DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Goffer goffer goffer!! Kut auto ! Altijd, bij welke auto ik ook heb, is er weer een hoop kosten aan
Gast- Gast
Balen TD Had ik vorige week ook... Wat is er met je auto aan de hand?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Balen TD Had ik vorige week ook... Wat is er met je auto aan de hand?
wat niet :S Koppaking of zoiets is kapot, moet 2 nieuwe voorbanden, ehm ff denken de bougiekabel of iets moest vervangen worden en ook de v-snaar of hoe het ook heet. En nu vergeet ik vast nog iets...maar weet ff niet meer. Maar echt he daar baal ik zo van.
Gast- Gast
Das echt balen TD!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat komt vast op een flink bedrag uit
Suus- Lady Post-a-lot
Ehm ja...zijn ruwe schatting was zo'n 1200 euro....al reken ik op meer omdat het een schatting is
Gast- Gast
Oo jeetje, wat balen Theedoosje. Daar kun je een hoop andere leuke dingen mee doen... Heb je het bedrag momenteel wel achter de hand?
Goede morgen allemaal. Het kan nog net :-). Ben pas om 11u mijn bed uitgekomen. Nu even wakker worden en daarna aan de poets denk ik! Het wasmachine staat al aan; dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik iets aan het doen ben haha.
Goede morgen allemaal. Het kan nog net :-). Ben pas om 11u mijn bed uitgekomen. Nu even wakker worden en daarna aan de poets denk ik! Het wasmachine staat al aan; dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik iets aan het doen ben haha.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lily schreef:pffff dat is echt een flink bedrag zeg. Bij wat voor garage zit je?
Hier gewoon een in de buurt. Geen dealer of zo.
Gast- Gast
Zo, dat is een hoog bedrag. Ben altijd maar weer blij dat ik zoveel mensen ken die dat zelf kunnen, want je betaald vaak nog het meeste aan man-uren bij zo`n garage.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
jaaaa dat is het rotte eraan...die werkuren...dat is zoooo duur!!
Ik wou dat ik mensen kende
En nu baal ik ook dat ik Stuit en Storm af heb moeten zeggen voor donderdag omdat waarschijnlijk de auto pas vrijdag klaar is.
En nu baal ik ook dat ik Stuit en Storm af heb moeten zeggen voor donderdag omdat waarschijnlijk de auto pas vrijdag klaar is.
Gast- Gast
Misschien kunnen zij jouw kant opkomen? Of halverwege meeten zodat je met het OV kunt gaan? Balen zeg
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Misschien kunnen zij jouw kant opkomen? Of halverwege meeten zodat je met het OV kunt gaan? Balen zeg
Das lief meegedacht. Maar OV heb ik ook geen geld voor helaas. En mijn kant op is ook geen optie.
Gast- Gast
Baaahhhh wat rot TD !!!!! En wat en bedrag idd. Het zijn idd mn de werkuren die zo duur zijn !
Maar balen van donderdag maar niks aan te doen. Ander keertje ik heb nog 3 weken vakantie dus no problemo !
Maar balen van donderdag maar niks aan te doen. Ander keertje ik heb nog 3 weken vakantie dus no problemo !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:jaaaa dat is het rotte eraan...die werkuren...dat is zoooo duur!!
Watgaan jullie voor gezelligs doen? En ik vind dat de garage waar ik bijzit nog meevalt qua prijs. Dit najaar wordt het wel duur want moet 2 nieuwe banden en de remmen e.d. moeten vervangen worden.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Baaahhhh wat rot TD !!!!! En wat en bedrag idd. Het zijn idd mn de werkuren die zo duur zijn !
Hebben het er al over op fb
OOw en Lily> ik ging naar Stuit omdat ze het van de week moeilijk had en ik er voor haar wilde zijn en Storm wilde ook nog naar haar toe vandaar.
Gast- Gast
Hey meiden, ik ben er ook weer, echt een superweekend gehad
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Storm schreef:TD wat een bedrag zeg!!
ja zeg dat. Hij opperde om een andere auto te kopen maar ja dat geld heb ik niet plus wat zal er dan weer aan zijn binnen de kortste keren. Hij moet maar maken en dan kan ik er hopelijk weer tegen.
Gelukkig mag ik in termijnen betalen en dat doet goed.
Gast- Gast
Jeetje, TD, wat een gigantisch bedrag! En balen dat je afspraak donderdag nu niet door kan gaan...
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: