Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op een luie zondag morgen.....

+16
_Jet
Liadan
Burn
SoGood
Char1
Tazz
luenca
Suus
Lotus
Tsjip
smooch
Susan
Darius
bolus26
Annemie
Jilke
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Op een luie zondag morgen..... - Pagina 2 Empty Re: Op een luie zondag morgen.....

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 1:39

Stuiterbal schreef:mmm daar was ik al bang voor. Misschien haal ik anders 3 grote losse lijsten bij de action/xenos en knip het in 3 delen. Ergens wel jammer maar om nu zoveel geld aan een lijst uit te geven zie ik niet zitten. Uhh dat heb ik niet eens hahaahaha

Drie delen is ook leuk, dan heb je een drieluik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op een luie zondag morgen..... - Pagina 2 Empty Re: Op een luie zondag morgen.....

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:40

Waar heb jij die verf gekocht Stuiter?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:40

Heerlijk is dit he Very Happy Doen wij ook wel eens op het KDV, vinden ze prachtig!

Heel leuk als je het in gaat lijsten trouwens ook, zijn eigen kunstwerk aan de muur!

Gast
Gast

Bericht  Tazz zo 14 aug 2011 - 1:43

Zo jij durft wel! Wij verven ook regelmatig maar dat wel lekker buiten!! Vingerverf is leuk maar ik krijg het nergens meer uit!

Wij hebben net lekker zitten scheuren en plakken ook heel leuk, met lijm kliederen ;-)

Laatst aangepast door Tazz op vr 19 aug 2011 - 2:20; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Char1 zo 14 aug 2011 - 1:45

Stuiterbal schreef:mmm daar was ik al bang voor. Misschien haal ik anders 3 grote losse lijsten bij de action/xenos en knip het in 3 delen. Ergens wel jammer maar om nu zoveel geld aan een lijst uit te geven zie ik niet zitten. Uhh dat heb ik niet eens hahaahaha

Je zou ook kunnen kijken voor van die posterstrips (die je aan de onderrand en bovenrand van een poster kunt doen om ze op te hangen). Dan heb je geen echte lijst, maar kun je het wel ophangen. En ik denk dat je dan een stukje goedkoper uit bent.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  SoGood zo 14 aug 2011 - 1:51

Wauuuuuw, wat een coole moeder ben jij! Dit lijkt mij namelijk echt geweldig!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:52

Kan je het niet op een houten ondergrond plakken en zelf met latjes een lijst erom maken?

Echt geweldige foto's!

(ik zou gek worden als mijn vloer er zo uit zou zien angel )

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 14 aug 2011 - 2:09

Bij de Xenos heb je wel van die plastic dingen waar je een schilderij van maken..

En anders gewoon op een triplekplaat of stevig karton plakken...

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 3:22

Heel leuk!
Wij doen het ook regelmatig (maar ik doe het in de badkamer met een badje ernaast, kan ze daar meteen in als ze klaar is smile ). Het is zo leuk hoeveel lol ze ermee hebben he?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 3:27

Super leuk!!

Ik wil dat samen met mijn vriend een keer doen. (zoals bij de film 'ik ook van jou' :P )

Ik vind het resultaat wel serieus echt heel leuk geworden, erg arty Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:09

Hahaha bedankt voor jullie leuke reacties. Het is nu bijna opgedroogt en het ziet er echt leuk uit.

Bedankt ook voor de tips voor de lijsten. Ik ga er toch 3 delen van maken. Dus gewoon in 3 lijsten doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:16

Storm schreef:Waar heb jij die verf gekocht Stuiter?
Deze verf heb ik gekregen voor zijn verjaardag (uhhm de potjes zijn nu allemaal op trouwens haha)
Ze kwamen volgens mij van de hema af !
Maar bij de action hebben ze ook vinger/water verf !!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:15

Stuiterbal schreef:Wahahah Darius Very Happy:D dank je !!!

Susan: Ik heb het gewoon met een natte doek eraf gekregen. En nog even 2x na gedweild met andy schoonmaak middel. Ik zie er niks meer van !
Deze verf was zo op waterbasis !

Van S zelf ging het minder makkelijk eraf Embarassed Embarassed nah ja dat slijt wel hahaha

vooral blauw he!! ik heb beide dames ooit een keer vol gehad met verf en blauw bleef zitten.. ze hebben 1 week rond gelopen alsof ze mishandeld waren...
Erg leuk he zo kliederen!!! Indy heeft zo ooit Merle als papier gebruikt :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:36

Ja idd het blauwe. Ik schrok na het douchen want hij had opeens een blauwe plek. Tot ik met de doekjes aan de haal ging.... ow
oeps blauwe gaat wat minder goed er vanaf !

Wahaha geweldige actie van Indy Very Happy Een collega van mij heeft zichzelf een keer op geofferd. De kids mochten haar body painten !!!! Geweldig !

Gast
Gast

Bericht  _Jet zo 14 aug 2011 - 7:40

Geweldig!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:03

Wat leuk ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:14

Wat een kunstwerk!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:32

Ik moest wel nog met hem lachen. We kwamen thuis en hij liep naar zijn kunstwerk toe en riep heel hard "OOhhh woooowwwww"
Very Happy Hij vind het zelf ook mooi denk ik hahaha

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 14 aug 2011 - 9:58

Ik zou het zonde vinden als je hem in 3 stukken knipt maar is mijn mening. Leuk van mama :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 20:20

Wat leuk zeg!!

Gast
Gast

Bericht  sheila123 zo 14 aug 2011 - 20:28

Hahahaha Stuiterbal,jij bent ook echt een mafkees haha!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 20:34

Wat leuk zeg, lekker manneke, volgens mij heeft hij echt genoten !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 21:04

sheila123 schreef:Hahahaha Stuiterbal,jij bent ook echt een mafkees haha!!

laughcry laughcry Dank je !!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 21:07

Geweldig leuk!

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 15 aug 2011 - 6:26

Je hebt me op een idee gebracht!! Ik wil al eeuwen iets nieuws boven de bank, maar heb nog geen geslaagd schilderij of iets kunnen vinden. Vanmorgen gelijk naar de Action gecrosst en heb een doek (75x115), verf en wat kwasten gekocht. Mijn jongens mogen zich helemaal uitleven op dit kunstwerk I love you !

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: