende dag vroeg werken en ik heb de hele avond geroepen: "Maar vannacht kan ik nog een uurtje extra slapen!"Kowalski schreef:Jaa ik ben er nu even heel erg blij mee! Wij gaan zaterdagavond stappen en dat gaat echt laat worden, en laat ik nu net zondagochtend vroeg weg moeten Dus ik baalde al, maar nu baal ik iets minder erg
Ik vind het wel lekker om 1 uurtje langer te slapen dit weekend! Maar ik vind het niet fijn om in het donker naar mijn werk te gaan en terug te komen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ja, heerlijk een uurtje langer slapen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ja, heerlijk een uurtje langer slapen.
Oh heerlijk......
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Uurtje langer gezelligheid!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik merk er nooit een zak van. Het is altijd in het weekend en ik slaap gewoon totdat ik wakker word, dat uurtje merk ik nooit. Dit jaar waarschijnlijk voor het eerst omdat baby wel een uur te vroeg wakker zal worden.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Een uurtje langer vakantie!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Een uur langer weekend
En dan wordt het 's ochtends tenminste weer wat vroeger licht. Zoals vandaag ben ik om 5 uur opgestaan en om 8 uur was het nog hartstikke donker, toen had ik er al een halve dag op zitten.
's Avonds vroeger donker vind ik nooit zo erg, als ik dan thuis kom uit mijn werk lekker de kaarsjes aan, gezellig!
En dan wordt het 's ochtends tenminste weer wat vroeger licht. Zoals vandaag ben ik om 5 uur opgestaan en om 8 uur was het nog hartstikke donker, toen had ik er al een halve dag op zitten.
's Avonds vroeger donker vind ik nooit zo erg, als ik dan thuis kom uit mijn werk lekker de kaarsjes aan, gezellig!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat ook gezellig en daarbij ziet m`n vriend dan niet als ik een keertje niet stofgezogen heb. We hebben weinig licht aan in huis, dus dan valt het niet op.minoessepoes schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het enige mooie aan de wintertijd vind ik als het in maart weer zomertijd wordt en het zomaar weer een uur langer licht is 's avonds.. Verder heb ik op zich niet zo'n last van dat uur, vind het alleen jammer dat het 's avonds dan zo gauw donker is, bah!
Gast- Gast
Rush schreef:Ik vind dat ook gezellig en daarbij ziet m`n vriend dan niet als ik een keertje niet stofgezogen heb. We hebben weinig licht aan in huis, dus dan valt het niet op.minoessepoes schreef:
Hahah ja dat is inderdaad ook wel een extra pluspunt!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Argh daar gaat mijn avondje weer...(man opgepiept)
» En de week gaat weer beginnen..
» Wintertijd!
» Ingaan wintertijd/zomertijd, heb jij er last van?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» En de week gaat weer beginnen..
» Wintertijd!
» Ingaan wintertijd/zomertijd, heb jij er last van?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: