Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben een held.

+21
Serena
Oasis
TNMN
Caro
TwistedAngel
Kaboutertje
Fayebella
Bliss
Lynn_
Lady Starstruck
Clapperdie
Lady4
L!ND@
ExpressoB
Caroow
Suus
Miss G
loura
Marin
Lotus
RYW
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben een held. - Pagina 2 Empty Re: Ik ben een held.

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 21:38

Joy_ schreef:Ja zo een!!!!!! Iiiieuw!
Dat die dingen in NL wonen en dus ook in mijn en RYW's huis stelt mij allesbehalve gerust.

Ja, dat dacht ik ook ja! Alsof er een soort van Chamber of Secrets is in mijn huis waar dit soort monsters uitgebroed worden en opgroeien.... bleeeegh.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin za 13 aug 2011 - 21:38

I hear ya!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  loura za 13 aug 2011 - 21:39

Ik zat laatst in de trein en opeens hoorde ik een vrouw echt keihard gillen... Iedereen schrok en keek van wat is er! Toen bleek dat er een spin op haar was gevallen. Maar niet een klein spinnetje nee echt de grootste spin die ik ooit in Ned heb gezien. Ik denk wel 2 centimeter dik en zwart. Dus van haar begreep ik wel dat ze heel erg schrok haha, ze had hem zelf heel dapper op een papiertje naar buiten gebracht.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 21:39

Ik moet trouwens wel stofzuigen, als ik zo eens goed naar die foto kijk Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 21:41

Ieeeeh die poten!!

Precies zo'n spin zat er vorige week op de koelkast, die heb ik ook doodgemaakt en opgezogen.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 21:42

Storm schreef:Ieeeeh die poten!!

Precies zo'n spin zat er vorige week op de koelkast, die heb ik ook doodgemaakt en opgezogen.

Zo brutaal ook, gewoon op de koelkast! De 'mijne' zat gewoon midden op het kleed, en die van Joy in de slaapkamer... ze hebben nog lef ook (meer dan wij;))!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 21:56

RYW schreef:
Storm schreef:Ieeeeh die poten!!

Zo brutaal ook, gewoon op de koelkast! De 'mijne' zat gewoon midden op het kleed, en die van Joy in de slaapkamer... ze hebben nog lef ook (meer dan wij;))!
Nou, inderdaad. Ik zou niet zomaar op iemand's kleed, op de koelkast of in iemand anders' slaapkamer kruipen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 21:57

Gatver de gatver de gatver !!!! Ban ik heb kippenvel op mijn armen staan die foto had ik NIET willen zien !!!!

Gast
Gast

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 22:02

Stuiterbal schreef:Gatver de gatver de gatver !!!! Ban ik heb kippenvel op mijn armen staan die foto had ik NIET willen zien !!!!

Sorry, misschien had ik moeten waarschuwen in de titel Wink maar had toen nog niet de intentie om een foto te plaatsen...

Overigens is mijn vriend ook bang voor spinnen. Hij is ruim 1.90 en en heeft de zwarte band in diverse vechtsporten, maar is wel schijtbang voor spinnen! Maar gelukkig heeft hij vaak wel zo'n 'ik ben de man dus ik moet het oplossen'-ridderlijkheid, maar nu was hij er even niet Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 22:03

ik ben echt helemaal hyper voor spinnen serieus. En nu ik alleen woon ben ik als de dood dat ik ooit tot de confrontatie moet komen om zo zwart ding te doden !
Ik denk dat ik er met de stofzuiger achteraan ga rennen en hem opzuig en dan gooi ik de stofzuiger weg !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 22:30

Haha, deze is ook wel enorm groot hoor, bah bounce

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 13 aug 2011 - 22:43

Mijn vader was ook altijd bang dat ze de stofzuiger weer uit zouden komen, hij zoog er rijst achteraan.
Toen ik nog alleen woonde heb ik een x midden in de nacht mijn buurman gehaald om er 1 weg te halen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ExpressoB za 13 aug 2011 - 23:56

Stuiterbal schreef:ik ben echt helemaal hyper voor spinnen serieus. En nu ik alleen woon ben ik als de dood dat ik ooit tot de confrontatie moet komen om zo zwart ding te doden !
Ik denk dat ik er met de stofzuiger achteraan ga rennen en hem opzuig en dan gooi ik de stofzuiger weg !

Haha:P ik schrok laatst ook, kwam er opeens 1 tevoorschijn en pik zwart en zeker geen kleintje, echt nog nooit zo'n spin gezien in mijn huis. Heb 'm ook opgezogen(omdat dat mijn eerste reactie was, hij rende al weg haha en ben verder gegaan met stofzuigen heb toen de stang en slang eraf gehaald en mijn stofzuiger buiten gezet. Volgende dag toch maar ff de stofzuigerzak vervangen, wou echt geen risico lopen;)

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  L!ND@ za 13 aug 2011 - 23:57

Ah jakkes!!! Hier in huis zitten ze ook in bepaalde periodes, zoals zoals het voorjaar en najaar. En met dit weer ben ik ook schijtbenauwd dat ik er eentje tegen kom pale
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Lady4 zo 14 aug 2011 - 0:04

Jullie willen niet weten hoe ik dit topic ben doorgebladerd haha: heel voorzichtig naar beneden scrollend en met mijn hand voor mijn ogen. Zusje heeft ooit in een soortgelijk topic een foto van zo'n spin geplaatst en ik ben toen zo geschrokken dat ik sindsdien sommige topics heel voorzichtig open. Ik heb nu, gelukkig, de tweede pagina bewust overgeslagen!

Ja, ik ben er dus ook bang voor! Ik durf die beesten niet op te zuigen en sla ze dood met een vliegenmepper. Ik durf ze ook eigenlijk niet dood te slaan, maar ik woon alleen en heb dus weinig keus. De andere optie, spin laten lopen en hopen dat ik hem niet meer tegenkom, is geen optie.

Ik heb nog een trieste mededeling: waar 1 grote zwarte spin is, is ALTIJD een tweede.. Sad En ze kruipen inderdaad weer uit je stofzuiger zak..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Clapperdie zo 14 aug 2011 - 0:25

:shock:

Ik ben echt als de dood voor spinnen! Durf ze niet eens dood te maken, op te zuigen of wat dan ook... Als mijn vriend niet thuis is dan bel ik mn schoonouders of zij kunnen komen om de spin dood te maken...

Hier in huis lopen ook soms van die hele grote spinnen met van die vieze dikke lijven en poten. Een anders soort dan op de foto..

Iehwww... Vorig jaar had ik een afspraak staan voor spinnentherapie maar ging helaas niet door maar zit er serieus aan te denken om die therapie te volgen.. Vooral als we zometeen een kleintje hebben rondlopen. Wil hem/haar niet aansteken met mijn fobie.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  RYW zo 14 aug 2011 - 0:38

Lady4 schreef:Jullie willen niet weten hoe ik dit topic ben doorgebladerd haha: heel voorzichtig naar beneden scrollend en met mijn hand voor mijn ogen. Zusje heeft ooit in een soortgelijk topic een foto van zo'n spin geplaatst en ik ben toen zo geschrokken dat ik sindsdien sommige topics heel voorzichtig open. Ik heb nu, gelukkig, de tweede pagina bewust overgeslagen!

Ja, ik ben er dus ook bang voor! Ik durf die beesten niet op te zuigen en sla ze dood met een vliegenmepper. Ik durf ze ook eigenlijk niet dood te slaan, maar ik woon alleen en heb dus weinig keus. De andere optie, spin laten lopen en hopen dat ik hem niet meer tegenkom, is geen optie.

Ik heb nog een trieste mededeling: waar 1 grote zwarte spin is, is ALTIJD een tweede.. Sad En ze kruipen inderdaad weer uit je stofzuiger zak..

Ik weet het, Lady.... ik kruip ook echt als een commando door m'n huis, kijkend waar z'n broertje zit te loeren Wink enne, hier had echt geen vliegenmepper tegenop gekund...

Clapperdie: ik heb het ook van mijn moeder 'geerfd' en heb zelf ook twee zoons. Ze zijn er niet echt bang voor, niet zo bang als ik (want als ik een spin zie waar zij bij zijn, dan doe ik heel stoer en koeltjes omdat ik ze ook niet wil aansteken maar stiekem neem ik ze dan mee naar een andere kamer zodat mijn vriend de spin kan pletten. Ze vinden het wel wat engig, maar echt bang zijn ze niet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:41

Zo das een joekel :shock: Ben niet snel bang voor beestjes, maar kan geloven dat het echt niet fijn is om z'n vies beest te vangen. Idd de held van de dag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 14 aug 2011 - 0:49

Ik had die foto echt niet moeten zien :shock: Het barst in mijn huis ook al van de spinnen. Heb er al drie gesignaleerd. Waar die beesten toch vandaan komen snap ik echt niet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 0:51

Jij bent inderdaad een held! :affraid:
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Bliss zo 14 aug 2011 - 1:10

Ooh ik zit echt met tranen in mn ogen, zó bang ben ik dus ook voor spinnen :shock: Ik heb de foto niet gezien, heb er heel snel voorbij gescrold, want ik kan daar echt niet tegen! Gelukkig, en dat moet ik even afkloppen, heb ik al lang niet meer van die enge spinnen gezien. Maar ik ben sinds kort verhuisd en weet natuurlijk niet of die monsters zich in dit huis wél laten zien...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fayebella zo 14 aug 2011 - 10:34

Wow, dat is echt een hele grote. Ik ben ook een beetje over mijn spinnenfobie heen, sinds ik alleen woon. Maar ik elektrocuteer ze altijd met mijn electrische vliegenmepper. Als je ze door slaat of erop gaat staan, dan hoor/voel je ze gewoon breken en dat vind ik pas vies.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Kaboutertje zo 14 aug 2011 - 10:51

:shock: Dat is een huge beest! Omg!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  TwistedAngel zo 14 aug 2011 - 11:02

owwmy! wat een beest!! ik roep je uit tot forum held!! kan ik je roepen als er zo een weer in mijn huis rond wandeld??

ben zo blij met mijn kat, die vreet ze gewoon op..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 11:04

loura schreef:Ik zat laatst in de trein en opeens hoorde ik een vrouw echt keihard gillen... Iedereen schrok en keek van wat is er! Toen bleek dat er een spin op haar was gevallen. Maar niet een klein spinnetje nee echt de grootste spin die ik ooit in Ned heb gezien. Ik denk wel 2 centimeter dik en zwart. Dus van haar begreep ik wel dat ze heel erg schrok haha, ze had hem zelf heel dapper op een papiertje naar buiten gebracht.

:shock: Nu zit ik dus nooit meer relaxt in de trein.

RYW: gadver. Kan ik je inhuren trouwens? 24/7 spoeddienst?

Ik ga altijd eerst half hyperventileren als ik zo'n formaat tegenkom en daarna probeer ik de kat ertoe te zetten om 'm op te eten. Als dat niet lukt, mep ik 'm dood met een schoen. Buiten zetten durf ik echt niet, want dan moet je dichter dan een halve meter bij Het in de buurt komen. Ze zijn een soort Voldemort voor me, ik noem ze liever niet bij naam :P
En ik geloof echt niet in: waar er een is, is altijd een tweede. Echt niet.

Fayebella: zo'n elektrische vliegenmepper is wel een goed plan! Ik probeer alleen nog even te blijven geloven dat ze gewoon niet op de 11e verdieping komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: