Heb jij twitter?? Ik begrijp er niet veel van haha
+6
Okidoki
Inge
Toet
Jeanette
Zwerver
limbogirl82
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heb jij twitter?? Ik begrijp er niet veel van haha
Toetje, okidoki en Paris ik volg jullie nu ook!
Mijn naam is sbroekman (haal het zo wel weer weg)
Mijn naam is sbroekman (haal het zo wel weer weg)
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik haal 'm zo weer weg, maar de mijne is *da's pech, twitter weg! PM maar *.Storm schreef:Ja, leuk! Wat is jouw twitter?Maple schreef:Stormpje, ik wil jou ook wel volgen! (jij mij ook?)
Laatst aangepast door Maple op za 26 feb 2011 - 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Hahaha, volg jij haar ook, of is ze zomaar bij je uitgekomen?Reva schreef:Rita Verdonk volgt mij
Nope, (wel wat mensen uit de politiek) dus heb geen idee verder.
Gast- Gast
Nou word ik door een aantal mensen toegevoegd, maar wie is nou wie?
Gast- Gast
Ik ben diegene met de schaduw van 2 mensen als profielfoto.Maple schreef:Nou word ik door een aantal mensen toegevoegd, maar wie is nou wie?
Gast- Gast
Heb je geaccepteerd! Maar wie wil me nu nog meer volgen, wie z'n naam begint er met een K?Storm schreef:Ik ben diegene met de schaduw van 2 mensen als profielfoto.Maple schreef:Nou word ik door een aantal mensen toegevoegd, maar wie is nou wie?
Gast- Gast
Maple schreef:Heb je geaccepteerd! Maar wie wil me nu nog meer volgen, wie z'n naam begint er met een K?Storm schreef:Ik ben diegene met de schaduw van 2 mensen als profielfoto.Maple schreef:Nou word ik door een aantal mensen toegevoegd, maar wie is nou wie?
Dat ben ik.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Maple schreef:Ik up even een oud topic, was even aan het kijken wie ik allemaal wilde volgen op Twitter. Maar het valt me in het algemeen zo op dat sommige mensen zoveel followers hebben Ik mag blij zijn als ik aan de 10 kom, haha. Van mijn hyvesvriendenlijst zijn er bijvoorbeeld maar 8 die twitter hebben...
Ik volg mensen die dezelfde interesses in hun profiel hebben staan, heel veel ken ik daar niet persoonlijk van. Het is gewoon leuk om gedachten uit te wisselen met die mensen. Zo heb ik al een groepje mensen ontmoet door twitter. Was heel gezellig! Ik vind twitter echt leuk. Mijn vriend twittert nu zelfs, terwijl hij altijd de 1e is die zulke dingen onzin vindt
Gast- Gast
Giacomo schreef:Maple schreef:Ik up even een oud topic, was even aan het kijken wie ik allemaal wilde volgen op Twitter. Maar het valt me in het algemeen zo op dat sommige mensen zoveel followers hebben Ik mag blij zijn als ik aan de 10 kom, haha. Van mijn hyvesvriendenlijst zijn er bijvoorbeeld maar 8 die twitter hebben...
Ik volg mensen die dezelfde interesses in hun profiel hebben staan, heel veel ken ik daar niet persoonlijk van. Het is gewoon leuk om gedachten uit te wisselen met die mensen. Zo heb ik al een groepje mensen ontmoet door twitter. Was heel gezellig! Ik vind twitter echt leuk. Mijn vriend twittert nu zelfs, terwijl hij altijd de 1e is die zulke dingen onzin vindt
Ik moet altijd wel lachen om jouw tweets, ik vind de nickname van jouw vriend ook zo aandoenlijk.
Gast- Gast
Oh ik wil ook wel mensen volgen en ze mogen mij ook toevoegen... Mij kun je vinden als: _Simooone_
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Rita Verdonk volgt mij
Mag ik jouw twitter? Lijkt me leuk jou te volgen! Kan ook via PM
Gast- Gast
Zie vorige pagina, Jen Ik zou 'm nog wissen, helemaal vergeten. Ga ik zo even doen.
Gast- Gast
Oh sorry, was net al terug aan het lezen, maar zag 'm niet staan, helemaal overheen gelezen
Gast- Gast
Maple schreef:Zie vorige pagina, Jen Ik zou 'm nog wissen, helemaal vergeten. Ga ik zo even doen.
Ben jij dat met die jas en wijde spijkerbroek? Ja he?
Edit: ja dat ben jij, aan je profielinfo te zien. Wat zie je er leuk uit zeg! Ik heb een verzoek gedaan.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, dank je Ik ga je accepteren!
Ja je ziet er uit als een leuk meisje/vrouw. Heb weleens een foto van je gezien, maar zo lang geleden.
Gast- Gast
Dank je wel, dat vind ik leuk om te lezen :-)
Gast- Gast
De mensen die hun twitter-naam hier in het topic hebben gezet ben ik gaan volgen, gezellig! Dus als jullie je afvragen wie zich nu weer aangemeld heeft.
Gast- Gast
Auxo schreef:De mensen die hun twitter-naam hier in het topic hebben gezet ben ik gaan volgen, gezellig! Dus als jullie je afvragen wie zich nu weer aangemeld heeft.
+1
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Asbest - Ik begrijp iets niet zo goed?
» Haha, oeps!
» Help met een liedje haha
» niet te veel te hoeven kauwen eten.
» Haha, misverstand
» Haha, oeps!
» Help met een liedje haha
» niet te veel te hoeven kauwen eten.
» Haha, misverstand
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: