Zou dat nou niet zalig zijn?
+14
Raindrop
Suus
M@niek
Arwyn
Error
Lady4
Rumble
bolus26
Shisha
SarahKey
Tullow
Susan
loura
Burn
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou dat nou niet zalig zijn?
Zomerrrrr!! Laat ik nou toevallig vrij zijn maandag en dinsdag. Dan nog drie dagen werken en dan twee vakantie. Laat maar komen die zomer, ik ben er hard aan toe!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Oh lekker, ik kom dan ook uit de nachtdienst rollen dus zou fijn zijn!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Natuurlijk moet ik dan juist weer aan het werk..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Yeahhh heb nog 2 weken vakantie....maar eerst zien en dan geloven!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Deze mensen in China vinden het ook zalig
Moet er niet aan denken
Moet er niet aan denken
Gast- Gast
SarahKey schreef:Megara schreef:Wel sneu voor de mensen die weer moeten werken en de basisscholen die maandag weer beginnen.
Alleen midden nederland moet weer naar school, de rest heeft nog vakantie.
Ik moet weer te werk en ga die warme dagen echt niet trekken nu
Ze moeten hier in Zuid holland vanaf morgen ook weer naar school hoor!
Gast- Gast
Om die reden heb ik in de vakantie ook altijd liever 24 graden dan dat het echt heet is. Met 24 graden kunnen we ook prima naar het strandje, alleen is het dan lekker rustig. Als het echt heet is dan is het zwart van de mensen en kun je aan het eind van de dag nog drie kwartier in de rij gaan staan bij de parkeerautomaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Toen ik een uurtje geleden wakker werd was het overwegend bewolkt. Inmiddels is het strakblauw, hoera! Ik kan eindelijk mijn tuintje inwijden. Weliswaar met een studieboek, maar toch!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zie al wel wat stukjes blauwe lucht, maar nog geen zon. Ach, is al een hele vooruitgang
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Het was wel zonnig, nu weer een beetje bewolkt. We hebben nog wel een uurtje speeltuin meegepikt.
Susan- Lady Post-a-lot
yvonne schreef:Het zal eens een keer tijd worden en dan kunnen we volgende week weer met z'n allen klagen dat het zo warm is..
Hahahaha
Gast- Gast
Ik vond het weer juist lekker zo. Van mij hoeft het niet zo warm te worden. Laat de herfst/winter maar komen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ga zo lekker de tuin in. Ik hoop dat het mooi weer wordt zaterdag, kan ik voor het eerst dit jaar naar het strand.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik krijg er vooral zo'n baalgevoel van omdat Ezra zo graag met zand en water speelt en zo graag naar het strandje gaat en dat gewoon bijna niet heeft kunnen doen in de vakantie. Mijn ouders hebben wel een partytent boven de zandbak gezet zodat hij daar ondanks de regen toch in kon spelen, maar het is gewoon niet hetzelfde als vier weken lang lekker in het zonnetje spelen.
Met Yrsa kan ik nu nog naar de speeltuin of een badje in de tuin vullen voor haar, maar hij moet weer gewoon naar school. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het ook op school leuker is voor hem als het mooi weer is omdat hij dan lekker veel buiten kan spelen, ze hebben een heel mooie grote binnenplaats met een enorme zandbak. Maar toch...
Met Yrsa kan ik nu nog naar de speeltuin of een badje in de tuin vullen voor haar, maar hij moet weer gewoon naar school. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het ook op school leuker is voor hem als het mooi weer is omdat hij dan lekker veel buiten kan spelen, ze hebben een heel mooie grote binnenplaats met een enorme zandbak. Maar toch...
Susan- Lady Post-a-lot
Ik moet morgen, woensdag en vrijdag werken. Mag het dan aub niet zo heet zijn?
Verder mag het wel warm worden, lekker in mijn bikini in huis en tuin rondbanjeren
Verder mag het wel warm worden, lekker in mijn bikini in huis en tuin rondbanjeren
Gast- Gast
Susan schreef:Ik krijg er vooral zo'n baalgevoel van omdat Ezra zo graag met zand en water speelt en zo graag naar het strandje gaat en dat gewoon bijna niet heeft kunnen doen in de vakantie. Mijn ouders hebben wel een partytent boven de zandbak gezet zodat hij daar ondanks de regen toch in kon spelen, maar het is gewoon niet hetzelfde als vier weken lang lekker in het zonnetje spelen.
Wat denk jij toch altijd lief met je kinderen mee. Maar wat je zegt, als Ezra nu op school zit als het lekker is gaan ze ook vast wel leuke buitenactiviteiten doen! Jouw knulletje vermaakt zich echt wel.
Gast- Gast
Over 2 weken heb ik nog een week vakantie, hoop zooo dat het mooi weer is! Lekker naar 't strand..
Gast- Gast
Hier was het raar weer vandaag. Bewolkt, zon, bewolkt, regen, bewolkt, zon en zo ging het de hele dag door. De temperatuur was wel lekker dus het begin is er.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Het weer was hier heelijk! Zijn lekker naar de speeltuin geweest en een lekker stuk gewandeld!
Gast- Gast
Pippa schreef:SarahKey schreef:Megara schreef:Wel sneu voor de mensen die weer moeten werken en de basisscholen die maandag weer beginnen.
Alleen midden nederland moet weer naar school, de rest heeft nog vakantie.
Ik moet weer te werk en ga die warme dagen echt niet trekken nu
Ze moeten hier in Zuid holland vanaf morgen ook weer naar school hoor!
Zuid-Holland hoort bij Midden-Nederland.
Maar van mij mag het wel gebeuren, want ik krijg zaterdag 3 weken vakantieeeee!!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Van mij mag er nog wel wat mooi weer aankomen! Heb voorlopig ook nog even vakantie. Hoop dat het eind augustus en begin september ook lekker is.. kunnen we N.'s eerste verjaardag in de tuin vieren (weliswaar de tuin van mijn vader en stiefvader, zelf hebben we er geen helaas).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
» Wtf....Die zijn echt niet wijs!
» Als je man niet bij de bevalling wil zijn...
» Dik zijn is niet per sé ongezond
» Nog niet toen zijn aan groot bed
» Wtf....Die zijn echt niet wijs!
» Als je man niet bij de bevalling wil zijn...
» Dik zijn is niet per sé ongezond
» Nog niet toen zijn aan groot bed
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: