Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
+23
Tsjip
luenca
Pien
_Femme
Flippin' Bitch
SoGood
Melis_je
Roxi3
TwistedAngel
Kaboutertje
girli
Sweety
Caresses
Lynn_
Burgemeester Nicky
Lavendel
Gizmo
Lejow
mzcharlotte
Supertalentje
Tania
Susan
Spring
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
Ik kan echt helemaal niets bedenken, vind het echt prima allemaal!
Of nou ja misschien inderdaad iets minder opvallende letters en niet zo roze. Ik schaam me ook wel beetje en zodra m'n vriend het Yes forum ziet op m'n laptop, begint ie steeds z'n zin met 'Beste Yes' en bedenkt ie allemaal domme topics.
Maar in het openbaar is het een beetje een meidenpagina idd.
Of nou ja misschien inderdaad iets minder opvallende letters en niet zo roze. Ik schaam me ook wel beetje en zodra m'n vriend het Yes forum ziet op m'n laptop, begint ie steeds z'n zin met 'Beste Yes' en bedenkt ie allemaal domme topics.
Maar in het openbaar is het een beetje een meidenpagina idd.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:begint ie steeds z'n zin met 'Beste Yes' en bedenkt ie allemaal domme topics.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook zo denk
Gast- Gast
Zero schreef:Joy_ schreef:begint ie steeds z'n zin met 'Beste Yes' en bedenkt ie allemaal domme topics.
Haha ja het is ook heel grappig. En ik voel me dan zo'n dom yes meisje. Gelukkig weet ik wel beter ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Zero schreef:Joy_ schreef:begint ie steeds z'n zin met 'Beste Yes' en bedenkt ie allemaal domme topics.
Haha ja het is ook heel grappig. En ik voel me dan zo'n dom yes meisje. Gelukkig weet ik wel beter ;-)
O, dat doet mijn vriend ook haha. Die vraagt ook de meeste domme dingen, of daar een topic over is.
Gast- Gast
Ik vind het forum wel prima zoals het nu is!
Het zou wel wat minder opvallender qua kleuren mogen, maar dat is meer voor als ik op m'n werk zit.
Het enige wat ik wel jammer vind dat er in interessante topics heel veel off topic wordt gegaan. Daarmee bedoel ik niet een paar posts, maar veel pagina's. Soms heeft een (voor mij) interessant topic heel veel pagina's en dan blijkt het grootste gedeelte daarvan off topic te zijn.
Maar ik snap ook dat dat lastig is, want waar leg je de grens.
Het zou wel wat minder opvallender qua kleuren mogen, maar dat is meer voor als ik op m'n werk zit.
Het enige wat ik wel jammer vind dat er in interessante topics heel veel off topic wordt gegaan. Daarmee bedoel ik niet een paar posts, maar veel pagina's. Soms heeft een (voor mij) interessant topic heel veel pagina's en dan blijkt het grootste gedeelte daarvan off topic te zijn.
Maar ik snap ook dat dat lastig is, want waar leg je de grens.
Gast- Gast
Beste Yes,
Ik heb een probleem met mijn vriendje. Hij is al 36 jaar maar ik noem hem nog steeds mijn vriendje.
Hij wil gewoon niet luisteren naar me en hij maakt stomme opmerkingen.
Als ik hem vraag of ik er dik uit zie in mijn veel te kleine spijkerbroek, zegt hij nee.
Ik heb niks aan hem en ik zit er nu over na te denken om hem te dumpen voor een homo, want die zijn tenminste eerlijk als het om mode gaat en willen WEL mee shoppen.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
help me alsjeblieft!
Liefs, Zero
Ik heb een probleem met mijn vriendje. Hij is al 36 jaar maar ik noem hem nog steeds mijn vriendje.
Hij wil gewoon niet luisteren naar me en hij maakt stomme opmerkingen.
Als ik hem vraag of ik er dik uit zie in mijn veel te kleine spijkerbroek, zegt hij nee.
Ik heb niks aan hem en ik zit er nu over na te denken om hem te dumpen voor een homo, want die zijn tenminste eerlijk als het om mode gaat en willen WEL mee shoppen.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
help me alsjeblieft!
Liefs, Zero
Gast- Gast
Beste Zero,
Je hebt helemaal geen vriendje. Ik eindelijk wel. Ben ik nu stoer? Kijk je nu tegen me op?
Liefs,
Joy.
Je hebt helemaal geen vriendje. Ik eindelijk wel. Ben ik nu stoer? Kijk je nu tegen me op?
Liefs,
Joy.
Marin- Lady Post-a-lot
Of jij ook ineens en moet je me nodig updaten? Maar neem een homo vriend joh. Leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Beste Zero,
Liefs,
Joy.
Beste Joy.
Je heb gelijk, ik lieg dat ik barst. Ik ben al 24 jaar eenzaam en alleen en daar ga je wel eens van hallucineren.
Excuses.
SuperZero
Gast- Gast
Didn't want to make you cry!
Ik ben ook zo'n trut.
Kusje er op?
Ik ben ook zo'n trut.
Kusje er op?
Marin- Lady Post-a-lot
Jaa
Stomme mannen ook.
ALS ZE NIET WILLEN INZIEN WAT EEN FANTASTISCH WIJF IK BEN NOU, DAN.....
Ja dan heb ik pech. Als lesbisch worden de oplossing was werd ik dat wel, maar ik snap nog minder van vrouwen dan van mannen
Stomme mannen ook.
ALS ZE NIET WILLEN INZIEN WAT EEN FANTASTISCH WIJF IK BEN NOU, DAN.....
Ja dan heb ik pech. Als lesbisch worden de oplossing was werd ik dat wel, maar ik snap nog minder van vrouwen dan van mannen
Gast- Gast
Ah, nu heb ik meteen iets wat ik graag anders zou willen zien!
Ik zou graag willen zien in het Yes Cafe dat Zero een Uno vind.
Gast- Gast
Zero schreef:Ah, nu heb ik meteen iets wat ik graag anders zou willen zien!
Ik kan best wat maar dat lijkt me lastig zo te regelen . Maar bedankt voor jullie wensenlijst, ik zal er zeker naar kijken!
Overigens was er inderdaad veel animo toen we erom vroegen maar uiteindelijk kregen we weinig aan materiaal binnen helaas. Ik ben wel van plan het forum te koppelen aan een .nl adres en ben daarvoor ook bezig te kijken hoe ik het forum op een ander systeem kan laten draaien. Het roze mag van mij persoonlijk ook wel wat minder en de banner wordt sowieso anders maar dat jullie hem kleiner willen is goed om te weten. Bedankt!
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk zelf dat animo voor een site groter kan worden naarmate er een tastbaar ontwerp is, er voorbeelden zijn etc. Ik vind het nog steeds een heel leuk idee maar ik zou niet op voorhand al iets kunnen noemen wat ik zou kunnen bijdragen aan tekst. Wellicht herkennen meer mensen dit. Als er een vast team is en daarbij wat freelancers die zich willen inzetten voor zoiets als een website dan zou dat wel heel gaaf zijn. Denk dat het uiteindelijk wel een mooie toevoeging kan zijn aan dit forum.
Gast- Gast
+1Megara schreef:Ik denk zelf dat animo voor een site groter kan worden naarmate er een tastbaar ontwerp is, er voorbeelden zijn etc. Ik vind het nog steeds een heel leuk idee maar ik zou niet op voorhand al iets kunnen noemen wat ik zou kunnen bijdragen aan tekst. Wellicht herkennen meer mensen dit. Als er een vast team is en daarbij wat freelancers die zich willen inzetten voor zoiets als een website dan zou dat wel heel gaaf zijn. Denk dat het uiteindelijk wel een mooie toevoeging kan zijn aan dit forum.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou je graag anders zien op het forum?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Ik wil graag een foto zien van..
» Hoe zou je jezelf graag zien?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Hoe zou je jezelf graag zien?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: