Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben een held.

+21
Serena
Oasis
TNMN
Caro
TwistedAngel
Kaboutertje
Fayebella
Bliss
Lynn_
Lady Starstruck
Clapperdie
Lady4
L!ND@
ExpressoB
Caroow
Suus
Miss G
loura
Marin
Lotus
RYW
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik ben een held. - Pagina 3 Empty Re: Ik ben een held.

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 11:17

Hier bij het riagg hing trouwens een poster voor Voldemortfobietherapie. Alleen stond er op die A3-formaat poster een Voldemort die ongeveer de helft van de poster in beslag nam. Volgens mij hebben ze niet helemaal goed begrepen wat zo'n fobie precies is :P Toen ik de poster zag, ben ik op een andere stoel gaan zitten, zodat ik er niet naar hoefde te kijken en er niet te dichtbij zat nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 zo 14 aug 2011 - 11:33

Bliss, dat heb ik nu ook na mijn verhuizing. Geen idee hoe spinnengevoelig dit huis. Ik hoop zó dat ik daar voorlopig nog niet achterkom.. En ik ben zó blij dat ik die foto niet gezien heb..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro zo 14 aug 2011 - 23:11

Gadver!! Zon vrolijke vriend kroop laatst naast mij opeens op de bank. Begrijpelijk heb ik het hele huis bij elkaar gegild. Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  TNMN zo 14 aug 2011 - 23:17

Gatver, goed gedaan RYW, ik had dat echt nooit gedurft! Ik had laatst een gigantische spin (en ik woon op 1 hoog, hoe komt dat hier binnen??) in de badkamer zitten. Ik heb 5 uur lang mijn plas opgehouden, tot mijn vriend thuis kwam en hij 'm kon doden! (die zelf ook bang is voor spinnen..)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:21

Waarom durf ik niet naar dat plaatje te kijken? Rolling Eyes

Anywayz, ik vind je een held dat je een spin hebt gedood. De volgende keer mag je het voor mij doen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 14 aug 2011 - 23:23

Caro schreef:Gadver!! Zon vrolijke vriend kroop laatst naast mij opeens op de bank. Begrijpelijk heb ik het hele huis bij elkaar gegild. Very Happy

ooh brrr, verschrikkelijk!!

Ik zit nu al de hele tijd om me heen te kijken of ik er geen zie.
Ik haaaaat spinnen laughcry
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:24

Ik niet.. Bij ons op het werk lopen ook wel eens spinnen, ik pak ze op en gooi ze uit het raam. Terwijl mijn collega's zitten te griezelen Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:29

haha stelletje mutsen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 14 aug 2011 - 23:41

Dijn82 schreef:
loura schreef:Ik zat laatst in de trein en opeens hoorde ik een vrouw echt keihard gillen... Iedereen schrok en keek van wat is er! Toen bleek dat er een spin op haar was gevallen. Maar niet een klein spinnetje nee echt de grootste spin die ik ooit in Ned heb gezien. Ik denk wel 2 centimeter dik en zwart. Dus van haar begreep ik wel dat ze heel erg schrok haha, ze had hem zelf heel dapper op een papiertje naar buiten gebracht.

:shock: Nu zit ik dus nooit meer relaxt in de trein.

RYW: gadver. Kan ik je inhuren trouwens? 24/7 spoeddienst?

Ik ga altijd eerst half hyperventileren als ik zo'n formaat tegenkom en daarna probeer ik de kat ertoe te zetten om 'm op te eten. Als dat niet lukt, mep ik 'm dood met een schoen. Buiten zetten durf ik echt niet, want dan moet je dichter dan een halve meter bij Het in de buurt komen. Ze zijn een soort Voldemort voor me, ik noem ze liever niet bij naam :P
En ik geloof echt niet in: waar er een is, is altijd een tweede. Echt niet.

Fayebella: zo'n elektrische vliegenmepper is wel een goed plan! Ik probeer alleen nog even te blijven geloven dat ze gewoon niet op de 11e verdieping komen.

Hahahaha nou, nee, sorry, ik vond één heldendaad voorlopig wel weer genoeg Wink

En mijn kat zat nota bene 30 cm náást die spin en deed niks. Daar heb je toch ook niks aan?

Fijn ook, Caro, van het verhaal van die bank. Ik zit nog steeds te wachten op spin nummer 2, en ik maar denken dat ik veilig was op de bank..... :shock:
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Serena zo 14 aug 2011 - 23:42

wow die is echt groot!!! je bent echt een held! Ik zou dat zelf ook niet eens durven..
Gelukkig heb ik dan een vriend die iets beter tegen spinnen kan..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Niekske zo 14 aug 2011 - 23:53

Ow, Held, met een hoofdletter dus!!

Ik heb er ook eens zo eentje in huis gehad. Ik had mijn lenzen al uit en maakte de lichten uit om te gaan slapen, toen ik een zwart vlekje op de grond zag. Ik dacht dat het een propje of zoiets was, dus ik wilde het oprapen en toen bewoog het! Ik was razendsnel met mijn slipper. Bah bah, wat een grote spin was dat, ik gruwel er nog van. Ik heb nummer twee nog niet gezien en dit is al een paar maanden geleden, hopelijk heeft ie de brute moord op zijn metgezel gezien en is heel hard weggerend angel
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  RYW zo 14 aug 2011 - 23:57

Oh Niekske bahbahbah, heb je 'm dan ook aangeraakt??? Getverrrr!!!!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske zo 14 aug 2011 - 23:59

RYW schreef:Oh Niekske bahbahbah, heb je 'm dan ook aangeraakt??? Getverrrr!!!!

Ik zag net op tijd dat het een spin was, gelukkig! Moet er niet aan denken....
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 0:02

Niekske schreef:
RYW schreef:Oh Niekske bahbahbah, heb je 'm dan ook aangeraakt??? Getverrrr!!!!

Ik zag net op tijd dat het een spin was, gelukkig! Moet er niet aan denken....

Nee inderdaad, smerig.

Mijn vader was er trouwens erg nuchter onder. Die zei: nou, dat beestje zal wel een hoop ongedierte uit je huis hebben weggewerkt. Ja fijn, hartelijk bedankt ervoor, maar nu issie ontslagen. (en GEslagen Wink)
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  _Femme ma 15 aug 2011 - 0:05

Fayebella schreef:Wow, dat is echt een hele grote. Ik ben ook een beetje over mijn spinnenfobie heen, sinds ik alleen woon. Maar ik elektrocuteer ze altijd met mijn electrische vliegenmepper. Als je ze door slaat of erop gaat staan, dan hoor/voel je ze gewoon breken en dat vind ik pas vies.

Oh nee dat heb ik 1 keer gedaan en echt nooit meer! Die spin was ook echt huge en ik met die elektrische vliegenmepper dat beest aanvallen. Aaargh wat was dat vreselijk, hij kroop helemaal met die poten in elkaar en verbrande spinnenlucht is echt om van te kotsen. pale

Edit: RYW ik vind je dapper! cheers

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Bliss ma 15 aug 2011 - 6:12

Hoe bang ik ook ben, ik heb wel een keer een goeie grap uitgehaald. Bij mijn moeder thuis zitten namelijk ook regelmatig van die dikke zwarte engerds en op een gegeven moment had ik een keer een nepspin die daar behoorlijk op leek. Mijn moeder en zusje waren toen allebei in de keuken en ik legde die nepperd in de woonkamer. Ik begon te gillen, "aaaahhh een spin", en me enorm aan te stellen en toen kwamen ze kijken en zagen de spin. Ze gingen ook gillen en op een gegeven moment zei ik: "Ach, ik pak hem wel op". Dus ik erheen en mn moeder schreeuwt "neeeeeeeeee, niet doen!!" hahaha en ik pak hem zo op. Je had die gezichten moeten zien Laughing

Moet er wel bij zeggen dat ik het zelfs al doodeng vond om de nepspin vast te houden, kon daar al bijna niet naar kijken :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:21

Spinnen moeten gewoon buiten blijven. Dus, spot ik er eentje binnen? Kill!!!

RYW: jij bent stoer!!!!

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 6:23

Bliss schreef:Hoe bang ik ook ben, ik heb wel een keer een goeie grap uitgehaald. Bij mijn moeder thuis zitten namelijk ook regelmatig van die dikke zwarte engerds en op een gegeven moment had ik een keer een nepspin die daar behoorlijk op leek. Mijn moeder en zusje waren toen allebei in de keuken en ik legde die nepperd in de woonkamer. Ik begon te gillen, "aaaahhh een spin", en me enorm aan te stellen en toen kwamen ze kijken en zagen de spin. Ze gingen ook gillen en op een gegeven moment zei ik: "Ach, ik pak hem wel op". Dus ik erheen en mn moeder schreeuwt "neeeeeeeeee, niet doen!!" hahaha en ik pak hem zo op. Je had die gezichten moeten zien Laughing

Moet er wel bij zeggen dat ik het zelfs al doodeng vond om de nepspin vast te houden, kon daar al bijna niet naar kijken :shock:

Hahahaha dat heb ik ook wel eens meegemaakt maar dan als lijdend voorwerp. Mijn zoon had vorig jaar op zijn verjaardag een Spiderman-taart, met daarop een Spiderman-poppetje en een paar nepspinnen. En die dingen slingeren nog steeds rond in zijn speelgoedkast, dus als ik die speelgoedkast uit ga mesten schrik ik me telkens rot vanwege die nepperds Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:32

Baaaaah! Ik krijg van alle insecten koude rillingen, maar dit is wel een topper.

Wij hadden van de week ook een leuke. Ik kom de woonkamer in, zie een zwart gevalletje met gekreukte pootjes liggen. Behoorlijk groot, dus ik schrik.

Vriend: "Ja hij is al dood hoor"
Ik: "Haal hem weg dan, haal weg!"
Hij: "Ach hij is toch dood, de poezen eten het wel op"
Ik weer: "Waar zijn de poezen dan? Waar. zijn. de. poezen???!!"
Hij: "Weet ik niet"
Ik: "Ik ga ze zoeken, ik durf de kamer niet meer in"
Hij: "Mietje"
Exit Tea-Leaf.

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 ma 15 aug 2011 - 6:44

Oee jij bent echt een held!!
Ik had een paar weken terug er 1 op de vensterbank. Die lag onder een stapeltje papier, ik gaf de papieren aan mijn vriend, draaide me om om de vensterbank te stoffen, zit ineens zo'n monster daar.
Dus ik snel: *naam vriend*, *naam vriend*, snel snel (half hyperventilerend). Hij heeft hem het raam uit gekieperd (2 hoog) Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 6:51

Ik weet niet waarom ik dit nog lees maar krijg steeds meer kippenvel.... bah !

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 7:03

Stuiterbal schreef:Ik weet niet waarom ik dit nog lees maar krijg steeds meer kippenvel.... bah !

Ja, je voelt je bijna omsingeld door monsterlijke spinnen he Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Fayebella ma 15 aug 2011 - 9:58

_Femme schreef:
Fayebella schreef:Wow, dat is echt een hele grote. Ik ben ook een beetje over mijn spinnenfobie heen, sinds ik alleen woon. Maar ik elektrocuteer ze altijd met mijn electrische vliegenmepper. Als je ze door slaat of erop gaat staan, dan hoor/voel je ze gewoon breken en dat vind ik pas vies.

Oh nee dat heb ik 1 keer gedaan en echt nooit meer! Die spin was ook echt huge en ik met die elektrische vliegenmepper dat beest aanvallen. Aaargh wat was dat vreselijk, hij kroop helemaal met die poten in elkaar en verbrande spinnenlucht is echt om van te kotsen. pale

Edit: RYW ik vind je dapper! cheers

Ja maar je moet hem ook niet gaan verbranden. Heb ik bij mijn 1ste spin ook gedaan en dat stinkt inderdaad. Maar even kort, dan is hij ook echt wel dood.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Jeanette ma 15 aug 2011 - 10:48

Jij bent zeker een HELD!! Die beesten moeten echt uitgeroeid worden!!

Ik had laatst in de auto een spin bij mijn stuur zitten. Nou, mijn hart sloeg tig keer in de rondte. En ik reed natuurlijk weer eens op een doorgaande weg waar ik niet zomaar kon stoppen. Dus ik heb de eerstvolgende afslag genomen en kwam ik dus in the middle of nowhere uit. Ik ben toen met de auto gestopt en ben gaan wachten op een voorbijganger. Na heeeeeeeeeeel lang wachten kwam er eindelijk iemand aangetuft op een fietsje. Ik had diegene aangehouden en gevraagd of hij deze weg wilde halen. Nou die gast lag wel een half uur dubbel, want volgens hem was het maar een klein ding, maar ik vond hem gigantisch!! Daardoor een half uur te laat op mijn werk verschenen, maar wat hebben mijn collega's gelachen..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: